Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX CODER 1129
Copyright (C) HIX
2001-03-28
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 URL (mind)  3 sor     (cikkei)
2 PCB,DWG es Delphi (mind)  15 sor     (cikkei)
3 Binaris DIV (mind)  10 sor     (cikkei)
4 Re: mindenfele felepitesek (mind)  13 sor     (cikkei)
5 Koszonetnyilvanitas (mind)  5 sor     (cikkei)
6 c++ osztalyok (mind)  26 sor     (cikkei)
7 Re: *** HIX CODER *** #1128 (mind)  13 sor     (cikkei)
8 LS-120 parameterei (mind)  21 sor     (cikkei)
9 Re: Veletlenszam_gen (mind)  14 sor     (cikkei)
10 Re:statikus adatszerkezet (mind)  26 sor     (cikkei)
11 Rational Unified Process (mind)  9 sor     (cikkei)

+ - URL (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!
Tudna valaki irni egy par programozassal foglalkozo magyar URLt?
Bye!
+ - PCB,DWG es Delphi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek,
ismet gonjaim tamatak, es hat kihez fordulhatnek mashoz mint hozatok!
PCB: hogyan lehetne egy Protel 99 altal letrehozott PCB filebol kiszedni a
furatok koordinatait? Esetleg file leirast tude valaki valahol(lehetoleg
magyarul)? Mas programok altal letrehozot PCB filek(pl.Tango) ugyan ilyen
felepitesuek?
DWG: A *.DWG fileok milyen programal olvashato? Mik ezek?
Delphi: ugyfel -> sorszam,nev,cim,tel
           kezelesek -> ugyfelsorszam,kezeles...
A kezelesek tabla megjelenitesekor az ugyfelsorszam mezo helyet megjelenik
az ugyfel tabla nev es cim mezoje (Query komponens,lookup mezok). Hogy
oldhato meg hogy az adatok nev szerint legyenek sorba rakva?(SQL order by
nev nem jo)

Roland
+ - Binaris DIV (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

Lenne egy nagyon lamer kerdesem :
binaris szamrendszerben hogyan lehet osztani / tehat papiron ket
bitsorozatot / ?
Hogyan csinaljak a procikban ?
Ne gyertek a konvertalassal, koszi ! :-)

				Jo szorakozast !
					Gusi
+ - Re: mindenfele felepitesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nehanyat (~100) feltettem ide:
http://www.kiwwi.hu/fws/koka/formatumok.zip
kb. 1 mega.

--
koka. icq#98705990
+ - Koszonetnyilvanitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csa mindenkinek!

Koszi a faradozast amellyel elinditottatok a C\C++ rogos utjan.

Lacc
+ - c++ osztalyok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok...

  Volna egy-ket banalis kerdesem c++-al kapcsolatban:
	1. Mi a kulonbseg a "return ertek" es a "return(ertek)" kozott (ha
egyaltalan van kulonbseg)?
	2. Adott:
class x{
public:
 x(){};
 ~x(){};
}
class y{
public:
 y():roszt(0){};
 ~y(){};
private:
 x roszt;
}
main(){
y proba;
}
  A kerdes az, hogy ha pl. valami hiba tortenik az x objektum
inicializalasakor hogyan tudnam az egesz programot egy hibakoddal
kiugrasztani (pl. x-nek nem sikerul egy olyan erroforast megkapni,
amelyre az y-nak mindenkeppen szuksege volna akkor mar nincs semmi
ertelme az y-t tovabb epiteni).
+ - Re: *** HIX CODER *** #1128 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

> [...]
>
>Erdekelne nehany filenak a felepitese (pl: exe, com, kepek, stb....)
>Tudtok javasolni valami helyet, ahol ilyesmit kapok, vagy talan megvan

Check diz out: www.wotsit.org
Khewl.

+ - LS-120 parameterei (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Programozok!

Az erdekelne hogy a W95 osr2, milyen formatumot hasznal a
LS-120 Super Floppy-n.
(elobbi valtozat tudtommal nem ismeri)
 - MBR van-e rajta particios tablaval?
 - hany abszolut szektor van rajt?
 - milyen a "geometriaja"? (C/H/S)
 - milyen fajlrendszert hasznal? (gondolom FAT16-ot)

Eddig kinkeservesen annyit sikerult kideritenem, hogy 125.9
Mb a kapacitasa,
2490 tpi-s (a 1440k-s HD-s floppynal 135 tpi volt a savok
surusege inchenkent).
512 bajtosak a szektorai, 2 feje van (termeszetes, de a
logikai formatum ettol elterhet)
es hogy....  track per side: 1796 ???
meg linux alatt a logikai geometriaja (huha) C/H/S =
963/8/32 (de ez csak 120.375 Mb)

 -= Dani  =-
+ - Re: Veletlenszam_gen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Wed, Feb 19, 1964 at 03:45:46AM +0000,  wrote:

> Ez olyan terulet, amihez keves ember ert igazan jol, en sem. Jo
> pseudo-veletleszam generatort irni nem konnyu dolog. A net-en nagyon
> sok irodalmat talalsz, olvasgasd. Keress mondjuk arra, hogy "random
> diehard" (a diehard egy nagyon eros teszt arra, hogy mennyire jo egy
> veletlengenerator)

Esetleg arra is, hogy linearis kongruencia [generator].

_tgz
+ - Re:statikus adatszerkezet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Istvan !

Az otleted (statikus adatszerkezet eloallitasa elofordito
programmal) kapcsan ujabb gondolatok merultek fel bennem:

- A keletkezett deklaraciok kulon forrasfileba kerulhetnek, igy
  a sorszamozast nem toljak el (debugolas).
- Mivel kulon program generalja kulon filebol,
  az lehet a c nyelvtol sokkal egyszerubb is.
- A keletkezett (deklaraciokat tartalmazo) file
  nem feltetlenul c kell hogy legyen, lehet assembly is.

- Esetleg assemblyben nem lehet kozvetlenul
  letrehozni az eredeti adatszerkezetet ?

Ezzel kapcsolatban kerdezem:

- Hogyan lehet NASM-LCC vagy NASM-GCC illesztest
megvalositani? (Windows kornyezetben)
Egy rovid pelda jo lenne.
- Esetleg a NASM helyett mas (ingyenes) assemblert
tudnatok ajanlani ?
- Melyik a NASM legujabb verzioja ?

A valaszokat elore is koszonom:
-Tamas -
+ - Rational Unified Process (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Szglab4-bol ezzel a modszertannal kell programot fejlesztenunk.
Ha valaki veletlenul hasznalna, azt megkernem, hogy dobjon meg
egy mail-lel, konzultacio celjabol:)

Elore is koszonom:

Zsolt

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS