Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX TIPP 3678
Copyright (C) HIX
2000-09-05
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re:Camponaba Nyugatitol Ne ugy!!! (mind)  45 sor     (cikkei)
2 jatekok eskuvore (mind)  8 sor     (cikkei)
3 bulihely (mind)  17 sor     (cikkei)
4 Digitalis fenykepezogep (mind)  10 sor     (cikkei)
5 Problemas helyek... (mind)  17 sor     (cikkei)
6 Stoppos erdelyiek (mind)  23 sor     (cikkei)
7 Koszonet a Camponara (mind)  8 sor     (cikkei)
8 Bankkartya temaju levelek (mind)  31 sor     (cikkei)
9 HTC (mind)  7 sor     (cikkei)
10 Tepkednem en is... (mind)  17 sor     (cikkei)
11 re:szemetes (mind)  6 sor     (cikkei)
12 Allati ugyek (mind)  11 sor     (cikkei)
13 Re: vasarnap esti film (mind)  6 sor     (cikkei)
14 eastpak bag (mind)  8 sor     (cikkei)
15 lovasterapia (mind)  7 sor     (cikkei)
16 Senki nem lakik arra? (mind)  8 sor     (cikkei)
17 nem ertem (mind)  4 sor     (cikkei)
18 Re: antimagnes (mind)  9 sor     (cikkei)
19 karbid (mind)  5 sor     (cikkei)
20 re: vasarnapi film cime (mind)  11 sor     (cikkei)
21 Re: szamitogepfagyas ? (mind)  11 sor     (cikkei)
22 re:tudakozo (mind)  23 sor     (cikkei)
23 Re: vasarnap esti film (mind)  6 sor     (cikkei)
24 Re: Les nyelvek et les irasok (mind)  9 sor     (cikkei)
25 vasarnap esti film (mind)  6 sor     (cikkei)
26 lejart gyogyszerek (mind)  10 sor     (cikkei)
27 Duracell nyuszi... (mind)  23 sor     (cikkei)
28 re: vasarnap esti film (mind)  9 sor     (cikkei)
29 szifon patron (mind)  11 sor     (cikkei)
30 re: dzsumbuj (mind)  23 sor     (cikkei)
31 re:franciak; Heti7es (mind)  37 sor     (cikkei)
32 adotulfizetes (mind)  10 sor     (cikkei)
33 zsugorodo jegkocka - egy titokkal kevesebb (mind)  16 sor     (cikkei)
34 Re: Elektonikus komyvtarak (mind)  13 sor     (cikkei)
35 Re: Re: Campona merre? (mind)  20 sor     (cikkei)
36 Re: fax (mind)  10 sor     (cikkei)
37 Re: Levelezo tarsat keresek (mind)  15 sor     (cikkei)
38 Legaramlatok (mind)  16 sor     (cikkei)
39 betuk, no-frost huto (mind)  9 sor     (cikkei)
40 fekete vasar - Negredi (mind)  12 sor     (cikkei)
41 Re: APEH story (mind)  10 sor     (cikkei)
42 AW: *** HIX TIPP *** #3676 (mind)  25 sor     (cikkei)
43 Egy erdekes kiallitas (mind)  18 sor     (cikkei)
44 jelzaloghitel (mind)  9 sor     (cikkei)
45 [HIRDETES] haz elado (mind)  3 sor     (cikkei)
46 [HIRDETES] Kiado lakas (mind)  11 sor     (cikkei)
47 [HIRDETES] Regi roncs radiokat keres egy jo baratom. (mind)  10 sor     (cikkei)
48 [HIRDETES] Elado Herendy (mind)  4 sor     (cikkei)
49 [HIRDETES] MONITOR (mind)  4 sor     (cikkei)
50 [HIRDETES] kerekpar-szallito (mind)  11 sor     (cikkei)
51 [HIRDETES] hirdetes (mind)  3 sor     (cikkei)

+ - Re:Camponaba Nyugatitol Ne ugy!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> 4-es 6-os villamossal a Blaha L. terig, onnan 7-es busszal a Moricz Zs.
> krterig, majd 3-as busszal.
1. A 7-es buszt hagyd ki! Lassu, tomeg van rajta, stb. A 6-os
villamosnak a vegallomasa (Csak neki!!! a 4-esnek nem!!!) a Moriczon
van. Onnan tényleg a 3-as busz.

> [...]
> Schonerz kollegiumanal) a 4-es v. 6-os villamossal es felszallsz a
> Teteny-buszra (Menetrend: http://www.bkv.hu/busz/teteny_v.htm), mert
> az a Campona vegenel tesz le. Vagy eljossz a Deak terig es felszallsz
> a 47-es v. 49-es villamosok valamelyikere es elcammogsz a Gellert
> terig, a budai oldal elso megalloja, amint atert a zold
> Szabadsag-hidon. Ekkor a Teteny-busz vegallomasan szallhatsz fel es a
> vegeredmeny ua. Tobb busszal is megkozelitheto, de az altalam
> ismertetett utvonalon nem kell atszallni es eleg gyors. Ja, bovebb
1. A Szeremi sornal csak a 4-es villamosnak van megalloja, a 6-ose, ha
nincs is messze, de nem ott van! Ha a "nem kell atszallni" a fo
szempont, akkor ezt valaszd, mert ugye a Deakig metro, onnan egy
villamos, es ott a Tetenybusz. Ja! A Tetenybusz nem jar csak
hetkoznap, es akkor is viszonylag ritkan (du. 20 percenkent) Ez
egyebkent szolo busz, a 3-as csuklos. A 3-as jar hetvegen is, hetkoznap
tiz percenkent.

> Nyugatitol 6-os villamos a Moricz Zs korter vegallomasig. Leszallas
> utan kovesd gyalog a sineket! amig meg nem latod a 3-as busz
> vegallomasat. Az kivisz. A Campona balkez felol lesz, nem lehet nem
> eszrevenni. Van egy Meki is elotte.
Szerintem is ez a legbiztosabb, es a legkevesebb atszallast igenylo
modja, hogy eljuss a Camponaig. A 3-ason gyakorlatilag barmelyik
szimpatikusabb utast megkerdezheted, tudja majd, hol kell leszallni a
Camponahoz.
Bocs, hogy igy belekotyogtam, de gondolom azert erdekelt a
Nyugatitol a Campona, mert videkrol jossz, es pl. sokan nem tudjak,
hogy a "4-es 6-os villamos" az bizony ket kulonbozo villamosjarat,
amiknek Del-Budan kulonbozik a vegallomasa! Es ez eleg zavaro
tenyezo lehet. En sem tudok kiigazodni pl. Szekesfehervar
buszkozlekedesen, mert nem ott elek, es csak ritkan jarok arra.
Feco
+ - jatekok eskuvore (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Korabban volt mar tema ez, szegyellem magam, hogy ujra megkerdezem, de ugy
tunik nem mentettem el a hasznos informaciot.

Hol tudok utananezni, hogy milyen jatekokat lehet jatszani lakodalmon, vagy
milyen jopofa bolondsagot lehet kitalalni a parnak, nasznepnek, stb.

Halas koszonettel:
Majoros Katalin
+ - bulihely (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hello!

keresek valami buli helyet amit ki lehet berelni oktober 7-e szombat
estere/ejszakara. a feltetelek, hogy Budapesten legyen, olcso legyen,
legyen ba'r, konyha nem kell, 70 embernek kenyelmes legyen, legyenek
asztalok ahova esetleg le lehet ulni, lehet tancolni es ne legyen nagyon
lepusztult.

eskuvo utani bulira kell. osszeulnenk egy paran haverok. :-)

minden otlet erdekel. ne kimeljetek a billentyuzetet.

me'g csak annyit, hogy az emilemre is CC-zzetek mert nem olvasmo
rendszeresen a TIPPet

elore is koszonom
sziasztok
+ - Digitalis fenykepezogep (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Egyik baratom most szeretne digitalis fenykepezogepet venni, max.
150ezerert.
Kerlek adjatok tanacsokat, otleteket ezzel kapcsolatban (sajat email-re is).
(Marka, pozitivum, negativum, stb.)

Elore is koszonom:

Matyi
+ - Problemas helyek... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

SZiasztok Tippelok!

Kicsit szokatlan lesz a ker(d)esem es talan paran fel is haborodnak, hogy
miert pont itt stb stb.
De en megis _Toletek_ szeretnek segitseget kerni. Mar eleg reg egyutt
vagyunk a kedvesemmel, aki mindent megtesz ertem, es en is E'rte (minden
tekintetben). Viszont most segitsegre szorulunk... vagyis tanacsot varunk, a
nalunk tapasztaltabbaktol. Na nem akarom nagyon csurni, csavarni a dolgot:
Elsosorban lanyok segitseget illetve tanacsait varjuk azzal kapcsolatban,
hogy hogyan lehet huzamosabb ideig fajdalommentesen, eltavolitani az intim
szorzetet (ha ugy teccik - a bikini vonalrol).

Ha lehet, akkor maganba varjuk a valaszaitokat!
Elore is koszi a segitseget!

Tamas es Borcsi
+36-30-231-2468
+ - Stoppos erdelyiek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Laszlo!

Hu, ez eleg kemeny volt, amit leirtal!
En nagyon sok erdelyit ismerek, magam is az leszek, ugyanis robogok a ferjem
utan, akinek cseppet sincs kedve Mo-n meghalni. Mit mondjak, nekem sincs,
pedig en itt szulettem...
Mindegy, az a lenyeg, hogy en soha nem talalkoztam ilyen hozzaallassal, es
elegge ledobbentem rajta.
Olyannal mar talalkoztam, hogy egy magyarorszagi megkerdezte az erdelyit,
hogy honnan tud ilyen jol magyarul, hiszen o roman?!?!
NAgyon kutatok az emlekezetemben, de nem megy, egyszeruen nem emlekszem az
altalad emlitett mondatra vagy annak valamely valtozatara senkitol.

El kell mondanom, hogy magam is igy ereztem, ahogyan te, amikor 90 utan
kezdodott a nagy atkoltozkodes, es ugy ereztem, hogy most mar senki nincs a
vilagon az erdelyi magyarokon kivul, most mar akkor senki massal nem fogunk
foglalkozni?!
Aztan szep lassan megvaltozott a velemenyem, ahogyan jobban megismertem
oket. Na jo, nem mondom, hogy mindenki rendes es makulatlan, biztos olyan
kornyezetben jarok, ahol normalis emberek vannak foleg...
De mindenhol vannak jo es kevesbe jo emberek, akarhova mesz a vilagban.
udv
Szilvi
+ - Koszonet a Camponara (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek!

Koszonet a Camponas kerdesemre irt valaszokra!
Mindenkinek megegyszer koszi!

Udv:
Tamas

+ - Bankkartya temaju levelek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Tippelok!

imre.palikATnokia.com Thu Aug 24 TIPP #3666,
solaris2000ATfreemail.hu [...],
aceATnext-1b.manuf.bme.hu Thu Aug 24 TIPP #3666,
mariann.szaboATsiemens.hu  Fri Aug 25 TIPP #3667,
laertesATla.com Thu Aug 24 TIPP #3667,
vzsuzsiATmail.datanet.hu Fri Aug 25 TIPP #3668, es
kdorozsATfay-bp.sulinet.hu Fri Aug 25 15:03:28 EDT 2000 TIPP #3668 irta:
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
A kukacok helyett "AT" a spamok miatt...
Szeretnek roviden reagalni a kartyalimit es nem mukodo kartyaolvaso
kapcsan irt levelekre.
A kartyalimit altalaban kulon vonatkozik a keszpenzfelvetelre es a
vasarlasokra. (Lasd: http://www.bankkartya.hu , Bankkartya Vadaszt
oldal). Az, hogy az elfogadohely sajat (elfogadohelyenkent megszabott)
limittel rendelkezik, mely felett kotelezo szoban is engedelyt kerni a
banktol, teljesen fuggetlen a kartya sajat limitjetol.
Pontositanam azt, hogy a kiugro vasarlasokra letiltjak a kartyat.
Letezik egy figyeloszolgalat minden banknal, mely felkeresi a
kartyabirtokost kiugro kartyahasznalat eseten, de nem az az elso, hogy
gepiesen letiltjak a kartyat.
Amennyiben egy elfogadohely nem fogadja el a kartyat, fel lehet hivni az
elfogado bankja ugyfelszolgalatat. Amennyiben az elfogadohely csak
elektronikus elfogadasra szerzodott (fuggetlenul attol, hogy elfogad-e
dombornyomasu bankkartyat), nem lehetseges a telefonos elfogadas.
A TIPP-ben megjelent bankkartya temaju levelek Bata Gabor segitsegevel
jutnak el hozzam. Koszonom.
Sziasztok,
Homa Peter, Bankkartya NetInfo
+ - HTC (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Erintett valakit kozelrol a HTC csodje??
Csutortokon indult valaki Gorogorszagba,  odaert rendben?
Mit tudtok a Jorgosrol?

DODO
+ - Tepkednem en is... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Tippelok!

Van  ez  a  jatek,  a  Milliomos  a Biopon-tv-n. Az elso kerdes helyes
megvalaszolasa  utan teatralis mozdulatokkal tepkedik ossze a kozuzemi
szamlakat, galacsint gyurnak belole, ilyesmi. Na most igazan nem az en
gondom ugyan, de nekem, hulyenek, eszembe jutott, hogy

1. Akkor vajon a TV2 hogy fizeti be a szamlat a jatekos helyett?

2.  Ha a kozuzem azt allitja kesobb, hogy a kedves jatekos nem fizette
be  a  szamlajat  (aaa, tudom, ilyen nem letezik ;), na de tegyuk fel,
hogy megis), akkor a szamlakat szaggato jatekos mikeppen mutatja fel a
befizetest igazolo feladovevenyt?

Na de ez legyen az o bajuk.

Bandey
+ - re:szemetes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ha ez igaz, akkor viszont mi legyen a lejart gyogyszerekkel?
>Marad a szemetes?

Marad:(

Bela
+ - Allati ugyek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az Animal Planet tv-csatornan lenyugozve
figyelem azt a magasfoku (nyugati...)
allategeszsegugyet, aminek szinvonalat
szivesen latnam a magyar human gyogyaszatban...

Kivancsi vagyok, mibe kerul ez az ottani
gazdiknak? Van-e pl. allat-egeszsegbiztositas,
vagy mindent zsebbol kell fizetni, tovabba: a
koltsegek mennyire terhelik az atlag-haztartast?

Udv mindenkinek: Zoltan
+ - Re: vasarnap esti film (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

a film az m1-n ment.
Robert Altman: Rovidre vagva (Shortcuts)

Udv, Ak's
+ - eastpak bag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Ha valaki tud olyan boltot Bp-en , ahol lehet kapni Eastpak Bag
taskat,akkor legyszi irja meg a cimet.
Koszonom.

byez
   Istvan
+ - lovasterapia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Ha felhivod a kovetkezo telefonszamot, kaphatsz a temaban felvilagositast.
30-239-5317

Szia
Marcsi
+ - Senki nem lakik arra? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !
A multkori keresem valasz nelkul maradt. Lehet, hogy tenyleg nincs senki a
listan Nemetorszagbol, aki ismeros lenne kicsit Kolnben?
En ket het mulva megyek es szeretnek par dolgot kerdezni. A varost ismerok ne
kimeljenek. A kerdeseim:
1. Bevasarlokozpont a varos kornyeken hol talalhato?
2. Vidampark, szorakoztato park van-e a kornyeken?
Elore koszonettel : Laci
+ - nem ertem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ma hallottam a radioban egyik elsportolonkat:
"Nem akarom, hogy tovabb novekedjek korulottem a negativ köd"

Bela
+ - Re: antimagnes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

In article >,   writes:
>neztek ram (azt hihettek elfelejtettem kihuzni). De azota no problem. Ugy
>latszik sikerult a fenykibocsato port homogenizalnom.

Nem a port homogenizaltad. ;-)
A por mogott levo lukacsos femlemezen (maszk) rendezted at a
magneses domain-eket.

Gabor
+ - karbid (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hol lehet Bp-en kis mennyisegu kalciumkarbidot venni?

Elore is kosz!

kissg
+ - re: vasarnapi film cime (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mindenkinek nagyon koszonom a dolgok megvilagitasat! Miszerint is vasarnap
este a kiralyi egyesen Robert Altman Rovidre vagva cimu remeke futott,
ugyis mint Short Cuts.

Tovabbi kerdesem: Tudtok olyan video-kolcsonzorol, ahol eredeti nyelven
kolcsonozhetnem ki fentit es tarsait? Angol nyelvu filmeket marmint.
Nem sertodom meg, ha esetleg valaki meg kolcsonzesi dijakrol is mesel. :-)

Koszi!

        Eszter
+ - Re: szamitogepfagyas ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
>Egy uzenetrogzito,
>egy video, egy TV, egy mobiltelcsi nem szokott lefagyni
Videot meg nem sikerult lefagyasztanom, uzenetrogzitom nincs,
viszont TV-t es bunkofont mar tobbfele tipust is sikerult,
de ugy hogy TV-nel csak a konnektorbol kihuzas, mobilnal meg
az akku eltavolitasa segitett :-o
Ugyhogy vigyaznek az ilyen kijelentesekkel, mert a murphy
torveny mukodik :-)

A'kos
+ - re:tudakozo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

dijan

<http://lad.rentahost.net>;

>Panaszold be a fogyasztovedelemnel.
>Itt bizony megtevesztik az ugyfeleket.

Nem vedem a MATAV-ot, bar a cimem alapjan ezt hihetnetek, de
en sem matavos vagyok.
De Attila!
Hivtad mostanaban a tudakozot? Mert en igen. Es egy ideje
mar bemondja, hogy hany forintert kapcsoljak neked a kert
szamot.
Bar te elbol utalod a ceget (sok dologban igazad van),  de
ezugyben most (mar) korrektek, bar mindent lehet mondani,
csak azt nem, hogy olcso hivas.
Udv:
    Coca
+ - Re: vasarnap esti film (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Eszter!

Latni ugyan nem lattam, de a meccs helyett a Rovidre vágva c. film ment az
M1-en

Slow
+ - Re: Les nyelvek et les irasok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A TIPP 3677-ban irta La'ng Attila D. >:

>  Ketsegtelen, hogy en a legkevesbe se tudok spanyolul, de egesz biztos,
>hogy bonita szepet jelent?

Egeszen biztos. :-)) Ez a nonemu alakja a bonito melleknevnek.

Udv: Zsuzsi
ICQ#: 69835326
+ - vasarnap esti film (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Eszter!

A film cime magyarul _Rovidre vagva_, angolul _Shortcuts_. A musorban
nem talalhattad, mert musorvaltozas volt. (Hogy miert, azt nem tudom.)

Ferenc
+ - lejart gyogyszerek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Emoke!

>Ha ez igaz, akkor viszont mi legyen a lejart gyogyszerekkel?
>Marad a szemetes?

Semmikeppen! Ugyanis a gyerekek kiszedhetik a kukabol, es megehetik. A
tv-ben erre kulon felhivtak a figyelmet. Sajnos, jelenleg nincs
megoldas.

Ferenc
+ - Duracell nyuszi... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenkinek!

Egy kicsit érdekes kérdés:
Biztos sokan láttátok a reklámokban a Duracell nyuszit :-)
(bokszol, úszik, miegyéb).

Ha bárminemű információtok van arról, hogy honnan tudnék
egy ilyet beszerezni, akkor kérlek, osszátok meg velem!
Fontos!

Előre is köszönöm!

                Üdv,
                        András

Andras Gazdag
Siemens STG, Hungary
E-mail:
Tel.: +36-1-471-2923
Mobile: +36-30-280-2949
Fax: +36-1-471-2902
+ - re: vasarnap esti film (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Eszter!

Gondolom, tobb ezer valasz erkezik, de azert: Robert Altman a rendezo, a
film cime Rovidre vagva (kicsit idetlen foritas a Short cuts-bol). Es
kereken harom oras. Ugy latszik, vasarnap Altman-nap volt, mert a Duna Tv-n
meg tiztol ment egy filmje.

Udv:
Edina
+ - szifon patron (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Jo sokat beszelunk mostansag hasznalt ez-meg-az visszavaltasarol, ami
egyreszt jo, masreszt meg szornyu, hogy nalunk ennyire nem mukodik... :-(

Nekem speciel szodas szifonhoz valo patronjaim vannak, amiket csak akkor
valtanak vissza, ha veszek helyette ujat (toltottet). De nem akarok ujat!
Ilyenkor csak a kuka marad, vagy valaki talalt jobb lehetoseget?

Koszi:
Edina
+ - re: dzsumbuj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Benyo irta:
>Muszaki letemre, nagyon elegem van ebbol a dzsumbujbol,
>ami a PC-k vilagat illeti.
>Kerdezem: Csak en vagyok igy vele, vagy mas is kezd belefaradni?

En ugyan nem mondhatom el magamrol, hogy muszaki lennek, de tiz evvel
ezelott meg erettsegiztem az akkor szamitastechnikanak nevezett targybol.
Aztan kimaradt par ev, es ma mar azt erzem, teljesen hulye vagyok az
egeszhez.

Konkretan most az bosszant, hogy nagyon szeretnek megtanulni web-lapot
kesziteni, de azt se tudom, hol kezdjek hozza. (Alapveto hianyossagaim
vannak, tehat "a nezz meg egy masikat" nem mukodik, mert azt se tudom, mit
nezzek.)

Es akkor ez meg nem is az a dzsumbuj, amire szerintem Benyo gondolt. De
tenyleg: nem lehetne valahogy osszebb terelgetni ezt a szerte-szejjel
agazast?

Udv:
Edina
+ - re:franciak; Heti7es (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A franciakat sokan nem szeretik: gog, idegengyulolet, mas nemzetek lenezese, stb.
> erveket hallunk. Ezek jo resze igaz, bar inkabb kisebb, mint nagyobb
> mertekben.

En lassan ket eve, hogy kimentem Franciaorszagba, es tobb mint 8
honapot kint toltottem. Mielott kimentem semmilyen eloiteletem nem
volt, es francia nyelvtudasom sem. Amit tapasztaltam:
- nem beszelnek angolul a legtobb helyen (meg nagy hipermarketekben
sem!), s aki beszel, annak a tobbsege is nagyon akcentussal
- talalkoztam olyanokkal is, akiknek nagyon nagy eloitelete volt mas
nepekkel szemben, sot kifejezetten utalta oket; a magyarokrol sem volt
tul jo velemenye. de nagyon sok ember viszont nagyon is erdeklodot, s
nem volt semmilyen idegengyulolet, lenezes. En egy olyan nyelvsuliba
jartam, ahol a tanarno sem beszelt angolul, es en voltam az egyetlen
europai a csoportban, a tobbiek arabok, afrikaiak, vagy azsiai
orszagbol szarmazok voltak, es ok sem beszeltek angolul. Es szamomra a
legerdekesebb ora az volt, amikor meselni kellett az orszagunkrol,
hires festokrol stb...
Mielott eljottem haza a tanarno meghivott 1 vendeget a bucsupartira,
meghozza egy magyar lanyt, hogy "egyszer en is beszelhessek a sajat
nyelvemen egy honfitarsammal" - ez volt az o bucsuajandekuk.
- Nem csak hogy ragaszkodnak a hagyomanyaikhoz, az oroksegeket meg is
orzik. Nem messze laktam Auver Sur Oise-tol, ahol is az
Impresszionistak muzeuma van, es Van Gogh emlekhaz stb... Meg
eletemben nem lattam olyan gyonyoru muzeumot, csak legekben tudok rola
beszelni. Es nagyon sokat megtanultam Van Goghrol, s mas festokrol is.

Osszessegeben az orszagrol pozitiv benyomast szereztem, a nyelv
szerintem nem tul nehez, csak a beszed. Van par torokhangjuk, amivel
mas nyelvuek megkuzdenek rendesen. A nyelvtan pedig velemenyem szerint
egyszeru, legalabbis az alapok.

A Heti7est Jakso Laszlo vezette.

 Cintia                            mailto:
+ - adotulfizetes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

nemreg kaptam az APEH-tol egy papirt, hogy 180,000 Ft adotulfizetesem van.
Van koztetek olyan, aki mar visszakapott igy penzt az APEH-tol? Allitolag ki
kell toltenem egy formanyomtatvanyt. Jar ez valami teljes atvizsgalassal?
Egyaltalan... Lehet, hogy tevednek? Nezzek en is utana? Tanacsokat kerek!

Koszonom szepen.

Zsuzsa Benko
+ - zsugorodo jegkocka - egy titokkal kevesebb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szerbusztok,

> Van egy erdekes mellekhatasa: mivel a levegot  mintegy kifagyasztja, azaz
> nagyon alacsony paratartalmat tart, ettol a jeg szublimal benne. Ezert nem
> kell a melyhutot sem leolvasztani sosem, meg idonkent sem. (A
jegkockatartobol
> is idovel szepen elfogynak a jegkockak :-)).

Vegre tudom, miert zsugorodnak a jegkockak a hutoben. Van meg nehany ilyen
rejtely, ami gyakorlo haziasszonyoknak (es parjuknak) fejtorest okoz, tobbek
kozott, hogy hova tunnek a zoknik a mosogepbol, ha sem a szuroben, sem a dob
mogott, sem a mosogep mogott, sem mashol nincsenek? Tele van a fiok paratlan
zoknikkal, es meg koltozeskor sem kerul elo a parjuk.
Masik dimenzio, wormholes, ha'zimano'k, ? Vagy van egyszerubb magyarazat is?

Hanna
+ - Re: Elektonikus komyvtarak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusz!

> Most sem a Webbel, sem a  Cute ftpvel nem talalok olyan
> cimet ahonnan jol katalogizaltan sikerulne szeles valasztekot
> talalnom. Ha lehet segitsetek...

http://www.mek.hu

Viszlat:   D. Karoly

***Pontosabban www.mek.iif.hu. Moderator***
+ - Re: Re: Campona merre? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem!

> 4-es 6-os villamossal a Blaha L. terig, onnan 7-es busszal a
> Moricz Zs. krterig, majd 3-as busszal.

Bocs, hogy beleszolok, de bizti megeri atszallni a 7-esre? Plusz
jegy es talan nem is sokkal gyorsabb, mint ha a 6-ossal (ekkor a 4-
es nem jo!) vegig megy, az eppen a Moricz-on teszi le... Onnan a 3-
as OK...

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly

http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.a.fay
+ - Re: fax (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusz!

> Van valakinek egy hasznalhato elado?
> Hol lehet venni, nem meregdragan?

Ha uj is szobajohet, akkor esetleg: http://www.depo.hu

Viszlat:   D. Karoly
+ - Re: Levelezo tarsat keresek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem!

> Felado :  [Hungary]

> 45 eves, fiatalos kulseju vidam termeszetu, gyermektelen, egyedul
> elo no vagyok, uj baratokat keresek - elsosorban Amerikabol vagy
> Kanadabol - angol nyelv tanulasa celjabol. e-mail cimem:

MI akar ez lenni: felmeres, adatgyujtes szociologiai tanulmanyhoz?
:))))

Viszlat:   D. Karoly
+ - Legaramlatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

A foldgomb eszaki felen van egy eros legaramlat,
ami egyfolytaban Nyugatrol Kelet fele fuj,
a foldgomb deli felen is van egy ugyanilyen aramlat,
de az pont az ellenkezo iranyba fuj.

Miert van az, hogy a szel a foldgomb eszaki felen
Nyugatrol Keletre aramlik, a deli felen pedig forditva?

Mitol keletkezik ez az eros aramlat?

God bless you!
Zsolt Nagy Perge -  -
+ - betuk, no-frost huto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Attila, miert van eggyel tobb kisbetu,mint nagy?
Csak nem a magyar 'i'? (azt hiszem, nem hasznaljak a
nagy hosszu  "I"-t ujsagokban)
Szoko:z franciaban a kerdojel elott? Te ugratsz
minket, mint Rozsa Sandor a lovat!
Mas. A no-frost huto egyaltalan nem zajosabb, mint
a masik fajta, es egyaltalan nem fogyaszt 15-20% tobb
aramot.
LAertes
+ - fekete vasar - Negredi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Romaniaban a Fekete-tónál minden evben van egy nagy vasar. Sok nepmuveszeti
targyat lehet vasarolni, meg bundat, stb.
Valamikor oktober elejen van, de nem tudom pontosan, hogy mikor. Tudna
valaki segiteni?

Elore is koszi.
--
Üdvözlettel: Restye Gábor

ICQ#  83744326
+ - Re: APEH story (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nekem is kuldott mar az APEH ilyen levelet, persze szinten
alaptalanul - bar en csak tizenvalahanyezer forinttal
"tartoztam". Az en modszerem, legalabbis egyelore, jobbnak
tunik: valaszoltam egy ajanlott levelben, ahol megkerdetem,
ugyan mondjak mar meg, hogy miert tartozom, mert ennekem
nincs tudomasom semmilyen elmaradasrol. Mindez mar legalabb
ket eve volt, azota nem valaszoltak... En viszont megprobaltam
tisztazni a dolgot, es errol papirom is van.

Attila
+ - AW: *** HIX TIPP *** #3676 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: digitalis merleg ( 23 sor )
> Idopont: Sat Sep  2 17:33:29 EDT 2000 TIPP #3676
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Udv!

Mea culpa
Ugyan nem az USA bol hanem Nemetorszagbol illetve Bayororszagbol
(tartomany nin cs). Es a mentsegem, hogy a reg megszerzett, hozza
szükseges tanfolyam es vizsg a utan most akarok egy felszerelest
venni.( Unom a kiskalibert es nagykaliber r endszres nagyobb treningje
kicsit tul borsos) Ebböl következett hogy a grains-o kban dolgozo
merlegek jutottak az eszembe. meg egyszer elnezest.
üdv
zsari

Fogadjunk hogy az USA-bol irsz? :)
Sajnos Magyarorszagon illogikus modon maganszemelyek szamara
tilos a loszer ujratoltes* , Igy a Magyaroszagi
fegyverboltokban merleg sajnos nem surun fordul elo...

Tisztelettel,
Petya
+ - Egy erdekes kiallitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Talan nem mindenki hallott rola: volt egy oriasplakat-tervezo
palyazat, amire barki nevezhetett (amatorok es profik egyarant).

A 100 legkiemelkedobb palyamuvet a budapesti Felvonulasi teren augusztus 31. es
 szeptember 24. kozott megrendezesre kerulo
oriasplakat-kialliton mutatjak be. A kiallitott palyamuvek
sok egyeb erdekesseggel egyutt a Pesti Est augusztus vegen
megjelent @rc kulonszamaban is lathatoak, valamint a

http://www.est.hu/arc

weboldalon. Szavazni is lehet a legjobban tetszore.

Nekem nagyon tetszett a felhozatal nagy resze,
erdemes belepillantani... Udito a legtobb "hivatalos"
oriasplakat utan.

Emoke
+ - jelzaloghitel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem mindenkinek!

Szeretnem azokat megkerni, akik mar sikeresen vettek igenybe az FHB altal
nyujtott kamattamogatasos, jelzalogos hitelkonstrukciot, osszak meg velem
tapasztalataikat, illetve velemenyuket.

Koszonom.

Lakatos Istvan
+ - [HIRDETES] haz elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csepelen 200 n.oles osfas kertben 100 m2-es haz elado: 3 szoba
osszkomfort, gazfutes, terasz, mellekepulet, garazs, nagyon csendes
kornyek. Tetoter beepeitheto. Iranyar: 16 MFt. Erdeklodni: 20/93-11-098
+ - [HIRDETES] Kiado lakas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kiado lakas.
Budan 3 szobas, osszkomfortos lakas gyonyoru panoramaval igenyeseknek 2000. sze
pt. 15-tol kiado. Erdeklodni
lehet a reggeli vagy az esti orakban a 3557-614-es telefonszamon.  Email: obero

Apartment to let.
Quiet apartment of 3 rooms with beautiful panorama in Buda side is available fo
r rent from 15th September 2000.
Please contact the tel. 3557-614 in the morning or evening. Email:
email.hu
+ - [HIRDETES] Regi roncs radiokat keres egy jo baratom. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nosztalgiaradiogyujtok klubja beli tagtarsam es baratom, 1948 elotti
radiokat, roncsokat es alkatreszeket gyujt. Tokeletesen helyreallitja oket.
Sajnos a beszerzesi forrasok vegesek es kimeruloben vannak. Egyreszt
megvenne oket, masreszt barmilyen hifit meg tud erte javitani. O amolyan
ritka regivagasu szakember, aki a hibaknak valoban kepes utanajarni.
Kerdezzetek meg a nagyszuloket, hatha volna reszere nehany akar
roncsallapotu radio. "Minden keruljon a vegso ertelmes helyere !"
Neve es telefonja:  Szatmari Peter 3425459.
Mint tudjatok, en pedig haboru elotti ciganyzenes gramofonlemezeket
gyujtok cefetul. A segitseget elore is koszonom.  Udvozlettel, Agoston
+ - [HIRDETES] Elado Herendy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado egy Herendy kaveskeszlet (zold-kek virag mintas) es egy nagy kék kristály
 poharkeszlet.

Erdeklodni: 246-7010 (uzenetrogzito IS)
+ - [HIRDETES] MONITOR (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Megvalnek a kov. monitortol: SONY 100ES, a keszulek garancialis.
     Ajanlatokat maganba varom.

     Jahoda Jozsef
+ - [HIRDETES] kerekpar-szallito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado egy haromszori oda-vissza utra hasznalt Mont Blanc tipusu,
az auto hatuljara (vonohorog nelkul!!!) szerelheto kerekpar-szallito.
Az eszkoz 3 kerekpar egyideju szallitasara alkalmas (bar ez
fugg a lokharito terhelhetosegetol :-) ).
Uj ara 19.900 Ft volt juliusban, most ez a darab 14.000 Ft.
Szamla, eredeti doboz, hasznalati utasitas termeszetesen megvan,
de maga a szallito osszeszerelt allapotban leledzik.
Mindez Budapesten talalhato, a kovetkezo telefonszamon esetleg
tovabbi informaciokkal is tudok szolgalni:  +36-20-9849873

pezoli
+ - [HIRDETES] hirdetes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Meg mindig elado vagy elcserelheto ( megegyezes szerint ) a Garfield regebbi
szamai es egyeb kiadvanyok ( Kreten, Mad, Hocipo ).Erdeklodni:
 v. 06-20/9505-928 ( Andras ).

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS