Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1220
Copyright (C) HIX
1999-09-12
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 DK2 (mind)  11 sor     (cikkei)
2 Rubik's Games (mind)  10 sor     (cikkei)
3 The Phantom Menace (mind)  10 sor     (cikkei)
4 Re: commodore emulator (mind)  19 sor     (cikkei)
5 Fw: [modellezes] R/C robbanos auto j (mind)  35 sor     (cikkei)
6 Re: Driver (mind)  13 sor     (cikkei)
7 Driver demo TNT-vel (mind)  20 sor     (cikkei)
8 TS mini (mind)  12 sor     (cikkei)
9 Diablo (mind)  12 sor     (cikkei)
10 HOMM III (mind)  7 sor     (cikkei)
11 Re: Heroes 3 (mind)  14 sor     (cikkei)
12 Half Life Single Player Palyak (mind)  9 sor     (cikkei)
13 Hidden&Dangerous (mind)  27 sor     (cikkei)
14 Re: DVD (mind)  18 sor     (cikkei)
15 Modemes jatek (mind)  30 sor     (cikkei)
16 Wing Commander Secret Operation (mind)  9 sor     (cikkei)

+ - DK2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek!

Van egy eredeti masolatom a fenti gamerol de telepites kozben kiirja
hogy megtelt a vinyom (amin kozben meg tobb szaz mega ures hely varja) es
elszall. Ez vedelem vagy szar a cd? Ha az elobbi akkor hogy lehet
megkerulni? Ha utobbi akkor I love you CD-RW disc :-)))

Koszi a segitseget!

Tomboy
+ - Rubik's Games (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi! Tudtok valamit a subj. beli jatekrol?

Megvan valakinek?

Maganba lecci.

Udv:
Csaba

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: sq.alarmix.net)
+ - The Phantom Menace (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!
Legyszi segitsen aki mar jatszott, vagy jatszik ezzel a jatekkal! Sajnos nem
tudom mikent szabadithatom ki a hercegnot a palotabol? A parkig jon velem
aztan pedig mar nem tud, legalabbis nalam. Ha elore haladok egyedul akkor
egy bizonyos hely elerese utan azt irja ki, hogy a hercegno meghalt. Kerem a
segitsegeteket, az lenne a legjobb ha lenne egy teljes leiras a
jatekmenetrol! Elore is koszonom!
Udv, Feri!
mailto:

+ - Re: commodore emulator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> schrieb in im Newsbeitrag: ...
> Szevasztok!
> Tudna valaki szerválni nekem egy comm. emulátort?

Hello!

A http://www.c64.com  cimen egy jo emulatort talalsz es egy halom original
c64-es jatekot is letolthetsz.

udv

sandor

WebLabor - http://weblabor.externet.hu
HCF - http://free.netlap.hu/hcfhq/
 - ICQ:7626092
+ - Fw: [modellezes] R/C robbanos auto j (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

>Bárhogy is nézem a naptárt ma szeptember 11. van és én el is mentem
>Kőbányára a Hangár úti pályára, de ott bizony nem találtam semmiféle autó
>versenyt. Csak a Kesjár féle gokart és motoros iskolás óvodás korú
>gyerekeket találtam. Érdeklődésemre azt mondták, hogy nem is ezen a
>hétvégén, hanem a jövő hétvégén lett volna a verseny, de csak lett volna,
>mert elmarad.
>Hol is van akkor ez a verseny? Talán rossz helyen kerestem?

Sajnos a verseny elmaradt. Valamikor a palyat az automodellezoknek
epitettek, aztan fillerekert megkaparintotta Kesjar papa.
Azota allando pereskedes van, stb.
Most szerdan derult ki hogy Kesjar bacsi
a minimotorosoknak adja oda a hetvegere a palyat...........

Kar hogy igy alakult. Rengeteg ember ment ki potyara.
Tobbek kozt En is, meg a videki rokonok is.

De fel a fejjel. A Hungaroring mogotti reszen
kaptak a robbanosok egy uj palyat.
Lehet hogy a Bp bajnoksag mar ott leszz.
Oktober 8-9

Jovore pedig epitenek Vecsesen egy
automodellcentrumot, ahol
buggy palya is lessz.

Udv: Andras

+ - Re: Driver (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> wrote in message news:...
> Hi
>
> Van egy nagyon gyanus demom errol a gamerol. Szepen felmegy meg
> minden, de a configjaban a TNT-t nem detectalja. Azt mondja, nincs 3D
> kartyam. Csak nem 3DFX-re irtak a programot, mert akkor lehidalok
> ketszer?!
>
> Sikerult ez nektek? A demo a PC-ZED-rol van.
Persze, a HIVATALOS demo tudja a d3d-t, bar nekem riva128-on ronda es
szaggat.
Bye
Ada
+ - Driver demo TNT-vel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> [...]
>ketszer?!
>
>Sikerult ez nektek? A demo a PC-ZED-rol van.

Nalam gond nelkul megy Creative TNT 16 Mb AGP-s kartyaval. Az Unified Driver
Beta Version 2.60.00.112-es van fent.

Udv!
OliApa
llllllllllllllllllllllllllllllllllll

llllllllllllllllllllllllllllllllllll
+ - TS mini (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

   Van olyan kozottetek, aki a "kisebb" valtozataval jatszik a
   Tiberian Sun-nal? Hozza lenne egy par ker(d)esem, kerem, irjon
   nekem! www.megagames.com -ban csalodtam, nem volt NO CD crack... :(

Elore is koszonettel!

Bye!
------------ Be quick, or be dead ------------
    I'm re     [E-mail]:
[Web] www.extra.hu/radimre      [UIN] 37119586
+ - Diablo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Guruk!

Nem tudna nekem valaki ehhez a nagyszeru programhoz
valami cheat-ot vagy trainert kuldeni mar 11. szerre viszem vegig
kene egy kis tap.

Koszi

Udv.:Zoli

Shadow Man
+ - HOMM III (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,

A tobbi palya csak, akkor lesz elerheto, ha vegig jatszottad az elso,
harmat.

nlupy
+ - Re: Heroes 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Gondolom nem uj keletu a problema, de nekem most van vele gondom. Van egy
>Heroes3 CD-m, ami jol mukodik, de csak az elso harom kuldetessorozatot
>tudom kivalasztani, a tobbi szurke es az 1.1-es patch sem hajlando
>felmenni. Par honapja lattam mar itt ezt a kerdest, de akkor sajnos
>lemaradtam a valaszrol. HELP, mert asszonykam leszedi a fejem, ha nem tudja
>vegigjatszani.
A vegigjatszott kuldetesek utan nem mentettel, vagy nem a mentesbol
folytattad. Ha erdekel van mentesem, amirol folytathatod. Te is Beta
teszter voltal :-)? A patch nem megy fel a Magyarorszagon elterjedt
verziora, ha nagyon kellene az eredeti, akkor van cimem. A beta multiban
kiakadhat, de egyebkent jol mukodik, En is azon jatszottam vegig.

+ - Half Life Single Player Palyak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,
Sikerult valakinek letoltenie a www.pcgamer.com -rol single player
palyakat?Nekem egyfolytaban server busy-t pofazik.Estleg egyeztetes
utan kuldene nekem valaki nehany palyat?Koszi!

Best regards,
 Jaz                          mailto:
+ - Hidden&Dangerous (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenkinek!

  Sunday, September 12, 1999

  Nem tudom, hogy masnak is problemat okozott a kovetkezo dolog vagy
  csak en vagyok ekkora pancser.

  A problema:

  MISSION FIRE PORTAL GERMANY
  3. campaign 1. mission

    Nem birom a kaput felrobbantani, amin el kellene hagyni a terepet
    a kuldetes vegen. Mar probaltam 8 idozitett bombaval is egyszerre
    de az is keves volt neki, viszont ha melle allok a teherautoval es
    ugy robbantok, akkor a kapu felrobban ugyan, csak a kuldetes lesz
    sikertelen.

  Szoval ha valaki el tudna nekem mondani a megoldast, akkor nagyon
  megkoszonnem neki.

 Udv.: Ferro

 Ferro's Magic: The Gathering page
 http://www.extra.hu/mathga (suspend)

/* Vitalitas a vitaminoktol, brutalitas a brutaminoktol. *\
+ - Re: DVD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HI

En mar javaban DVD-zek egy ideje es nekem a Creative 5x-os lejatszoja van,
amivel semmi gondom nem volt. Siman at lehet irni rajta a regiokodokat. A
6x-ost sajna meg nem probaltam, de ezzel viszont minosegileg sem volt meg
semmi bajom.
Eddig csak jot tudok mondani rola!

Bye

Szabo' Ka'roly > az alábbiakat írta a következő
hírüzenetben: ...
> DVD-zik mar valaki kozuletek ? Erdekelne, hogy szerintetek a 6x-os
> pioneer/creative DVD-k vedettek mar a regiokod kapcsolgatas ellen ?
> --
> Udv:
> Bunny

+ - Modemes jatek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Jatekosok & Guristak

Lenne egy problemem amit akar a GURU -ba is kuldom, es a JATEK -ba is megy
mivel ahhoz is
kapcsolodik, de nagyreszt hardvare ugy.
 probalkozom. Na szoval az a nagy szitu, hogy szeretn;nk Modemen keresztul
jatszani
 valamit. Na OK itt van a Starcraft van Modem minden ok. Eloso alkalommal en
hivok,
 semmi gond vegig jo a vonal , semmi akadas elsore sikerul osszekotni,
Rockvell 56-os
 kulso modemem van, nincs vele semmi problem.
Na de amikor o hiv akkor mar van problem. Az osszesipolas is nagyon rossz
hangokat ad
 ki es amikor vege akkor 1 nem is tortenik semmi csak nalam lefagy a gep es
nala kiirja, hogy
 a masik gepen nincs jelen a jatek. Pedig ott van azzal sipol, nem ertem.
Neki egy Rockvell 36 os
 modemje van. Ugyanaz a version a programbol, ugyanaz minden beallitas. Es
az a plane, hogy a
 Starcraft demo es az egesz is ezt csialta mindig. Na a Red Alert nala pedig
nem is akar tarcsazni,
 elkezdi a Dialt hallja a dialtone-t , meg nem is tarcsazott es leall neki
egy No DIAL tone hibaval.
  Nem tudom, hogy mi lehet a gond nem szeretik egymast a Modemek ? Pedig a
gyarto ugyanaz.

Nem hiszem, hogy progihiba lenne , na mindegy barmi valasz, megoldas
erdekel. A leveleket maganba es a
 CC a listre is  ..
+ - Wing Commander Secret Operation (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Játékosok!

Mindenkinek köszönöm Aki küldött nekem a tárgyban nevezett programhoz
kódokat, nagyon sajnáltam volna ha nem működött volna a program, szerintem
nagyon jó!

Köszönettel:
             MPéter

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS