Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX TIPP 2398
Copyright (C) HIX
1997-02-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: *egy ertetlentol - balna* #2393 (mind)  8 sor     (cikkei)
2 H1 ugyved nelkul? (mind)  4 sor     (cikkei)
3 Nyelveszet (mind)  12 sor     (cikkei)
4 Genetika (mind)  10 sor     (cikkei)
5 BKV (mind)  30 sor     (cikkei)
6 Re: taplaleklanc - nem vegetarianus propaganda (mind)  34 sor     (cikkei)
7 Uszosapi es ... (mind)  13 sor     (cikkei)
8 WG: Hiszel a mesekben ??? (mind)  37 sor     (cikkei)
9 valoper (mind)  7 sor     (cikkei)
10 Sieles Franciaorszagban (mind)  32 sor     (cikkei)
11 energetika, higienia (mind)  51 sor     (cikkei)
12 Re: BKV (mind)  25 sor     (cikkei)
13 Re: svajci terkvantum manipulator (mind)  4 sor     (cikkei)
14 3/1/97 Tanchaz & Workshop -- NY Magyar Haz (mind)  28 sor     (cikkei)
15 ovszer + fenol? (mind)  20 sor     (cikkei)
16 Hot Dog (mind)  18 sor     (cikkei)
17 Film es Disco ezen a szombaton a Magyar Hazban (NY) (mind)  14 sor     (cikkei)
18 Film and Disco this Saturday at the NY Hungarian House (mind)  14 sor     (cikkei)
19 penz atutalas (mind)  2 sor     (cikkei)
20 "New York-i" kerdes Riesz Ferihez (mind)  12 sor     (cikkei)
21 Washington (DC) kornyeki magyarok figyelmebe (mind)  16 sor     (cikkei)
22 Vizkerdes (mind)  23 sor     (cikkei)
23 Szerzoi jog a halon (mind)  19 sor     (cikkei)
24 Visszaforditott gepeszet es tsai. (mind)  7 sor     (cikkei)
25 Magyar White Pages (mind)  3 sor     (cikkei)
26 Tolcsvay Bela -- hatha mast is erdekel (mind)  31 sor     (cikkei)
27 Hajomotor (mind)  3 sor     (cikkei)
28 Re: Hot Dog (mind)  4 sor     (cikkei)
29 Re: BKV (mind)  18 sor     (cikkei)
30 Kulfoldre mennek dolgozni (mind)  21 sor     (cikkei)
31 Re: Internetrol (mind)  12 sor     (cikkei)
32 ermek,dianetika ?? (mind)  11 sor     (cikkei)
33 Cincinnati (mind)  9 sor     (cikkei)
34 Internet szolgaltatas megrendeles a MATAV-nal (mind)  60 sor     (cikkei)
35 BKV Rt. ajtobecsukos soforjei (mind)  24 sor     (cikkei)
36 Re: Terhesen vizumot (mind)  4 sor     (cikkei)
37 Ki erti ezt...? (mind)  18 sor     (cikkei)
38 RE:uj energia forras? (mind)  18 sor     (cikkei)
39 BKV, a taoizmus es a nezopont kerdese (mind)  38 sor     (cikkei)
40 Frankfurti vasar+GSM (mind)  20 sor     (cikkei)
41 [HIRDETES] DAT elado (mind)  8 sor     (cikkei)
42 [HIRDETES] Baratnomet szeptembertol kirakjak pesti alla (mind)  5 sor     (cikkei)
43 [HIRDETES] Fotos munka (mind)  7 sor     (cikkei)
44 [HIRDETES] SONY HANGERO (mind)  34 sor     (cikkei)
45 [HIRDETES] Alaplap, processzor (mind)  11 sor     (cikkei)
46 [HIRDETES] Hajomotor (mind)  2 sor     (cikkei)
47 [HIRDETES] allast kinalunk (mind)  10 sor     (cikkei)

+ - Re: *egy ertetlentol - balna* #2393 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves yoghurt!

	Gondolom, Otvos Edit kepes magat megvedeni, megis raszantam magam az irasra. H
ogy lehet a kereset igy felreerteni? Szep dolog az allatvedelem, de mikent jon
az most ide?
Es ha mammuthust keresne? :-)

	Udvozlettel, Andras
+ - H1 ugyved nelkul? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Van-e vonalban valaki, aki ugyved nelkul csinalta a H1/H4-et, itthonrol?
Kell-e odaat ugyved az I-129 beadasahoz? Folytatas maganlevelben.

NeTuddKi
+ - Nyelveszet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nyelvesz TIPP-esek figyelem !

Bizonyara mindenkinek feltunt mar, hogy szep anyanyelvunkben vannak
kevesbe szep JOKER szavak. Azon toprengtunk minap tobben tavol
a hontol, hogy a "baszni" ige a magyarban tulajdonkeppen hany
mas ige helyett is hasznalhato kulonfele igekotos alakokban !
pl: - add ide a tollat = bazd ma' ide a tollat
    - ezt elrontotad = ha't ezt jo'  e baztad

Talan akad valaki aki ki tudja egesziteni szereny peldatarunkat.
Esetleg egy termeszetes (gy.k.: egesz szam) szamot is tud,
amely pontosan tukrozi a vegeredmenyt.
+ - Genetika (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Genetikus TIPP-esek figyelem !

Nemetorszagi tartozkodasom alatt vetodott fel bennem a kerdes:
Vajon mitol van, hogy Budapesten a metron az ember a Kalvin ter
es a Deak ter kozott kb. 100-szor annyi szep lanyt es no"t la't
mint tobbhonapos nemetorszagi tartozkodas alatt.
Vajon ennek genetikai okai vannak. Vagy csak izles beli
kerdes ? Mas orszagokban is ilyen lesujto a helyzet ?

totya
+ - BKV (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En is a BKV-nal dolgoztam mint villamosvezeto, es altalaban nem bunkosagbol csu
ktam be vki orra elott az ajtot.
Nemeth Attilanak igaza van, hogy nehez eldonteni, hogy kit milyen tavolsagbol k
ell megvarni. Ez egy dolog. Van neha azonban mas ok is. Ilyen pl., hogyha tarta
ni akarom a menetidot (ez egy masik erdekes kerdes Pesten), akkor nem varhatok
minden lampanal egyel tobb ciklust. A vezeto tudja, hogy mikor fog szabadra val
tani a lampaja, es addigra keszen akar lenni, mivel sok helyen nincs tul hosszu
 szabad jelzese a villamosnak. Amig lehet, ugyis nyitva tartja az ajtokat (ez e
gyebkent kotelezo is).  Ha most megvarok valakit, es az eppen nem a jobb elso a
jton akar felszallni (amit ugye onmagaban is ki tudok nyitni), akkor nyilik az
osszes ajto, es a mas ajtoknal felszallok miatt biztosan nem tudok elindulni, h
ogy meg szabad jelzesen menjek ki a megallobol. (A 47-esen egy ajto nyitas-csuk
as felszallas NELKUL eltarthat 20mp-ig is, ami kevesnek tunik, de hasonlitsd os
sze a "zold" 30-40mp-evel.)
Szamoljunk csak: 47-es vonala, kb. 9 db lampas keresztezodes, amik legtobbszor
nincsenek szinkronban (a villamos szamara) ha a ciklusido csak fel perc, ez 4.5
 perc keses! A vegallomason van 3-4 percem, hogy atmenjek a villamos masik fele
be, kozben aramszedot csereljek, rossz idoben ellenorizzem a homok mennyiseget.
 Ha kesek 2-3percet ilyenek miatt, akkor mar nincs ido inni egy pohar vizet, WC
-re menni, stb, amit egy irodaban vagy akarhol akkor intezel el, amikor akarsz.

Virag M. irta, hogy kulfoldon kellemes erzese van ezzel kapcsolatban. En Nemeto
rszagban jartam buszokkal. Kint valamivel ritkabban jarnak a buszok nem ritka a
 15-20-30 perces kovetes meg csucsban is. (Vannak persze kivetelek) Ott viszont
 joval kevesebb utas van, arra is van ido, hogy a buszvezeto jegyet adjon el ak
ar helyijaraton is. (Es ez nem fajul el addig, hogy mindenki a buszon akarja me
gvenni a jegyet.)
Masreszt mivel kint eleg menetidot adnak a jegyadas miatt, ha nincs sok utas, e
s a busz "vanszorog" a megallok kozott azert, hogy ne erkezzen
+ - Re: taplaleklanc - nem vegetarianus propaganda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho!

> [...]
> Felado : Molnar Gabor
> E-mail :  [Japan]
> Temakor: taplaleklanc - nem vegetarianus propaganda ( 38 sor )
> Idopont: Tue Feb 18 01:04:40 EST 1997 TIPP #2397
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> A nem tudomanyos, de remlhetoleg ismeretszerzo kerdes: mennyi energiat
> pocsekolunk? (energetikusok ne figyeljenek fel, annal inkabb
> takarmanyozasi szakertok)

> Kerdes: tenyleg allithatjuk e, hogy ha hust eszunk akkor
> vegeredmenyben
> 10 szer annyi energiat hasznalunk el, mint ha csak rizst kapunk.

En egy TV riportban 7-szeres szorzorol hallottam.

Szerintem ebben az okoskodasban az a bokkeno, hogy a taplalkozas
korantsem energetikai kerdes. Hiaba van pl. a fuben hetszer
annyi kaloria, mint a megfelelo mennyisegu marhahusban, megsem
eszem fuvet.

Vannak a taplalkozasnak olyan vonatkozasai is (vitaminok,
nyomelemek, rostok stb.) amiket nem lehet figyelmen kivul
hagyni, amikor eldontjuk, hogy mit is egyunk. Arrol nem
is beszelve, hogy en a magam reszerol az emberiseg altal
ehetonek minositett dolgoknak egy reszet meg nem ennem :-).

--
Bye / MfG / Udv
                                   Hosszu Peter

+ - Uszosapi es ... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:

>Persze, az nem zavarta/zavarja a furdoigazgatosagot, hogy az emberi
gyomornak is kevesbe
>gusztusos, egeszseges szennyezoanyagok (pl. pisi) is kerulnek a vizbe a szaba-
>dabb erkolcsu vendegek altal.

Erre volna egy megoldasom:
Az ovszerviselest is kotelezove kellene tenni az uszodaban. Durvan
50%-al csokenne a szennyezes. :-))

Udv
BFS
+ - WG: Hiszel a mesekben ??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

----------
Von: Sandor Bende
An: 'TIPP, TIPP'
Betreff: Hiszel a mesekben ???
Datum: Mittwoch, 19. Februar 1997 15:41

Nemes Attila/Bloro irta:

>Valosagtartalmatol fuggetlenul...

[Time ill. Newsweek hivatkozas kivagva]

>Es egy cseppet sem gyanus semmi?

Legy szives egy kicsit pontosits!
Mi kellene gyanus legyen, a valosagtartalmatol fuggetlenul?
Az, hogy megkerdeztek egy otthoni szakertot, vagy hogy nem egy szovjet
szakertot kerdezetek meg ? (Ebben az idoben a szovjetek meg nem is
dontottek el, hogy tenyleg tortent-e valami Csernobilban, vagy csak
mocskos imperialista propaganda az egesz).

Ami engem illet, en azt tartom egy jo otletnek , ha egy hirt a
forrasatol fuggetlenul a valosagtartalma alapjan probalok megitelni.
Ebben az esetben:
1. Nagy valoszinuseggel VOLT egy baleset Csernobilban.
2. Vagy mukodtek a biztonsagi berendezesek, es ekkor nagyon nagy baj
van mivel minden szovjet eromu eletveszelyes  vagy kikapcsoltak oket a
kiserlet idejere.
Ilyen egyszeru, kedves Bloro.

Udv
BFS
+ - valoper (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Mit tudtok a kovetkezo ket temaban:
tulajdoni resz megvaltasa es lakashasznalati jog ellenerteke?
/ A lakas kozos tulajdonnak szamit,mert a hazassagkotes utan vettek
 bar az egyik fel alig adott bele valamit, s a masik fel azota azt
 is visszafizette neki, gyerek nincs, valas  igen./
NeTuddKi
+ - Sieles Franciaorszagban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Tippelok,

Ket szemely (esetleg negy szemely) reszere elado egy si-apartman foglalas
Franciaorszagban a marcius 8-15-i hetre.

Parameterek:
   - Franciaorszag, Risoul, kb. 60 palya, legmagasabb pont 2750 m, allitolag ho

is van neha,
   - Negyszemelyes, ketlegteru apartman nulla meterre a legkozelebbi
sifelvonotol,
   - Ar (per fo): 31500 Ft (szallas + siberlet), busz is van Budapestrol, az
plusz 9500 Ft.

Eredetileg negyen voltunk, mar csak ketten maradtunk, ugyhogy ket ember surgos
jelentkezeset varjuk. Ha negyen jonnetek, akkor is jelentkezzetek, mert ha a
ketemberes verzio abszolut nem megy, akkor elpasszolnank az egesz apartmant.

Te, aki mar alig varod, hogy irhass:

   - A valaszokat a  cimre ird, a subject-be rakd bele a
"si" szot, a
     nevedet meg a telefonszamodat, igy hamarabb el tudlak erni. (Ugyanis SMS
jon a
     telefonomra ha email erkezik, es atjon a subject mezo is.)

   - Pentek (februar 21) este utan mar csak marcius 3-an tudok reagalni, az meg

egy kicsit
     keson van mindenkinek, ugyhogy siess...

Nagy Norbert
+ - energetika, higienia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az elelmiszertermelesben az energiatakarekossag nem ugy cel,
hogy az adott energiaval a legtobb elelmet allitsuk elo, hanem
forditva: a kivanatos elelmiszert pl csirkehust a leheto legkevesebb
takarmannyal produkaljuk. Kulonben algat vagy fuvet lennenk kenyte-
lenek enni. Egy nagy magyar mellefogas volt a mangalica malac.
Egy-egy allatfaj kinemesitese evtizedekig tart (foleg a hosszu
generacios ideju allatoknal) ezert nagyon fontos, hogy erezzuk mit
hoz a jovo, milyen termekre lesz szukseg. A sertesnemesitok az otve-
nes evekre kinemesitettek a mangalicat ami a vilag legeffektivebb
disznofaja a zsirtermelesben. A novenyi taplalekban levo energiat
zsir formajaban raktarozza el, kevesebbet eget el mint a tobbi allat.
De ez nem is cel, az emberek nem energiadus kajat akarnak enni,
pont ellenkezoleg a valtozatosan osszeallitott etrend energiatartal-
manak a leheto legkisebbnek kell lenni, minden fejlett orszag lakoi
tulsulytol szenvednek. A novenyi tapanyag fajlagos energiatartalma
globalisan nagyobb, tehat tulajdonkeppen hizlalobb mint az allati
feherje. A ragadozok az energiabol ujbol csak ca10 %-ot mentenek at
a sajat testukbe tehat az oroszlan, foka, jegesmedve-eves stb tiszta
energiapazarlas. Azokban az orszagokban ahol keves allati feherjet
de sok novenyit esznek, lathatunk olyan pokhasu gyerekeket. Egesz kis
allati feherje tobblet csodakat tud tenni ilyen helyen, ezert az
ilyen egzotikus helyeken dolgozo orvosok megtanitjak oket kigyo,
patkany stb fogasara, elkeszitesere es igen latvanyos javulast lehet
vele elerni. Sok helyen vannak ettol szokvanyosabb elelmeszerkesz-
letek is teljesen kihasznalatlanul. Ha jol emlekszem Nepalban volt
WHO limnologiai szakerto Woynarowich professzor es latta, hogy a
nep ehezik annak ellenere, hogy a to teli volt hallal. De nem ismer-
tek a halaszatot. Megtanitotta oket hajot epiteni, halot fonni,
halaszni, a fogast konzervalni, vegul majdnem szentkent tiszteltek,
mindenesetre templomot emeltek a tiszteletere.
Energetikailag lehetne azert a taplalektermesztesen javitani. Tul
kis resze a novenyi biomasszanak hasznalhato mint kozvetlen, vagy
kozvetett (ertsd allati takarmany) emberi taplalek. A detritusz-
(novenyi tormelek)fogyaszto taplalkozasi lancot kellene izmositani
es emberi hasznalatra megcsapolni pl komposztfalo foldigilisztak
tenyesztesevel vagy gombak tomeges termesztesevel. Egy zamatos
giliszta-burger! Szoval erted, nem olyan egyszeru az energetikai
iranyvonalnak attornie, az etkezesi szokasok rendkivul lassan
valtoznak.

Tegy valamit a konyhai higienia javitasara, pl ne hasznalj mosogato-
rongyot hanem terj at a nyeles kefere, vagy legalabb fozd ki es val-
togasd a rongyot, hogy legyen ideje kiszaradni. Semmikepp se torold
vele a vagodeszkat, mert beoltod a rongy millio bakteriumaval a deszka
finoman rovatkolt felszinet, amin aztan legkozelebb a hust apritod.
A muanyag, vagy az ettol is ujabb keramia vagolap lenyegesen
konnyebben tisztantarthato. Az frissen fott etel huteset, vizfurdoben
gyorsan csinaljuk. A fagyasztott arukat ne szobahomersekleten ol-
vasszuk fel hanem hutoszekrenyben, igy a bakteriumok szaporodasa
lelassul. Tarts +4 fokot a hutoben, legalabb -18-at a fagyasztoban.
Viking
+ - Re: BKV (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho!

> Kelemen Gabor irta:

>Ha mar annyi szo esik az otp es a matav agyes bajos dolgairol, akkor
>megemlitanem a bkv-t is. Par hete vagyok itthon es nagyon duhit mar.
>Ti nem erzitek ugy, hogy a bkv soforjei, villamosvezetoi sportot
>uznek abbol, hogy az orrunk elott csukjak be az ajtot?? Mi errol a
>tapasztalatotok? Vajon erdemes a bkv-nal panaszt tenni?

Becsben tapasztaltam: van egy foldalatti-megallo, ahol
ket vonal, a 4-es es a 6-os  egy szinten talalkozik.
(Gondolom ilyen megallo lesz majd Budapesten a Nepstadion uti)
Amikor bejon a 6-os, a 4-es ott var, vagy forditva, bejon
a 6-os es megvarja a 4-est. Az emberek nyugodtan atszallhatnak.
Ez szervezes kerdese. Azt hiszem, a foldalattiknal viszonylag
jol lehet a menetidoket tervezni. Valoszinuleg a budapesti busz es
villamos vezetoje ketsegbeesetten igyekszik minel
kevesebb kesest osszehozni, hiszen Budapest elegge zsufolt.
Nem hiszem, hogy a rosszindulat vezerelne oket.

--
Bye / MfG / Udv
                                   Hosszu Peter

+ - Re: svajci terkvantum manipulator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Es multi-level marketingben forgalmazzak, ugye? Nekem van ugyanilyen
elven mukodo hajnovesztom, fogyaszto-tablettam es potenciafokozom.
Udv/Laci
P.S: Ettol a keszulektol egyelore meg nem kell feltened a kenyeredet.
+ - 3/1/97 Tanchaz & Workshop -- NY Magyar Haz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

TANCHAZ & WORKSHOP

Saturday, March 1, 1997

Steven Kotansky & Susan Snyder-Kotansky
Teach Dances of Del-Alfold, with
Live Music by the ELETFA ensamble

7:00 -- 8:45            Dance Teaching
8:45 --11:00           Tanchaz

at the Hungarian House
(213 East 82nd Street, between 2. and 3. Avenues, Manhattan)

Cost  $7

For Info call 516-741-5109

Other events coming up:

2/20            Eletfa interview and performance on WFMU 91.1 FM
                   between 4-5PM )info:  212-643-9820)

2/22            Timar teaches in DC area (info:  301-847-1277)

4/19            Rudy Petke and Cathy Lamont teach Ciganytanc (Gipsy Dancing)
                   at the Hungarian House, NY
+ - ovszer + fenol? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

>        Lehet, hogy rossz hirt kozlok Veled -- csak a legkisebb meret
>van szabvanyositva.
>
>        F. Miki

Megnyugtato lenne, mert mar lattam magam elott a Pink Floyd fele
meneteles uj verziojat. "Europaba tartunk!" Nyisssz!

Mas.

Mi az a fenol? Szerintem valami mugyanta szeruseg lehet. Valami gyekeny
szovetet kezeltek vele amitok kemeny lett. Nem mergezo?
Valaszokat elore is koszi.

PS. Semmi koze az elozohoz! :-)

Hello, szasza
MailTo:
+ - Hot Dog (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Felads : Boda Dezso
> E-mail :  [Hong Kong]
Timakvr: Hot Dog ( 3 sor )
Idupont: Tue Feb 18 09:10:05 EST 1997 TIPP #2397
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Varga Joska!
Engem speciel piszkosul erdekel, mibol keszul a Hot-Dog? Mibol keszul?
..

Joska!

Jobb ha nem tudod a valaszt .

                         Mark
+ - Film es Disco ezen a szombaton a Magyar Hazban (NY) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Megalakult a Magyar Haz Ifjusagi Kore!!!  Ezentul rendszeresen a Magyar
Hazban talakozunk.(Kultura, etal, ital, no meg persze disco...)

Elso alkalommal most szombaton, februar 22-en este 8:00-kor talakozunk.
Eloszor levetitjuk a INDUL A BAKTERHAZ cimu nagysikeru magyar filmet.

Ezt koveti a zenes FARSANGI MULTASAG.  Jelmezben gyere.  (Meg esetleg dijat
is kaphatsz...)  A zenet New York kozkedvelt DJ-e, Misi szolgaltatja.

Belepo:  csak film $4, csak disco $10, mindketto $12.

Az Magyar Haz Ifjusagi Kor elnoke:  Zsarnai Edina

A Magyar Haz neveben:  Vamossy-Mikecz Karoly, elnok.
+ - Film and Disco this Saturday at the NY Hungarian House (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

We have formed a Youth Club at the Hungarian House!!!  From now on we will
regularly meet at the Hungarian House for some culture, food, drinks and of
course for some music.

Our first program is this Saturday, February 22 at 8:00PM.  We'll start by
showing the film INDUL A BAKTERHAZ (in Hungarian).  After that we'll have a
MARDI GRAS Party.  Wear a costume! (Who knows, you may even win a prize!...)
Music will be provided by New York's favorite Hungarian DJ, Misi.

Tickets are:  movie only $4, disco only $10, both for $12.

The Hungarian House Youth Club is headed by Edina Zsarnai.

For the Hungarian House:  Charles Mikecz Vamossy
+ - penz atutalas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hogyan lehet legegyszerubben (es legolcsobban) dollart atutalni az
USA-bol egy magyarorszagi bankba?
+ - "New York-i" kerdes Riesz Ferihez (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Feri irta tegnap:
: Kivetelt azok az esetek kepeznek, amikor mindenkeppen kotojellel
: kapcsolodik a toldalek, pl. kettagu tulajdonnevekbol kepzett
: melleknevek  eseteben: New York-i (de: New Yorkban), Petofi Sandor-i
Ket bugyuta kerdes: nem "new york-i", esetleg "New york-i" a helyes
megfejtes? Tovabba a "fax-szal" az igy irando vagy egybe? Mert ugye
csak nem "faxxal"...

Udv,
marky
+ - Washington (DC) kornyeki magyarok figyelmebe (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A magyar vonatkozasu kulturalis esemenyek egyszerubb es megbizhatobb
kozvetitesere szeretnenk kialakitani egy levelezesi listat a kornyekbeliek
szamara.
A listan mar tobb mint 60 nev talalhato es a kozeljovoben egy kerdoivet is
szetkuldunk volna-e igeny valamilyen rendszeresseggel kozos rendezvenyek,
klubest vagy magyar film vetites szervezesere, es ha igen megprobalnank ehhez
tamogatast talalni.

Ha erdekel es meg nem ertunk el Teged akkor
ne habozz, jelentkezz!
A cimem:

Jozsi (Bethesda)

Apropro: marcius 8-an a Honfoglalas cimu filmet vetitik a
                 Kennedy Centerben.
+ - Vizkerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello TIPPelok!

 A parommal egyutt kineztunk magunknak egy kis telket, egy
50m2-es hazikoval.
 A bokkeno az, hogy a telken  nincs viz, es kutat furni sem lehet,
mert hegyen van es nagyon melyen van a talajviz.
 Ez abbol a szempontbol jo, hogy az ara ennek kovetkezteben joval
alacsonyabb mint a kozmuvesitett telkeknek, viszont a vizkerdest
hogyan lehetne szerintetek megoldani? En arra gondoltam, hogy
be kellene szerezni egy 4-5 m3-es muanyag vagy aluminium tartalyt,
leasni a foldbe, majd abba idonkent hozatni vizet. A tartalyra
szerelnek szivattyut es rakotnem a haz vezetekere. A hazikoban
egyebkent van mosogato, furdoszoba es WC is! - mindez viz nelkul.
 A kerdesem az, hogy van-e jobb otletetek, es hogy az ilyen
modon hozatott viz megfelelo minosegu lesz-e tisztalkodasra,
mosasra, mosogatasra? Az ismeroseim szerint hogy a tartalyban
a viz meg fog budosodni. Igaz ez??? Szukseges-e a tartalyban levo
vizet hasznalat elott megszu"rni? Ha igen akkor milyen szu"ro"vel?

 Hat ennyi... azt hiszem nincs tobb kerdesem :)

 Elore is koszi a valaszokat!
 Medvecki Sandor
+ - Szerzoi jog a halon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Valaki szertne a homepage-e otletet es a lapot magat vedeni.

1. Otletek nem tartoznak szerzoi jogi vedelem ala.

2. Az alkotasok igen, mindenfele regisztralas nelkul. Azonban
termeszetesen neked kell bizonyitanod, hogy a tied volt elobb. Ami fileok
eseten eleg nehez.

Illusztraciokent megtekintheto a
http://goliat.eik.bme.hu/~kedvard/gifs/h_flag.gif
es a
http://www.datanet.hu/artnet/beauty/index_e.htm
cim. Kivancsi vagyok, mit mondananak artnete'k, ha megkerdeznem, hogy
keszult a zaszlo.

 Ed

     Vigyazat, Email-virusveszely! Minden level utan moss kezet!
+ - Visszaforditott gepeszet es tsai. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A fenti osszetetel a PC torteneterol szolo dokumentumfilmsorozatban
hangzott el. Ugyanonnan szarmazik a masik kedvencem: nyilvanos epiteszet.
A megfejtes forditva: erutcetihcra nepo.

Nem is beszelve a mezoprogramozhato kaputombrol, a la EDUPAGE.

 Ed
+ - Magyar White Pages (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

...nincs a halon. CDn lehet elofizetni (NEM megvenni), marha dragan.

 Ed
+ - Tolcsvay Bela -- hatha mast is erdekel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. TIPP, kedves Horvath Attila,

 Horvath Attila >) erdeklodott Tolcsvay Belarol Febr.
12-en a TIPP #2391-ben.  A listan (is) valaszolok, hatha mast is
erdekel.

> Nem tudjatok veletlenul, hogy a fent nevezett muvesz hol
> hallhato eloben? A multkoriban - nehany honapja (?) - hallottam
> a TV-ben, hogy valamelyik muvelodesi hazban van egy klub, ahol
> rendszeresen fellep. [...]

 Tolcsvay Bela rendszeresen fellep -- eloben :-) -- a Hunyadi Klubban
(Budapest, I. Hunyadi Janos ut 6-8.). Ez ugyan nem muvelodesi haz,
csak egy kis klubhelyiseg egy emeletes berhaz oldalaban.

A legkozelebbi fellepesek idopontja:

Februar 22. szombat, 18 ora, Tolcsvay Bela enekmondo klubja
Februar 25. kedd, 18 ora, Multunk gyokerei sorozat.
   Hazigazda: Tolcsvay Bela. Vendege: Csato Pal grafikus,
   ostortenet kutato. Eloadasa: a korona miszteriuma.

udvozlettel
Zimanyi Magda

 Magdolna Zimanyi
 KFKI Research Institute for Particle  Phone: +36-1-395-9242
 and Nuclear Physics                   FAX:   +36-1-395-9151
 Computer Networking Center            E-mail:
 H-1525 Budapest 114, POB. 49, Hungary URL: http://www.kfki.hu/~mzimanyi
+ - Hajomotor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vitorlashajoba epitheto 5-15 Le-s hajomotort keresek. Persze egyeb
hasonlo teljesitmenyu motor is erdekel, illetve minden egyeb
hajoalkatresz.
+ - Re: Hot Dog (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

In article >,   (Boda Dezso) writes:
>Engem speciel piszkosul erdekel, mibol keszul a Hot-Dog? Mibol keszul?

Nomen est omen.

In article >,   writes:

>1. Minden relativ: a te szempontodbol az orrod elott csukta be, mig az o
>szempontjabol tul messze voltal. Dontse el valaki, hogy mikor kinek van igaza.

Nem csak Einstein, de Markszengelszleninsz is okos ember volt. ;-)

A le't hatarozza meg a tudatot: Amikor engem var meg a troli, mikozben
mar virit az inditast jelzo lampa, cso:ro:g-morog a jelzoberendezes,
boldog vagyok. Ha viszont fent allok 5-6 perce, es lesem az orat, hogy
mikor indulunk mar, de a jelzes utan meg tiz sprintelore varunk
(a mezony szazmeteres szakaszon szethuzva), akkor meg rojtosak az idegeim.

kissg
+ - Kulfoldre mennek dolgozni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !
Nemregeiben mar probaltam TIPP-eket szerezni arrol, hogy nincs-e
valami kulfoldi munkalehetoseg egy szegeny magyar diaknak, de eddig
ssak olyanok irtak, akik szinten betarsulnanak egy ilyen utba. Ennek
orulok is, hiszen nem kellene egyedul nekivagnom !
Van mar kivel, de nincs hol. Ezert ismet a nagyvilaghoz fordulok
segitsegert !
A kerdesem tehat az, hogy tud-e valaki munkat adni egy magyar
diaknak/-oknak/ ? Nem a meggazdagodas erdekel, hanem az utazas, a
vilag, a buli. Tehat eleg a szereny megelhetest biztosito munka is.
En 22 eves vagyok, 4 honap mulva diplomam is lesz. (pedagogus, ill.
tomekkommunikator-video,film).
Elmegyek a tengeren innenre-valamint azon tulra, vallalom deli-sarki
expedicioban a kutyagondozo munkakoret , stb.
Barmilyen megoldas erdekel, a kerteszkedestol, a vezerigazgato
posztig |-)))       (-;
Varom minden kedves leendo munkaadom levelet
    Koszonettel

    **  Itt es most !!  **
    http://members.tripod.com/~acszoli/index.html
+ - Re: Internetrol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

In article >,   (Toth Andras) writes:

>Ja, es a kerdojel ele se kell szokoz. -;-)

Van tipografus a vonalban? Azt olvastam egy helyutt, hogy valami kis hezag igen
is
kell a mondatvegi irasjel ele. Csak a veges szimbolumkeszlet (ASCII es
leszarmazottai), meg a fix szelessegu karakterekkel dolgozo megjelenitok
es nyomtatok leszoktattak rola az embereket.
De a DTP-nel meg megoldhato a dolog.

Gabor
+ - ermek,dianetika ?? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

tipp
ermek,dianetika?

Hi tippelok
1., Ki tudna' felbecsulni egy par darab erme'm  e'rte'ke't ???
2., Mondja mar meg valaki ,hogy mi az a dianetika?

Tipp is johet. :-) /Kernem a tippeket a magancimemre (is) cimezni./

udvozlettel
SAfi
+ - Cincinnati (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Cincinatti, Ohio lesz a lakhelyunk egy evig. Keresek ottani magyarokat,
akik velem, ferjemmel es 9 eves kislanyunkkal baratkoznanak.
Azert itt, mert korabban is a tipp-en keresztul talaltam kedves bostoni
magyar ismeretsegeket. Megtetszett ez a lehetoseg. Ferjem, Tamas fog
dolgozni, en apolom a csaladot. Idehaza mindketten (eredetileg)
matematikusok vagyunk, akik programoznak a megelhetesert.
Koszonok minden otletet:

Kati
+ - Internet szolgaltatas megrendeles a MATAV-nal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Hostmaster!

Az Internet reszleg ugyfelszolgalattol kaptam meg ezt az e-mail cimet,
ahol az altalam jelzett problemaban nem tudtak segiteni, csak azzal,
hogy probalkozzam meg ezen a cimen.

Sajnos nekem nincsenek jo tapasztalataim Internet szolgaltatasi
problemak megoldasaban szemelytelen cimeket felhasznalva a megoldasban.
De meg kell probalnom, hiszen kifogytam az otletekbol.

Tudom ugyan, hogy a MATAV Internet szolgaltatasa jelen pillanatban is
kiserleti jellegu, szamomra azonban ez nem jelenti azt, hogy a
szolgaltatas teljesen elrugaszkodott es figyelmetlen legyen a
felhasznalok igenyeivel szemben. Kulonosen azert is mert az Onok altal
is meghirdetett, tehat vallalt szolgaltatasrol van szo, nem pedig egy
specialis felhasznalo extrem igenyerol.

A problema tortenete:
1996 novembereben az MT-System Kft. megrendelt Onoktol nehany Internet
szolgaltatast: Internet kapcsolat, csopertos e-mail, web hely berlet. A
valasztasunk azert esett a Matavra, mert mas teruleteken is
egyuttmukodunk egymassal, tehat a dontes inkabb politikai mint gazdasagi
volt. Ezt azert szeretnem leszogezni, mert tovabbra sem keresunk mas
Internet szolgaltatot, Onokkel szeretnenk megoldast talalni.

A megrendelesunkbol az Internet kapcsolat nehany heten belul meg is
valosult es azota is elededetten hasznaljuk ezt a szolgaltatast. A masik
kettovel azonban tovabbra is gondunk van, a megrendelestol szamitott
tobb mint harom honap sem volt eleg, hogy megvalosulhasson.

A problema valoszinuleg abbol adodik (csak talalgatok), hogy a csoportos
e-mail szolgaltatasba beletartozik egy domain name regisztralas is, amit
sajnos a MATAV Internet szolgaltatasokkal foglalkozo reszlege egyelore
keptelen megoldani. A tobbszori erdeklodesemre az ugyfelszolgalatos
kolleganak mindig sikerult valami magyarazatot talalni a kesedelemre (ez
a dolog altalaban hosszu ideig tart, nincs elegendo ember, mar dolgoznak
rajta a kollegak, stb) ami egy-ket hetre meg is nyugtatott a siker
remenyeben, de a siker tovabbra is kesik. Kaptam tovabba mas
telefonszamokat es szemelyneveket, ahol tovabb erdeklodhetek, azonban
ezek az utak is hosszabb-rovidebb ido utan zsakutcaba torkolltak azzal,
hogy a telefonszam nem felelt, vagy a keresett szemely  megsem tudott
segiteni. Az ugyfelszolgalat legutolso javaslata, hogy irjak erre az
e-mail cimre a megoldas erdekeben. Megtettem.

Sajnos hasonlo problemat talaltam a csoportos e-mail-lel kapcsolatban
is. Ugyan a szolgaltatas meg nem el reszunkre, en megis megprobaltam
informaciot szerezni, hogyan tudom majd felhasznalni a levelezesben. Nem
sikerult technikai segitseget kapnom. A legszomorubb valasz az volt,
hogy ez a szolgaltatas is meg csak kiserleti, ne is varjak segitseget.

Visszaterve a kiindulopontra, nem szeretnenk mast, mint a MATAV altal
meghirdetett es altalunk megrendelt szolgaltatast minel elobb hasznalni
technikai segitseggel vagy a nelkul.

Ezt az uzenetet elkuldtem a tipp es a guru levelezo listakra is.

Tisztelettel,

Hegedus Attila
MT-System
+ - BKV Rt. ajtobecsukos soforjei (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Hogy erdemes-e foljelenteni a soforoket? Nem hiszem.
Hogy kivizsgaljak-e? Igen, ha idopontot, helyszint es rendszamot is
irsz. Egyebkent nem hiszem, hogy szant szandekkal tennek, es azt sem
szabad elfelejteni, hogy amig esetleg rad var, addig pont atvalthat
egy lampa, es akkor "miattad" egy egesz busznyi, villamos
szerelvennyi ember kesik. Es ez nem veletlenul tomegkozlekedes. Itt
sajnos? a "tomegnek" elsobbsege van az egyennel szemben. (azert nem
semmi modon tudok alltudomanyos dumakat levagni!) Mellesleg, ha pl.
olyan busz ajtaja csukodott be elotted, amelyik ez az ujfajta,
szimpla de van rajta FOK-GYEM kijelzo, akkor annak a hatso ajtaja frankon
eltakarhat a vezeto elol. Es meg az elozokhoz. Akar hiszed, akar nem a BKV-nak
is van menetrendje, amihez a sofornek illik tartania magat. De mivel
a BKV jarmuvek nagy resze nem zartpalyas jarmu, ezert a forgalom
kihat a menetrendre, es ket piroslampa mar eleg lehet ahoz, hogy
kesesben legyen es akkor sajnos nem fog rad varni! Mielott meg
megszolnatok elottem is csukodott mar be "BKV ajto", sot elarulom,
akkor En is igen bosszus voltam. (csak a moderator miatt irtam ilyen
finoman! :-)))
Na tsao!
Elore a mindig surun kozlekedo, allandoan megvaro, szep, tiszta,
modern, olcso, stb. BKV fele!
Feco
+ - Re: Terhesen vizumot (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ugy tudom, hogy a legitarsasagok a terhesseg 36-odik heteig visznek el
terhes noket, de hosszabb (tengerentuli) jaratok eseteben a limit 34 het.

Udv: Zoli
+ - Ki erti ezt...? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Tippelok!

A cimbol ki derul, en altalaban nem (legalabis bizonyos dolgokat). Es abbol
a feltetelezesbol indulok ki hogy (bizonyos dolgokat) Ti sem. Bar mindennapi
eletunk szamos logokatlan (vagy rejtett, titkolt szandeku) jelensegere,
intezkedesere - lehetne - kellene a valaszt keresni.

Es most ugy nez ki egy televizios oknyomozo musor kereteben sikerulni is fog.
Szeretnem, ha a birtokotokban vannak olyan esemenyek, tortenesek amelyek
kerdeseket vetnek fel Bennetek, de a valaszt nem mindig sikerul megszerezni
a hetkoznapi emberek taktikajaval, akkor azt irjatok meg vagy itt a
TIPP-ben, vagy egy magan e-mailben.

Segitsegeteket segitseggel tudom meghalalni.

Hanga Laszlo
)
Hanga Laszlo
+ - RE:uj energia forras? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok?
Szia? :)

Hallottam egy svajci cegror Rappelswilben ( RAUN-QUANTEN-MOTOREN AG),
amelyik magalkotott egy RQM 25 nevu terkvantum manipulatort.
Ez a berendezes a mindenutt jelen levo 10^23 Hz-es gravitacios
hullamok mechanikai rezgeseit alakitja villamos energiava.

Tud valaki errol valami kozelebbit?
-----

Pontosan hol hallottad ezt? Vagy ujsagban jelent meg?
Erdekelne a dolog bar nem nagyon hiszek ebben.

Egyebkent javaslom a TUDOMANY uj HIX ujsagot, ott sokan vannak akik
talan tudnak valamit ez ugyben mondani.

Jozsi
+ - BKV, a taoizmus es a nezopont kerdese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A kovetkezo gondolatkiserletet szeretnem megosztani a nagyerdemuvel, annak
magyarazatakent, hogy aki siet, az mindig tobbet var a buszra, mint aki
kenyelmesen, sietseg nelkul halad.

Vegyunk ket eltero habitusu egyent, pl. Gerzsont es Alfredot. Gerzson
alapvetoen idegroncs es mindenhova rohan, mindent azonnal el akar intezni,
mego"rul, ha egy percig is varnia kell. Alfred viszont maga a megtestesult
relaxacio. Semmibol nem csinal gondot, sehova sem siet.  Tortenetesen egy
hazban laknak es u.azzal a busszal jarnak be a varosba.

Gerzson mindig keseruen panaszkodik Alfrednak, hogy rengeteget kell varnia
a buszra, es hiaba siet, neha pont az orra elott megy el. Alfred
csodalkozik, mert o ilyet nem tapasztal!  A megallo kb. 5 percnyi
gyaloglasra van a hazuktol.

mi tortenik?

Reggel halkan megnyikordul a kerites ajtaja, Alfred kenyelmes-raeros
leptekkel halad a megallo fele. Ha a buszt eppen latja elmenni, me'g
lassabban megy, mert akkor meg plane hova siessen, ha meg az utolso
metereken latja kozeledni a buszt, kocogosra fogja lepteit, s kenyelmesen
eleri. Par percnyi varakozasnal tobbre soha nem kenyszerul.

Ehhez kepest... reggel kicsapodik a haz ajtaja majd Gerzson is, aki
lelekszakadva rohan a buszmegalloba, s kb. 30 sec alatt ott is van. Mivel
nagyon fut, ezert ennel jobban nem is tud, ugyhogy, ha latja is a buszt a
megalloban nem tudja mar elerni, s ez pszichesen kulonosen leterheli, neha
ezutan panaszleveleket is ir. Ha viszont nem latja a buszt, sot az csak 6
perc mulva jon peldanak okaert, akkor is ott van 30 sec alatt a
megalloban, s aztan dulva fulva jarkal a tabla korul, nezegeti a
menetrendet es teljesen ki van borulva, hogy megint mennyit kell varnia.

ennyi....

Andras (Fiser)

Egyebkent a BKV szerintem is teljesen pofatlan...foleg a "jaratsurusege"
miatt, de ez a szo onmagaban is komikusan hat a BKV eseteben.
+ - Frankfurti vasar+GSM (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

  Meg tudna valaki mondani, hogy milyen kiallitas/vasar van most Frankfurtban?
Annyit sejtek, hogy talan vmi butoripari vagy van
butor is, es magyarok is vannak kinn.
  Jo lenne estleg cim/telefon/URL is...

  Mas: Ugy remlik, szo van/volt GSM lehallgatasrol. Nos, nemreg hallottam az
egy
o egyszer veletlenul befogott beszelgeteseket azautoradion. Allitolag regi, csa
vargatos hangolasu, es azota neha azzal szora-
koznak, hogy hallgatjak a csevegeseket. Persze ok n
em tudjak, hogy ki kivel
beszel. Erdekes, nem?
  Bocs a tordelesert :-(

  Ha Frankfurtrol van infod, kerlek kuldd kozvetlenul nekem.

  Ennyi!                                                   Karacs Laszlo

+ - [HIRDETES] DAT elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado egy 1 eves HP JetStore 5000 (HP35480A) 2/4 GB-os DAT.
Iranyar : 80 eft (szamla megoldhato, de akkor + AFA).
Hozzavalo uj (egyszer volt raveve) Verbatim 4mm 90 m-es 2 GB-os
kazetta 7 db 1000 Ft/db aron.

Erdeklodni lehet :
Smid Istvan from SMID-SOFT
E-mail:
+ - [HIRDETES] Baratnomet szeptembertol kirakjak pesti alla (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hegedumuveszi diplomaval allast keres kulfoldon.
(Zenekar, tanitas etc....)
Elsosorban nemet nyelvteruleten: A, D, CH -ban
Ha tudszt segiteni nagyon koszi !
totya
+ - [HIRDETES] Fotos munka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Fotos munkat keresek. Ha tudtok lehetosegeket, hivjatok.

+36-30 428-680

Gabor
+ - [HIRDETES] SONY HANGERO (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Medvevarasi akcio!

LBT-D109-es prototipus, berepult allapotban elado!
45678Ft + 9Ft Afa. No es mi van benne?
CD: kis es nagy CDnek, folyamatos, veletlen es programozott lejatszas
(akar par valasztott szam kozul is), egy szam, vagy egesz program
ismetlese, kazettaosszeallitas idokijelzessel, es automatikusan megadott
idore, halkulas/hangosodas opciok, aktualis/osszes/hatralevo ido,
kazettak masolasa kozben hallgathato, szamleptetes es gyorstekeres,
beallithato hosszusagu fade in/out (a szam/program/kazetta elejen/vegen
a hangero lassan no/csokken)
Radio: digitalis, automata allomaskeresovel, 3*10 allomashely, AM/FM,
zajszures
Magno: mindjart 2 kazettahely, kazettatipus I/II valasztas, dolby stereo,
gyorsmasolas, 2 kazetta folyamatos lejatszasa, masolasnal automata DOLBY
felismeres, DC szervo motorok, mechanikus gombok
Equalizator: 5 savos, DBDF szabalyzo (melyhang erosites), surround
szabalyzo
Hangfal: 2db 50W-os, lehet rakotni +2db-ot, a surround hatashoz
Taviranyito: komoly, megis tenyerbesimulo kivitel, kellemes tapintasu
nyomogombok, 2 normal ceruzaelemmel megy
Csatlakozok: AM antenna, FM antenna, fejhallgato, PHONO IN kulso
eszkozhoz
Doboz: 8.6 kg-os, csaknem ketaraszos fekete fem es muanyag kocka - sotet
muanyaglapjai mogott kekesfeher led-kijelzok fenylenek

Vegul a 2 email melle egy telefon: 217-6000/6054
Ott keresni kell engem, Piskator Miklost.
--
If important write here TOO:
Ha biztosra akarsz menni, irj ide IS:

Ui: mit jelent a HIX?
+ - [HIRDETES] Alaplap, processzor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sirgosen eladok az alabbiak:

1.) Gigabyte GA-586ATV alaplap, Intel VX chipset, 256k burst cache 512k-ig
    bovitheto, P75-P200, 4 PCI / 4 ISA slot, Award BIOS, Falsh EEPROM,
    Cyrix procikat is fogadja, dobozban, kabelekkel, doksival

2.) Cyrix P166+ processzor hutoventillatorral

    Ha valami erdekel irj a  vagy a
    cimre. Vagy hivj a 334-2330-as telefonon napkozben, 06-29-355-342-n
    este /Varszegi Endre/.
+ - [HIRDETES] Hajomotor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vitorlashajoba beepitheto 5-15 LE-s motort keresek.
tel/fax: 2-46-36-82
+ - [HIRDETES] allast kinalunk (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Allast kinalunk a kovetkezo temaban, feltetelekkel:
Rekamszakmaban jartas, vagy nem jartas, de az esetleges nehezsegektol
nem meghatralo uzletkotot (hirdetesszervezot) alkalmaznank.
Szerzodeses jogviszonnyal, tehat vallalkozot szukseges.
Egy vadonat uj tevekenysegrol van szo !
A kereset, es tovabbi felvilagositas ha erdekel kuldj egy e-mailt az alabbi cim
mel
a subject ba ird: 'uzletkoto erdeklodes'

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS