Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX TIPP 2542
Copyright (C) HIX
1997-07-14
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 egy-ket forditas (mind)  13 sor     (cikkei)
2 Re: aszcendens + kerdes (mind)  88 sor     (cikkei)
3 Meg mindig Audio CD gond! (mind)  19 sor     (cikkei)
4 Szolgal es ved (mind)  24 sor     (cikkei)
5 Mars Pathfiner-program kamu?! (mind)  19 sor     (cikkei)
6 tender (mind)  14 sor     (cikkei)
7 Elloptak az autonkat! :-( (mind)  9 sor     (cikkei)
8 Tolmacsolas magyar <-> horvat (mind)  12 sor     (cikkei)
9 Re: magyar abc (mind)  16 sor     (cikkei)
10 Re: Ascendens (mind)  12 sor     (cikkei)
11 Segitseg (mind)  11 sor     (cikkei)
12 Re: *** TIPP *** #2541 (mind)  9 sor     (cikkei)
13 LATIN BETUK - LATIN KARAKTEREK (mind)  22 sor     (cikkei)
14 PRODIGY cd elado (mind)  2 sor     (cikkei)
15 Horn Gyula es a Mars (mind)  6 sor     (cikkei)
16 Re: Bankkartya-info (mind)  19 sor     (cikkei)
17 kurt (mind)  23 sor     (cikkei)
18 Kovacs Karolynak (mind)  4 sor     (cikkei)
19 Hello Magyarorszag! (mind)  9 sor     (cikkei)
20 internet konyvesbolt??? (mind)  8 sor     (cikkei)
21 Antenna Hungaria??? (mind)  8 sor     (cikkei)
22 ALLASKERESES (mind)  24 sor     (cikkei)
23 Kerelem... (mind)  10 sor     (cikkei)
24 Kicsit szomorkas.. (mind)  11 sor     (cikkei)
25 magyar nyelvtan koszonet (mind)  6 sor     (cikkei)
26 Hircsemege # 13 (mind)  33 sor     (cikkei)
27 Nyomdagep? (mind)  32 sor     (cikkei)
28 Jeppesen (Repulos terkepek) (mind)  10 sor     (cikkei)
29 bankkartya (mind)  7 sor     (cikkei)
30 brusszelbol matav (mind)  11 sor     (cikkei)
31 Re: "cyberspace" magyarul? (mind)  6 sor     (cikkei)
32 Re: magyar abc (mind)  8 sor     (cikkei)
33 Re: Matavnet hozzaferes kulfoldrol (mind)  7 sor     (cikkei)
34 Re: Felhivas firkalasra (mind)  9 sor     (cikkei)
35 Re: magyar ABC (mind)  14 sor     (cikkei)
36 spanyol (mind)  8 sor     (cikkei)
37 zaszlok es cimerek (mind)  3 sor     (cikkei)
38 Balatoni programok (mind)  13 sor     (cikkei)
39 Bankkartya-info (mind)  92 sor     (cikkei)
40 Re: [HIRDETES] Elektroncsovet keresek (ECC xx) (mind)  20 sor     (cikkei)
41 Telefonkartya (mind)  13 sor     (cikkei)
42 Szintetikus kenozsir ? (mind)  14 sor     (cikkei)
43 Re: bankkartyak (mind)  7 sor     (cikkei)
44 Utazas (mind)  25 sor     (cikkei)
45 svajciak (mind)  8 sor     (cikkei)
46 Re: CC pontkozpont? (mind)  9 sor     (cikkei)
47 Re: *** TIPP *** #2540 (mind)  27 sor     (cikkei)
48 Amszterdam (mind)  12 sor     (cikkei)
49 amerikaba latogatnek.... (mind)  8 sor     (cikkei)
50 PC-VHS (mind)  4 sor     (cikkei)
51 Gabor Denes Foiskola (mind)  2 sor     (cikkei)
52 kanadai vizum magyaroknak (mind)  12 sor     (cikkei)
53 Az egesz kerek vilagon (mind)  24 sor     (cikkei)
54 [HIRDETES] elado haz (mind)  6 sor     (cikkei)
55 [HIRDETES] munkat vallalnak szamitogepre (mind)  6 sor     (cikkei)
56 [HIRDETES] KERESEK: 486-os alaplap procival SOS! (mind)  13 sor     (cikkei)
57 [HIRDETES] hirdetes, Pepsi Kupak Kellene (mind)  20 sor     (cikkei)
58 [HIRDETES] TELEKOCSI - Haza akarunk menni! :) (mind)  16 sor     (cikkei)
59 [HIRDETES] ELADO LAKAS (mind)  17 sor     (cikkei)
60 [HIRDETES] Bodajk (mind)  7 sor     (cikkei)

+ - egy-ket forditas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Egy kis segitsegre lenne szuksegem, bizonyos kifejezesek angol
megfeleloit keresem egy kozga'z dolgozathoz.
Ime a lista:
KGST (nemcsak a rovidites, hanem az egesz nev kene)
Allami Tervhivatal
Allami Arhivatal
Egyenlore ennyi, lehetseges, hogy lesz meg nehany a napokban,
elore is koszonom. (Eleg surgos lenne!)

Major Zsuzsanna
(Montreal)
+ - Re: aszcendens + kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Gabor ) irta:
> [...]
>eppen a horzonton volt akkor, es egy szog, hogy azon belul a jegyen
>belul hol is volt pontosan a horizont. Peldaul nekem Scorpio 14 fok.
>Az asztrologiaban az ascendens az egyik legfontosabb tenyezo a
>szemelyiseg elemzesehez. Inne kiindulva hatarozhatok meg a hazak, az
"eg
>kozepe" (MC) es meg sok minden. Egy jo radix-nak kulcsfontossagu
eleme
>az Ascendens. Vagy tudod a pontos idot, es ezaltal az Ascendenst,
vagy
>pedig az asztrologus a karaktered alapjan rogton az elso percben

Engedjetek meg, hogy nehany gondolatot hozzafuzzek a fentiekhez.

Nem szeretnek olyan felesleges kerdeseket feltenni, hogy az emlitett
modszer honnan ered, miert pont igy kell csinalni, milyen kiserleti,
tapasztalati alapja van, stb. Gabor utolso mondatanak masodik fele
meg onmagaaert beszel. :-(

Amellett viszont nem tudok szo nelkul elmenni, hogy a (pl. a HIX-en
is) ertekezo asztrologusok vagy asztrologiahoz ertok soha nem emlitik
meg azt, hogy az altaluk leirt modszerek nem egyedul elfogadottak a
csillagjosok koreben. Szamtalan szamitasi modszer, elmelet,
megkozelitesi mod, keplet stb. van forgalomban a vilag asztrologusai
kozott, szamos orszagban (pl. Kina) az adott kultura jegyeivel
megspekelve - persze minden eredmeny nelkul.

Peldaul a Gabor altal is emlitett ugynevezett "ha'zak" kiszamitasara
tobb mint _hatfe'le_ modszert alkalmaznak az asztrologusok.
Szinten Gabor irta azt, hogy a "jegyek a hozzajuk kozel eso
csillagkepekrol kaptak a nevuket. Ennel sokkal tobb kozuk nincs
hozza, mert a csillagkepek kiterjedese teljesen mas, mint a jegyek
allando 30 fokos terjedelme" Sok helyen viszont azt olvashatjuk,
hogy pl. "holnaptol szerencses lesz, mert az x bolygo belep az y
csillagkepbe"

A nem egyseges modszerek miatt kulonboznek egymastol az ugyanarra
a szemelyre es idoszakra vonatkozo horoszkopok.
(Termeszetesen nem csak az ujsagok horoszkopjaira gondolok - azok egy
reszet ujsagirok keszitik -, hanem a sok $$$-ert arult joslatokra.)

Es ugyebar az asztrologia tobb (legalabb 6) ezer eves, muveloi szerint
is. Ennyi ido talan eleg lett volna annak eldontesere, hogy melyik
modszer a helyes, mondjuk ugy, hogy a joslatokat osszehasonlitjak a
valosaggal, es igy megtalalhattak volna a jo eljarast. Ez nem tortent
meg, tehat a sokfele modszer is bizonyitek a csillagjoslas
eredmenytelensegere.
Vagy az is, hogy az Uranusz, Neptunusz, Pluto felfedezese elott a
csillagjosok nem vette'k eszre ezeknek a bolygoknak a hianyat, pedig a
figyelembe nem veteluk altal okozott elte're'seknek meg kellet volna
jelenniok. Ma persze mar hasznaljak a legkulso bolygokat is
(hmm, ujabb modszer) - de nem sok sikerrel.
Az mar csak hab a tortan, hogy konkretumokat nem irnak a horoszkopok,
csak ko:do:s utalasokat tesznek, amelyekbe sokmindent bele lehet
magyarazni. A keves kivetelek koze tartoznak a vilagvege-joslatok,
amelyek egy reszet asztrologusok keszitik. Ezek kozul az 1997. julius
13. elottre vonatkozoak me'g nem jottek be...

A csillagok helyett inkabb a kavezacc! Az legalabb olcsobb. :-)

Valahol azt olvastam, hogy az Egyesult Allamokban megjeleno,
asztrologiai (horoszkopkeszites, telefonos csillagjoslas stb.) temaju
hirdetesekben fel kell tuntetni egy figyelmeztetest, olyasmi szoveggel,
hogy "ez csak jatek", vagy hogy "ezt nem kell komolyan venni", vagy
hasonlo, a pontos szoveget nem tudom. Az ott eloktol szeretnem
megkerdezni, hogy mi a pontos szoveg, es hogy a torveny az egesz
orszagra vonatkozik-e, vagy csak bizonyos allamokra?

Koszonom a turelmet.

Udv.: Jozsi
+ - Meg mindig Audio CD gond! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet minden TIPPelonek!

A TIPP 2538-as szamaban kertem segitseget fenti temaval kapcsolatban
es a helyzet azota annyiban valtozott, hogy a hetvegen kaptam nehany
DOS alatt futo programot. Ezek gond nelkul lejatsszak a CD-t. Igy mar
szoftver problemanak nez ki a dolog, a lelkem nyugodt, a CD jo.

Egy pici szepseghiba, hogy itt szinte allandoan fut a Win95 (mas
programok miatt), ritkan tudom nelkulozni, ezert meg mindig varok
otleteket.

Olajos Imre otletevel kapcsolatban:
---->
Egyetlen megoldas: uj CD-ROM-ot venni ...
<----
Akar uj CD-ROM akar egy onallo CD-lejatszo valoban megoldas lenne, de
erre pillanatnyilag nincs keret.

Karpati Zoltan  <<        >>
+ - Szolgal es ved (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Stop-tablanal nem alltal meg, kicsit (10-15%) gyorsabban mentel.
Valami aprosag hianyzik a kotelezofelszerelesbol 1000Ft.

Mindig csak olyankor lehet ezt megcsinalni amikor a rendor egyedul
foglalkozik veled (hat mar ketten is korbekaptak akkor azok fel
lesznek haborodva ha oda akarsz csusztatni).

Kedvencem : Jasz-Nagykun Szolnok megye 33 ut mellett . Rendor
lemeszel , hogy nincs bekotve az ov. Mikozben birsagolt (este volt es
mar eleg sotet is) 3 embernek koszont akik kivilagitatlan biciklivel
huztak el mellettunk. Miutan kifizettem a birsagot szova tettem, hogy
lehet , hogy nem kellene - valasz - Maga ebbe ne szoljon bele !

Egyebknet nem pofara megy aaaa nemm....

Bye-t

Mester Jozsef
 			 Tel.:06-20-537-826
+ - Mars Pathfiner-program kamu?! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Itt van egy erdekes cikk a CNN-tol:

http://www.cnn.com/TECH/9707/13/mars.doubters.ap/index.html

Sajna nem vagyok pro angolul, de annyit ertettem belole, hogy nehanyan
azt allitjak newsgroup-okon: a Mars-szonda (Pathfinder) utja csalas.

En mondjuk ezt nem hiszem, de erdekel a cikk. Ahogy bongesztem a
sorokat, tobb keprol is szo esik, ahol valami oda nem illo latszik.
(valami uveg?)

Tud valaki tobbet errol? Pl. URL, az lenne a legjobb!

Vagy ha valaki, akinek nem sokbol all, leforditana a lenyeget ennek a
cikknek.... szerintem tobbeket erdekelhet!

Koszi: Norbert
+ - tender (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Barki, aki tud jo lenne ha segitene.

Informaciora lenne szuksegem tavvezetekek tendereivel,
ertekelesi (tender) modszerekkel es eljarasokkal, tavvezeteki
beruhazasi projektek  utem- es vonalterveivel kapcsolatban,
diplomamunka celjabol (foleg kulfoldi munka erdekelne).
Erdekelne az is ,hogy ilyen temaban melyik  NEWS szerverhez kell
fordulni es hogyan ?
                    Barmilyen segitseg erdekel.
                                                     Elore is koszonom:

Thodory Endre
+ - Elloptak az autonkat! :-( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hatha meglatjatok valahol...
Sotetkek Golf II. 1.6 TD. "FUNCTION" felirat van a "C" oszlopon,
egyebkent semmi kulonos ismertetojele. Talan csak annyi, hogy a hatso
lokharito alatti kotenylemez (rondan) javitva lett.
Ujszeru, 14-es Michelin gumik vannak rajta. Az auto 5 eves.
Koszonom, hogy nyitott szemmel jartok!

Udv.:
              Zsolt
+ - Tolmacsolas magyar <-> horvat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Tippelok!

 Szeretnem felajanlani segitsegemet mindazoknak akik
 keresnek tolmacsot horvatrol magyarra es forditva.

 Jelenleg Zagrabban tartozkodom.
 T:385 1-572-674

 Udvozlettel
     Horvath Vilmos
--
                                 e-mail
+ - Re: magyar abc (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:
> Szerintem a magyar abc-be nem tartozik bele a q, w, x,...

Akkor irjuk Xantus Janos nevet Kszantus-nak, illetve a Xaverokat
Kszavernak? Es hogy irjuk le Ponori Thewrewk Aurel nevet?

Jo, elismerem, ez csak szorszalhasogatas. Nezze mar meg valme-
lyikotok otthon Mo-on az ide vonatkozo magyar nyelvtan konyveket.
Most mar tenyleg kivancsi vagyok (esetleg tobbesben: vagynk) ra,
tenyleg hany betubol all a magyar ABC?

Udv: Karoly
--
Karoly Kovacs
Siemens AG Austria

Varga Jozsef irta:
> Nevezd mar meg az illetot, legy szives, aki erre kepes,
> es bizonyitani is hajlando!
Jol gondolom, bizonyitast vagy cafolatot akarsz?
Az ascendens jegyet felismerni a legtobb gyakorlo asztrologus kepes.
Ez az ezoteria birodalama. De van atjaras a web felol:
ftp://ftp.coast.net/pub/Coast/msdos/entertn/ast53.zip
Szamolhatod az ascendenst, es bizonyithatsz vagy cafolhatsz.
Vagy -> VITA. Ez hit kerdese.

Udv,
Gabor
+ - Segitseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nagy segitsegre lenne szuksegem.Ha van valakinek ,vagy tudja hogy hol
lehet a halon olyan turista terkep, amin rajta van u'jronafo" es kornyeke
akkor kerem irjon nekem.A kovetkezo cimre:
Elore is koszi
*     *       *       *      * *   *       *
*     *      * *      **     * *  *       * *
*     *     *   *     *  *   * * *       *   *
*******    *     *    *   *  * **       *     *
*     *   *********   *    * * * *     *********
*     *  *         *  *     ** *  *   *         *
*     * *           * *      * *   * *           *
+ - Re: *** TIPP *** #2541 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho TIPPelok,

Ha valamelyikotoknek szorok vannak olyan helyen, ahol azok feleslegesek,
netan zavarok is lehetnek akkor menjetek el a Kiraly utcaba! A templom
mellett, a Zeneakademia felol, (sajnos a hazszamot nem tudom), van egy
kozmetika, ahol orokre megszabadulhattok a nem kivant szorzettol.
Nekem maximalisan bevalt es nem is tul draga.

                                       Zsuzsa
+ - LATIN BETUK - LATIN KARAKTEREK (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elnezest: en annak idejen ket szot felvaltva hasznaltam (mindegyiket
a maga helyen): BETU es (HANGOT jelolo) KARAKTER.
Vagyis abbol a szempontbol, hogy hany billentyus klaviaturara
van szuksege egy magyarnak, egy angolnak, egy orosznak stb.

Ebbol a szempontbol a pl. kettos betu nem ker uj karaktert.
Vagy a szomszedsagtol fuggoen egy karakter mas-mas hangot jelol (pl.
a nemetben: ist, lesen, Student).

Mas: Eddig senki sem adott tanacsot, hogyan irjam a

"Tisztelettel (,:!) dr. (Dr.) Kovacs Laszlo)"

levelzaro sorokat.

Lezo

   LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
   LLL
   LLL   http://www.gjt.bme.hu/~lezo
   LLL
   LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
+ - PRODIGY cd elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado a PRODIGY: THE FAT OF THE LAND CD-je bontatlan csomagolasban
kedvezmenyesen. Erdeklodni:
+ - Horn Gyula es a Mars (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Azt a hirt hallottam, hogy az  elmult heten Horn Gyula dicseretben
reszesitette Bejczy, Gregus es Parlics urakat, a Mars programban valo
magyar resztvetelert. Tudtok-e tovabbi reszleteket?

Udv,
Gabor
+ - Re: Bankkartya-info (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Tue, 8 Jul 1997 00:47:26 EDT,   wrote:

[...]
> volna fogadnia, ha itthon egyebkent minden rendben van. Az ATM-ek
> elnezobbek a kulfoldi kartyak irant (hatha birtokosa ritkabban
> hasznalja), igy negynel tobb probalkozast engednek, ha jol tudom maxi
> tizet. Amennyiben a probalkozast mindig teljesen elolrol kezded
> (bedugod a kartyat), a probalkozasi lehetosegek szama elolrol indul.
> (Meg nem probaltam, de igy logikus.)

Ebben tevedsz. Az, hogy egy kartyara az ATM hany probalkozast enged
meg, a kartyat kibocsato bantol fugg. Az ATM uzenetere ugyanis a bank
mondja meg a valaszuzenetben, hogy mi a teendo (kifizetheto,
visszautasitando ilyen-olyan hiba miatt, ill. a kartya bevonando.)
Szinten a kibocsao bank donti el, hogy hany probalkozast enged meg, es
a kartya kivetele utan elolrol lehessen-e probalkozni.
Szemelyes tapasztalatom volt pl, hogy a Budapest Bank akkor is bevonta
a kartyat, amikor ketszeri probalkozas utan a kartyat kivettem, majd
ujra berakassal megprobaltam harmadszor.
+ - kurt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Valaki ajanlotta a ku:rt kft-t adatmentesre, valoban nemzetkozileg
elismertek, www.kurt.hu cimen elerhetok.
De mielott valaki a hibas  winchesterevel hozzajuk szaladna, erdemes
az arakat elolvasni:
Elozetes vizsgalat:
0-2 GB = 8.000 Ft
2-4 GB =16.000 Ft

Adatmentes:
80 MB  =35-80.000 Ft
170MB =40-100.000Ft
340MB =55-110.000Ft
540MB =55-160.000Ft
840MB =60-220.000Ft
1GB      =60-350.000Ft
es igy tovabb, ara'nyosan.
Szoval, hacsak rendkivul ertekes informacio nem veszett el,
maganszemelynek eleg draga.
Sziasztok.
Itt koszonom meg megegyszer azoknak, akik segitettek a Pegazus-mail
attach funkciojanak hasznalatara!
Dr Bo'ka Be'la
Bela
+ - Kovacs Karolynak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Karcsi! Nem mennek at a leveleim egyik cimre sem.
Nalad van a hiba?
Bela
Bela
+ - Hello Magyarorszag! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

es helloTipp,

szombaton volt fenti musor, elso temaja "Cseh Tamassal Gemencen".

Nincs meg valakinek veletlenul vidijo'n a  musor ezen resze?

kosz,

eRTe'
+ - internet konyvesbolt??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tud valaki valamit internet konyvesboltrol? Valami hasonlora gondoltam,
mint a www.zenebona.hu.
Kerlek, ha tudsz valami jo magyarorszagi cimet, irjal!
Elore is koszonom!

Balage <mailto:>
+ - Antenna Hungaria??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ki tudja, mi tortent az AH-val? Az AM miko-rol sorra veszik le a musorokat.
Legutobb a TNT/Cartoon Network/CNN kerult le. Mi ennek az oka?
Hol fogom ezek utan a Cow and Chicken-t nezni?
Akinek van otlete irjon!

Balage <mailto:>
+ - ALLASKERESES (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves mindenki!

Kepzettsegenek megfelelo allast keres Budapesten

27 eves okleveles Gepeszmernokno,
Pedagogus valamint Marketing manager kepesitessel,
Angol, Francia, Roman nyelvtudassal,
Kulfoldi tulajdonu nagyvallalatnal szerzett gyakorlattal.

Ertesitesi cim:     E-mail:
            Posta:  1142 Bp Rakospatak park 6. X./30.

Koszonettel veszek minden segitseget.
                                        Fabian Ferenc

                FABIAN FERENC
          Budapesti Muszaki Egyetem
       Tavkozlesi es Telematikai Tanszek
           TEL.  : 00-36-1-463-3881
        E-MAIL:
+ - Kerelem... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A segitsegeteket kernem az ugyben, hogy ki ismer ermegyujtot
/numizmatikust/, vagy hol van olyan lista ahol ilyen emberekkel
talalkozhatok.
Ugyanis van 1-2 regi penzem, amitol - ha jo ara van - szivesen
megvalnek. Persze balek sem akarok lenni, hogy potom aron adom.
Ezert kene tajekozodnom. Elore is koszi!

Udv.   Vadasz
+ - Kicsit szomorkas.. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nem tudja valamelyikotok, hol lehetne a "Kicsit szomorkas a
hangulatom mama.." kezdetu slagert midi-file formajaban megszerezni?
Erdekelnenek mas orokzold dallamok is.

Koszi: Dolhay Mark

u.i. Ha beagyazva kulditek, akkor inkabb a

       -ra
+ - magyar nyelvtan koszonet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nagyon szepen koszonom mindenkinek a felvilagositasomat a helysegnevek
ragozasat illetoleg,

marky
+ - Hircsemege # 13 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kinek a pap, kinek a ...

Az Ohio allambeli Toledo rendorsege kozolte, hogy 5 olyan betorest illetoen
nyomoznak, melyeknek  -- a betoro bizarr tetteirol itelve -- valoszinuleg
egy es ugyanaz a tettese. A tettes egy esetben elszivott egy cigarettat
miutan a macska ve'ce'je'ul szolgalo homokosladaban elvegezte
nagyszuksegletet majd a konyhatuzhely melle vizelt, mikozben a lakas
tulajdonosa egy nehany lepesre levo pamlagon bekesen fujta a kasat. Egy
masik esetben egy az oltozoasztala fiokjat felturt allapotban talalo 30
eves no azt jelentette, hogy alsonemuit a konyha kozepen a padlon talalta
meg. Hozzaadta me'g azt is, hogy valaki szemmellathatolag az agyaban aludt,
miutan a konyhabol behozott muanyagtalakat helyezett el az agy labanal.
Robert Baumgartner rendorormester elmondta, hogy bar az esetek nemelyikeben
egy keveske penz hianyzott,  minden jel arra mutat, hogy a betoro nem a
penz vegett jott.
-- Tetteit nyilvan izgalmasnak talalja, de ki tudja miert? -- mondta a
derek rendor --, majd megtudjuk tole, amikor elkapjuk.

Forrasom a City Paper volt.

Tisztelettel
Waginger Balazs
Philadelphia

> =============================================================
Without self-discipline there is no democracy.
Onfegyelem nelkul nincs demokracia.
                              --- Paul Harvey
> =============================================================
+ - Nyomdagep? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helloka!

Nincsen veletlenul valami nyomdaszfele a vonalban?
A kovetkezo merult fel benem: mivel rengeteget kell
fenymasoltatnom, arra gondoltam befektetnek egy
sokszorositogepre (nem fenymasolora). Egyet mar
lattam uzem kozben: az eredeti laprol csinaltak egy
fenymasolatot valami perforalt lapra, ezt valami
festekkel (?) bevontak, betettek egy orsegi gepbe
es maris sokszorositotta az oldalt.... (kb 1 perc volt
500 oldal). Ja es kb 3-400 masolat utan uj "eredetit"
tettek a gepbe....

Nem tudja valaki pontosan milyen jellemzoket kellene
figyelembe venni egy ilyen "oskovulet" vasarlasanal?
Egyaltalan nem ertek hozza, de szuksegem lenne
egy ilyenre. Annyit mar hallottam, hogy 50 ezertol
mar ki lehet ilyet fogni.... (megis olcsobb mint egy
nagyteljesitmenyu fenymasolo)

Szoval tudja valaki, hogy ez hogyan is mukodik, es
mik a jellemzoi? (azt tudom, hogy olcsobb is vele
egy peldany eloallitasa mint egy fenymasoloval...)

Koszi, Szabolcs
		mailto:
 			---	---	---	---
	WEBUJSAGŠ Informatikai, szolgaltato, Reklamiroda
http://www.webujsag.kibernet.hu			tel/voice/fax: 308-9539
			H-1615 Budapest, Pf.247
> =========================================================
+ - Jeppesen (Repulos terkepek) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Minden Tippelonek!

Lenne egy keresem:
Ha valaki esetleg tudja, hogy honnan lehetne beszerezni - lehetoleg nem tul
dragan :-( - Jeppesen-eket (Repulogep terkepek) az legyen szives eresszen meg
nekem egy mailt. Foleg az USA-rol kellenenek (New York, Seatle, Chicago,
Los Angeles tersegerol), de jo lenne Europarol is (Parizs, Munchen). Koszonom.
Minden jot!

mailto:
+ - bankkartya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tudja-e valaki hogy ha a postabank-nal folyoszamlat nyitok kartyaval,
lehet-e
bármelyik mezei postarol penzt felvenni ugy, mint a betetszamlakonyv
eseteben?

Hi,
Mad Max
+ - brusszelbol matav (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Kerem, meg tudja valaki mondani, hogy ha elutazom Brusszelbe meg
>Stuttgartba, akkor hogyan hasznalhatom a mail.matav.hu-nal livu
>postafiokomat, hozzaferesemet? Brusszelbol egy pesti hivast is kell
>fizetnem, vagy van mas megoldas is.

Itthon tobbszor is kiprobaltam es mukodott, csak a levelezo progit kell
pop3 es smtp cimek miatt atkonfiguralni. Hogy a brusszeli akarmelyik
helyi szolgaltatotol mukodik-e azt sajnos nem tudom.
Udv.:
Gyapai Jozsef

+ - Re: "cyberspace" magyarul? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

In article >,   writes:
>Ha valaki tudja, kerem ossza meg velem, egy ujsagiro ismerosomnek kellene.

Kiberte'r. (Tukorforditas, de talalo es hasznaljak is.)

Gabor

In article >,   writes:
>Szerintem a magyar abc-be nem tartozik bele a q, w, x, ugyhogy csak 41 betubol
>all! Szamomra meg az onallo y is kerdeses! Akkor pedig csak 40.

A Magyar Tudomanyos Akademia szerint meg igen.
Dontetlen.

Gabor
+ - Re: Matavnet hozzaferes kulfoldrol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

In article >,   writes:
>Kerem, meg tudja valaki mondani, hogy ha elutazom Brusszelbe meg
>Stuttgartba, akkor hogyan hasznalhatom a mail.matav.hu-nal livu

Pl. befizetsz az EUnet Traveller szolgaltatasra.

Gabor
+ - Re: Felhivas firkalasra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

In article >,   writes:
>Ez is jo, de az en fantaziam ugy mozgott erre, hogy a csinos
>holgy helyere egy a cigaretta miatti erszukulesben labat
>elvesztett ember kepe sokkal megfelelobb lenne.

Az ijesztgetos ellenreklamok valahogy nem hatnak elegge.
Nevetsegesse kell tenni a dohanyzokat, meg a dohanygyarakat.

Gabor

In article >,   writes:
>mi a hang. A zs nyilvan nem egy betu, hanem egy betupar
>amivel egy adott hangot jelolunk.

Tobbjegyu betunek hivjak az ilyet.

Gabor
+ - spanyol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv

Talalt-e valaki spanyol-magyar;magyar-spanyol szotarat valahol a
Net-en?
Ha igen megkoszonom a cimet!

KoszoNETtel: Lacas

+ - zaszlok es cimerek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nem tudja valaki, hogy megvannak-e valahol az Interneten a magyar megyek es
varosok zaszlai? S a Rakosi- es a Kadar-cimer is kellene, lehetoleg jpg
formatumban, megvannak valahol?
+ - Balatoni programok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Olvasok!
Tegnap ejjel felfrissitettem a balatoni programokrol tajekoztato
kyberujsagot, a Szabadidot.
Tobb mint ketszaz rendezvenyrol tajekozodhattok a Gyokeruti Elagazonal, a

http://www.infornax.hu/~gyoker/szabadid.html cimen

Kulon kivansagra zipelt WWord2 formatumban, E-mailhez csatolva is elkuldom.
Mondjatok el masnak is.
Jo bongeszest! Tegyetek kiterot a Kerekparutra is (A fo elagazobol)
Udv
Gyorffy Arpad - Nagyvazsony
Tied az oldal, magadnak epited
+ - Bankkartya-info (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

  Ma azoknak ajanlok nehany kartyat, akiknek a koltsegek elsorenduek.
  Nyaron sokan utaznak kulfoldre, ahol a keszpenz az idegen kornyezet
miatt nagyobb elovigyazatossagot igenyelhet. Egyreszt a bennszulott
alvilag szivesen csap le a sokszor tapasztalatlan kulfoldire, aki a
nyelvismerettol a rendorsegi feljelentesig mindent kevesbe ismer,
masreszt koltopenzkent sokszor igen magas osszeget magunknal tartva
eleve potencialisan nagyobb veszelynek vagyunk kiteve.
  Nyilvanvaloan vannak alternativak, en most azoknak irok, akik
bankkartyaban gondolkodnak.
  A forint alapu nemzetkozi hasznalatra is alkalmas bankkartyan levo
penzunk a kulfoldi orszagban eppugy felhasznalhato, mint ha itthon
lennenk. Az automatabol felvehetjuk a helyi valutat, ill.
vasarolhatunk kartyankkal. A tranzakciok osszeget bankunk forintra
valtva terheli bankszamlankra. A kartyan levo penz kivitelehez
semmifele engedely nem kell. Ha keszpenzt viszel, egyes orszagok
megszabhatnak minimumot, de ha bankkartyat mutatsz fel, nem
ellenorzik annak egyenleget.
  A forint alapu kartyak elonye a deviza alapuhoz kepest, hogy
kulfoldi tartozkodas utan itthon a megszokott modon hasznalhatod
tovabb kartyadat.
  Ezert az alabbiakban megvizsgaljuk azokat a kartyakat, melyek a
legkedvezobb kulfoldi hasznalatot biztositjak.
  Bar az ATM kartyanal nincs biztonsagosabb kartya, megis ajanlatos
vasarlasra is alkalmas kartyat valasztanod. Jelenleg nemzetkozi
hasznalatra alkalmas tisztan ATM-es kartyat a Citibank es az IEB
forgalmaz. A Citibanknal az igenyles a felso tizezer penztarcajahoz
van szabva, mig az Inter-Europa Banknal a kartyat 0 Ft-tal
megnyithatod. Viszont komoly penzt fizetsz minden egyes
keszpenzfelvetelert. Ennek dija a kivett osszeg 3%-a, de minimum 3
dollar.
  A kulfoldon joval elterjedtebb kartyas vasarlasi pontok miatt
celszeru vasarlasra is alkalmas kartyat valasztanod. Ezek fo elonye,
hogy tobbnyire ingyenes hasznalatot jelentenek, azaz a kartyas
vasarlasnak a vasarlas osszegen tul nincs tobbletkoltsege.
  Megis kerulhetsz olyan helyzetbe, hogy elengedhetetlen a
keszpenzfelvetel. Most azokat a kartyakat vizsgaljuk meg, melyeknel
ez a legkedvezobb.
  Kb. maximum 15-20000 Ft-nak megfelelo kulfoldi valuta eseten a
Budapest Bank kartyai adjak a legkedvezobb dijat. Minel kevesebbet
veszel fel, annal inkabb. A keszpenzfelvetel teljes koltsege ugyanis
2.5%, amibol 0.5% a konverzios koltseg. A vasarlasnal csak 0.5%
konverzios koltseget szamitanak fel. A bank tobb nemzetkozi kartyat
is forgalmaz, ezek kozul a Visa Electronra hivnam fel a figyelmet. A
kartya igenylesehez 5000 Ft befizetese szukseges, mely a Tied marad.
A kartya eves dija 500 Ft. Nagy elonye ennek a kartyanak, hogy nincs
ovadeka. A Budapest Bank kartyai adjak a legoptimalisabb koltseget a
kis osszegu keszpenzfelvetelek eseten. A havi zaras ingyenes.
  Kb. minimum 15-20000 Ft-nak megfelelo kulfoldi valuta eseten a
Postabank kartyai kerik a legkedvezobb dijat. Ennek merteke 1%, de
minimum 400 Ft. A Postabank tobb nemzetkozi kartyat is forgalmaz. A
legkedvezobb feltetelekkel a Cirrus-Maestro es a Visa Electron
kartyak igenyelhetok meg. Igenylesi minimum nincs, feltetel viszont a
jovedelematutalas, melynek havi merteke netto 50000 Ft/ho. Nem kell
megijedni, a Postabank nem veszi ezt tul szigoruan, mindenesetre
igenyles elott egyeztess a kivalasztott szamlavezeto fiokkal. Az en
peldam bizonyitja, hogy a kartya igenylese nem lehetetlen.
  A Postabank kartyak kulfoldi vasarlaskor 1%-ot kernek, nincs viszont
konverzios koltseg. Igy vasarlaskor csak 0.5%-kal "rosszabbak" a
Budapest Bankhoz kepest. A havi zaras ingyenes. A fenti ket Postabank
kartyahoz nem kapcsolodik ovadek, a kartyak mogotti lakossagi
bankszamla idehaza eleg jol hasznalhato. A fenti ket kartya eves dija
1000 Ft.
  Kb. 50000 Ft-nak megfelelo kulfoldi valuta felvetele eseten a
Magyar Kulkereskedelmi Bank kartyai adjak a legkedvezobb dijat, ez
fix 500 Ft. Viszont itt mar nem art figyelni a kulfoldi bank
keszpenzfelveteli limitjet, ami mindenhol mas es mas. A Magyar
Kulkereskedelmi Bank legkedvezobb kartyai a Cirrus-Maestro es a Visa
Electron. Ezek 300000 Ft-tal igenyelhetok, nincs viszont ovadek. A
vasarlas fix 25 Ft, konverzios koltseg nincs, a havi zaras ingyenes.
A kartya eves dija 2000 Ft.

  Ismet fel szeretnem hivni a figyelmet a biztonsagra. A kartya bar
joval biztonsagosabb a keszpenznel, minden esetben olvasd el a
biztonsagi szabalyokat. Mennyi idon belul tiltjak le a kartyat, a
bank milyen osszeget (es milyen feltetelekkel) vallal at az esetleges
karbol. Milyen telefonszamon kell bejelenteni a letiltast (a
keslekedes komoly karokat okozhat), 24 oras-e ez a szolgalat.
Amennyiben a bank vallal kartyapotlast vagy surgossegi
keszpenzfelvetelt kulfoldon a kartya elvesztese eseten, ezek dija
igen magas lehet.
A PIN szamot soha ne ird fel sehova, jegyezd meg! Tanulmanyozd a
celorszag nyelvet, ne a bankjegykiado automatanal lasd eloszor.
Ha a PIN keres hosszabb, mint 4, a 4. szamjegy utan nyomj Enter-t
(zold billentyu). Ne feledd, a Cancel (piros billentyu) minden
megkezdett muveletet megszakit es visszaadja a kartyad.

   Mindenkinek happy holiday! Hamarosan ismet jelentkezem, addig is
udvozlet mindenkinek! Irjatok!

                                               Homa Peter
+ - Re: [HIRDETES] Elektroncsovet keresek (ECC xx) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Sziasztok!
>
>  Keresek: ECC 82
>               85
>               92
> vagy ezekkel kompatibilis elektroncsoveket.
> (Budapest es kornyekerol)

A Merlin Audio-tol lehet venni egy kis rabeszeles utan.
A csovek az Audio Note-tol szarmaznak, igy nem olcsok, de jok.
(ECC82 szerintem kb 6 GBP + VAM + AFA + haszon.

Mibe kell ?
Szia Gabor
7+ Szamitogep Halozati Kft.     1122 Budapest, Biro u. 15
Tel : (06-1) 457-3214           Fax : (06-1)  457-3216
Email   :
+ - Telefonkartya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Tavaly vettem New Yorkban egy prepaid telefonkartyat. Mostanaban
rendezgettem az irataimat es akkor tunt fel hogy a kartya 'collectors
edition' es a 267. darab egy 500 sorozatbol. Nem tudja valaki hogy ez
mennyire gyakori sorozatszam New
Yorkban?

udv:

a2
+ - Szintetikus kenozsir ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem mindenkinek,

szintetikus kenozsirt keresek mar eleg regota, sajnos eleg sikertelenul.
Gumi, illetve valami uretan elasztomerek kenesere kellene, es erre (azt
hiszem) a szokasos litium-bazisu gepzsirok nem alkalmasak.  Letezik
valamilyen szilikonbazisu zsir, de hogy ilyet hol lehet beszerezni, fogalmam
sincs.
Kerem, ha valaki tudja, milyen zsirok megfeleloek gumi kenesere, es hogy
ezek a zsirok hol vasarolhatok meg, irja meg nekem.
Koszonom.

Udv,

Nagy Tibor
+ - Re: bankkartyak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Homa Peter!

Gratulalok a hobby-dhoz! Minden elismeresem.
Kerlek, hogy a TIPP-en irj maskor is sokat a bankkartyakrol.

Udv:
    Rajta Istvan
+ - Utazas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Par nappal ezelott rakerdeztem a RADIR-ra, mert szallaslehetosegeket
kerestem kulfoldon.
Kaptam rengeteg cimed, csak az a problemam, hogy nem igazan szeretnem
zavarni e-mail-en azokat, akik esetleg csak ugy felraktak a cimuket, de
szallast nem tudnak vagy nem szeretnenek adni.
Igy inkabb leirok par varoscimet, ahol orulnenk szallaslehetosegnek,
hatha valaki segit.

New Orleans
Huston
Dallas
Flagstaf
Las Vegas
San Francisco

Ha valaki esetleg tudna 2 (esetleg 4) szemely szamara barmilyen alvasi
lehetoseget kinalni, kerem, hogy irjon egy e-mailt, es en megirom,
hogy pontosan mikor szeretnenk menni.

Koszonom,

Zsuzsa
Budapest
+ - svajciak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

haliho svajci tippolvasok,

ha valaszolnatok nehany kerdesemre, kuldjetek legyszives egy mail-t.
akar ureset is, a .ch-rol kitalalom a kozremukodo szandekot.

koszi,

fodor geza
+ - Re: CC pontkozpont? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Hatha erdekel tobbeket.(En kettorol tudok.) Corvin mozi mellet, valamint
az Europark-nal.

Amondo				)o( Csiha
	(.)  the
				) ( King
+ - Re: *** TIPP *** #2540 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [Hungary]

> Ki tud valamit a Gabor Denes Foiskolarol? A kovetkezo a szitu:
> egy baratom szeretne menni,  szeptembertol indul egy tavoktatasi
> tagozat informatikus mernok szakon es errol szeretne valami bovebbet
> tudni.

Ha diplomat szeretne szerezni, es mellette dolgozik, akkor
mindenkeppen erdemes, bar utana ajanlott egy 'jobb' postgradualis
kepzes. Mondjuk egy mernok-kozgazdasz vagy ilyesmi.
A regebbi gurukban talasz vitakat, sot a foigazgat-helyettes is
nyilatkozott. Az igazsag az, hogy rengeteg a diak, a szervezes
csapnivalo, az informaciok csak keson jutnak el a diakokhoz, a
tantargyak nagy resze nulla informaciotartalommal rendelkezik, a
maradek viszon nehez es ertelmetlen. Ha mar ert a szamitas-
technikahoz, de kell rola papir is, akkor azert nem art
vegigszenvedni...

Live Long and Prosper,

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
- Marso Gyula - Mondhur - Sysop from Hydra BBS -
- Tel: 464-0088,  23-359-823 -   -
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
+ - Amszterdam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves amszterdamiak!

Ket dologban szeretnem a segitsegeteket kerni, 20 eves debreceni lany vagyok,
a KLTE angol bocsesz szakan tanulok.
Ha tudtok valami hasznos informaciot, hogy az 1998/99-es tanevben Amszterdamban
osztondijat szerezhessek, kerlek irjatok meg. Hollandul alapfokon beszelek.

Julius 24-tol szeptemberig Amszterdamban vagyok. Szeretnek egy kis "zsebpenzt"
keresni. Barmilyen otlet erdekel.
Cimem: Kover Alexandra, Saupnati park 12/I, 1072 PA Amsterdam, T 020-470-3501

e-mail:
+ - amerikaba latogatnek.... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

turista vizummal, baratot latni.
el kene hitetnem a bevandorlasi hivatalnokokkal, hogy tenyleg
hazamennek par het mulva.
szerintetek egy meghivolevel art vagy hasznal?
vagy ha mar vizumot adtak az embernek, odaat biztosan beengedik?

koszi a tanacsokat!
-Viktoria-
+ - PC-VHS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Otleteket es TIPPeket szeretnek toletek kerni, merre van egy
ceg/uzlet/studio, ahol lehetoseg lenne egy par perces PowerPoint
Slide Show kiirasara PC-rol VHS szalagra.
Segitsegeteket elore is koszonom : Gabor
+ - Gabor Denes Foiskola (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 kerdesere :
Informaciok a Gabor Denes Foiskolarol : www.gd-szamalk.hu
+ - kanadai vizum magyaroknak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves TIPPelok!
Mi a tapasztalotok, mennyire konnyen adnak a kanadaiak turista vizumot
a magyaroknak, ill. ha tenyleg nem kell vizum, van-e olyan, hogy az elso
geppel visszakuldik oket a repterrol, ha nem tetszenek a bevandorlasi
hivatal alkalmazottjanak. Valaszokat kerem magan emailben (is) kuldeni.
Koszonettel
Nandor Jozsef
U.i. netudjadki nevu kutyam szeretne tudni, hogy hol lehet konnyen
atfiltralodni a Vancouver-Seattle hatarsavban az USA-ba....  :-)))

Get Private Web-Based Email Free http://www.hotmail.com
+ - Az egesz kerek vilagon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hajdu Lajos irja, hogy:

"Mosolyogni szoktam amikor merges torteneteket olvasok itt a TIPP-ben
pl arrol hogy a kabelteve tarsasagok atszervezik a programcsomagot,
a bankok kifogyhtatlan lelemennyel szamitanak fel ujabb es ujabb
dijakat stb stb. Mindet a meselo olyan elkeseredett onmarcangolassal
szokta az esetet beallitani, hogy ez tipikus magyar eset, sehol masutt
a vilagon nem fordulhatna elo! Ez nem igaz, minden orszagban megkiser-
lik ezek az intezmenyek mindazokat a stikliket amiket meg eppen lehet."

Nagy szeretettel csatlakozom az elottem szolohoz. :-)

A bankok, a biztositotarsasagok, a befektetesi alapok es mindenki, aki
meg hozzafer a penzunkhoz ordogi ugyesseggel tud elcsippenteni itt is,
ott is egy kicsiket. Ha felhivom oket, hogy mi ez a ket dollaros levonas
a szamlamon, akkor nagyon kedves noi alkalmazott veszi fel, rendszerint
indokinai akcentussal - biztosan rajottek mar, hogy ennek van a
legmegnyugtatobb hatasa az ilyen duhos ugyfelekre - es igen kedvesen,
egyutterzoen megmagyarazza, hogy tulajdonkeppen tevedes tortent,
elnezest ker es mar ki is javitja a hibat.
Aztan a kovetkezo szamlan valami egeszen mas cimen mar 3 dollar levonas
van.
--
Ausztral bevandorlasi informaciok magyarul:http://www.nlc.net.au/~bertok
+ - [HIRDETES] elado haz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Rakospalotan elado 140m2-es, gazfuteses, telefonos,
2 lakasos csaladi haz, garazzsal.
Iranyar: 13 MFt.
Erdeklodni lehet: , vagy 306-9400.
+ - [HIRDETES] munkat vallalnak szamitogepre (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Olvasok!
Van egy jo szamitogepunk, es szabad idonk is akad.
Adatfeldolgozast, vagy barmilyen, szamitogepre alapulo
munkat vallalnak.
Ha van erdeklodes, irjatok a  cimre!
		Kosz!
+ - [HIRDETES] KERESEK: 486-os alaplap procival SOS! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

   Megvetelre keresek egy ISA/PCI buszos 486-os alaplapot ill.
 min. 486DX/66Mhz , de lehetoleg egy 486DX4/100 Mhz-es procit.
 Tovabba hasznalt 4MB/32 bites RAM modult.

   Feltetelem csupan annyi, hogy az alaplaphoz legyen leiras is!
 A legjobb ajanlat nyer, de surgos lenne legkesobb szerda reggelig!!!

 Udv
 Tomi Boy

 Tel:06-20-218-806
+ - [HIRDETES] hirdetes, Pepsi Kupak Kellene (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Tippelok!

Amint a cimbol is latszik kellene nekem nehany PEPSI Kupak
ugymint:

Discman 3. harmad      ezert kb 3000 Ft-t adnek
Sportkocsi 1. negyed    ezert kb 50000 Ft-t adnek (OTVENEZER, es
emelkedhet)

Ha neked barmelyik van irj es megegyezunk!!!

-
JOB Szemelyzeti Tanacsado

E-mail:
Homepage: http://www.job.hu/

1092 Budapest, Raday u. 33/b
Tel/Fax: 218-6398, 218-6399, 218-0044
Postacim: 1461 Budapest, Pf. 234.
+ - [HIRDETES] TELEKOCSI - Haza akarunk menni! :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nemetorszagrol Magyarorszagra szeretnenk utazni!

Jarmuveket keresunk, ami julius 31 es augusztus 3 kozott
Nemetorszagrol Magyarorszag fele tartanak.
Berlin lenne a legjobb, de mashonnan is erdekel bennunket, mert
nemet barataink segitenenek az indulasban. :)
Uzemanyagkoltsegbe termeszetesen beszallunk!!!
Ketten vagyunk, s ket nem tul nagy hatizsak... :)

Segitsetek!
             Eliza & Zsolt
                 \////
                 (o-o)
 -------------ooO-(_)-Ooo-------------
 E-mail:
 -------------------------------------
+ - [HIRDETES] ELADO LAKAS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Nagyerdemu!

Elado Bp. Kobanyan (X. ker Gep utca) egy 48m2-es gazfuteses, vizoras
lakas. A lakas foldszinti es tartozik hozza egy kb 12 m2-es kis hatsokert
ahol all egy teglabol epult csempezett spajz szeruseg. 2 szoba, konyha, WC,
furdoszoba, eloszoba, AM-mikro, lakasriaszto rendszer, telefon, parketta,
nemreg lett tapetazva ill. a konyha wc furdo csempezve. Konyhabutor van.
Iranyar: 2,4 millio Ft.

Erdeklodni e-mail-ben (nalam) vagy telefonon 261-8592 (Szabo Gyulane).

Udv
Zsolt

mailto:
UIN: 1547641
+ - [HIRDETES] Bodajk (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

6-8 szemelynek kivalo szallashely egy kuriaban. Furdoszoba, konyha, hall
stb.  A kornyek csudaszep: Galya-patak, erdo, vaddisznok....
Panzio-szeru szolgaltatas, olcso arak.
Egy-ket napra is.
Akit erdekel:  (22) 410-062   (A jelszo: Joe)

Odi

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS