Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 509
Copyright (C) HIX
1997-09-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Diablo patch (mind)  20 sor     (cikkei)
2 nosztalgia (mind)  12 sor     (cikkei)
3 Super Speed (mind)  9 sor     (cikkei)
4 EF2000 (mind)  14 sor     (cikkei)
5 LW40.arj (mind)  6 sor     (cikkei)
6 Tombraider Animaciok! (mind)  8 sor     (cikkei)
7 Re: *** JATEK *** #508 (mind)  17 sor     (cikkei)
8 homm2 (mind)  7 sor     (cikkei)
9 BAM2 (mind)  7 sor     (cikkei)
10 Re: Jedi Knight (mind)  2 sor     (cikkei)
11 ?Creatures a yawon (mind)  6 sor     (cikkei)
12 3D kartyak (mind)  7 sor     (cikkei)
13 Baseball Games (mind)  10 sor     (cikkei)
14 Only gamez :-( (mind)  25 sor     (cikkei)
15 Re: Heroes2 (mind)  12 sor     (cikkei)
16 Quake kegeszitesek (mind)  5 sor     (cikkei)
17 Unreal (mind)  15 sor     (cikkei)
18 BLOOD (mind)  7 sor     (cikkei)
19 =?UNKNOWN-8BIT?Q?k=F6szi!?= (mind)  7 sor     (cikkei)

+ - Diablo patch (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Mostanaban a Diablot gyurom, es nem tudok rajonni, hogy
a sok helyutt olvashato "pause, majd fegyver inventory-bol
kidob es felvesz" patch hogyan mukodik es mit csinal.
Nekem pause utan a kurzor mar nem mozog, igy nem is tudok
vele mit csinalni.

Ha valaki hasznalta, kerem irja meg, hogy hogyan es mit csinal.

Elore is koszonom!

Eigen Peter

  Eigen Peter  mailto:
+ - nosztalgia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Regiseggyujtok figyelem!

Keresek regi-regi autos jatekokat, mint pl. Test Drive I-II-III., Stunts.
Cserebe megvan a Death Rally (oltari game, 1989-es!).

Jelige: Azok a regi szep idok...

Bye!

Teller Andras

www.c3.hu/~monfodi
+ - Super Speed (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenkinek!

      Keresem a Super Speed nevu jatek teljes verziojat. Akinek
megvan, vagy aki tudja, hogy hol lehet megtalalni, irjon egy levelet.

                       Koszonettel:

             Hajdu Zoltan
               mailto:
+ - EF2000 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A valtozatossag kedveert most megint egy masik szimulator...
A fent emlitett progit kiprobaltuk halozaton keresztul, es a masik
repulo marhara szaggatottan latszott ha a levegoben egymas kozeleben
repultunk. Eloszor a halokartyara gyanakodtam de aztan kiprobaltuk az
F-22 szimulatort is, es annal meg gyonyoru szepen repult egyutt a ket
repcsi. Szoval nem ertem... Az EF2000 ilyen hulyen kezelne a
halozatot, vagy nekem van egy rossz verziom, vagy be lehetne allitani
valamit vagy....vagy ha tudtok valami megoldast legyszi irjatok!

Elore is koszonet!
                            Steve
                          ---------
+ - LW40.arj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

Meseljetek el mi is ez tulajdonkeppen?(Esetleg a Lightwave3D 4.0??)

                          INFOT KOSZI
                             BuBu
+ - Tombraider Animaciok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

    Lenne valaki olYAn sziVes, es a TombraIder animaciot incomingolna,
    mert nelkuluk nem elet az elet.
    Koszi!
    Hetfo delutan majd levadaszom!

                                                  J.Zsolt
+ - Re: *** JATEK *** #508 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Hexen2_final ( 6 sor )
> Valaki kiprobalta mar? CRC Ok? Elindul? Nem szall el a 3.-ik
> palyanal? (Valaki irta, hogy lehet ilyen gondja.)

Muxik mind a Class, mind a Razor RIP. A Razor RIP azert kisebb, mert
kiszedtek belole az SMK movie-kat, es kulon adtak hozza Movie Add On
kent.

Az, hogy a Class RIP nem muxik, rosszindulatu pletyka, persze nem
toled terjed... hanem allitolag a Razor courier-ektol.

Udv,

	awender
+ - homm2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Keresem a Heroes Might & Magic full CD-t!
Adok cserebe egy Power F1 CD-t vagy utobbi elviheto
1.500.- Ft-ert!

Udv!
Oli

+ - BAM2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

*Helló* !

 Keresem a Bust-A-Move 2 (BAM2) teljes verziojat.

                       with best regards
                       \_{)   by:   (}_/
                  __/'._._| PAPOMAN |_._.'\__
+ - Re: Jedi Knight (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En tegnap (0917) azt olvastam, asszem a http://www.pcme.com -on, hogy
oktober 9-re bejelentettek a releaset.
+ - ?Creatures a yawon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Lehet hogy mar mondta valaki, de most megkerdezem:

A yawon a creaturesbol mit toltsek le? Az egeszet? vagy csak a final
konyvtarat?

legyszive ide valaszoljatok: mailto:
+ - 3D kartyak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

A kepeket nezegetve az a szornyu gyanum tamadt, hogy ezek a mai 3D kartyak
meg nem ismerik a gorbe feluleteket. Ez igaz?

Udv!
DTR
+ - Baseball Games (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali mindenki!

HA valakinek akad baseball-os jateka, az legyenszives contactoljon velem,
mert en gyujtom oket.

Koszike!
Udv!
     ////     _____ _____ _____ __   _ _   _ _____  Szendi Varga Janos
   0(o o)0    |___   ___/ |____ | \  | |___| |   |
oOO--(_)--OOo ____| |____ |____ |  \_|   |   |___|  www.vein.hu/~szendivj
+ - Only gamez :-( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok JATEK-osok !

 A szerverunkhoz hasonloan letre lehetne hozni egy APPZ reszleget
is. Arra gondolok, hogy pl. a pub konyvtaron belul egy appz nevut,
es azon belul a mostani aktualitasok, ugyanugy, mint a jatekoknal.
Szerintem nehanyunkat erdekelne, engem biztosan. Ha sokmindenkit
erdekel, akkor megkerdeznenk ADaM-ot - bar eppen korhazban van,
javulast kivanok -, vagy a szerverrel foglalkozo illetot, hogy
mehet-e a dolog. Ha igen, akkor megcsinalnank.
A felbuzdulasom oka : ket napja voltam fenn, es lattam a Win98 vala-
milyen verziojat. Gondoltam, hatha lenne mas jo anyag is, amit meg
lehetne osztani egymas kozott.

 !!!! Ha a dolog nem erdekel senkit, akkor az otletemet vegyetek
targytalannak ! !!!!

Mas:
 Letoltottem a Warcraft II Expansion Set-et vagy 3 hete, de nem akar
mukodni. Kiirja, hogy file not found 6016, es kilep.
Mi a hiba ? Milyen nevu konyvtarba telepitve indul el ? Elindult
valakinek ?

Udv. :
Joe, (Palotai Laszlo)
mailto:
+ - Re: Heroes2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> TCP/IP-vel csak windows95 alatt lehet nyomulni. (Itt allitolag lehetne 6-an
> is jatszani halon) De nem tudom, WIN95 ala valami mas indito file
> kell, nem a DOS-os, mert ez az opcio nem megy.
Igen, masik exe-vel indul. A DOS-os (ha jol emlekszem) heroes2.exe, a
WIN95-os heroes2w.exe.
Ez nincs benne a rip-ben?
Ha kell, el tudom kuldeni.
--
miklos

mailto:
+ - Quake kegeszitesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha jol emlexem itt olvastam, hogy valaki kereste a Star Wars kiegeszi-
tot a Quake-hez, es volt neki egy csomo cserebe. Ki volt az ?
Nem mintha meglenne az S.W., csak erdekelne, meddig jutott a keresessel,
biztosan megvan valahol.
Bunny
+ - Unreal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csak egy kerdes. Nezegettetek mar preview kepeket ? Mindenki varja
az unreal-t, mint a messiast. Nezzetek meg egy Quake II., Turok
preview-t az Unreal utan. Lehet, hogy Quake killer, de a Q2 mellett
- technikaban legalabbis - lemarad, mint a dinoszaurusz a 6.20-as
gyorsrol. Aztan persze lehet, hogy a tortenete miatt tarol, de nem
hiszem. Kulonben is mar miota igergetik ... a technika meg halag.
Amugy a Hexen II. is csak egy Quake klon - a szememben. Annyira,
hogy a Quake cheat-ek mennek a HexenII. demoban (GOD, IMPULSE 9, stb).
Ajanlom a PC GAMES-t, eleg jo, van mind a 3 game-rol kep.
http://www.pcgames.com/
--
Name: Szabo' Ka'roly               (Bunny) | ICQ UIN: 1880059
mailto:               | Country: Hungary

Hali!

BLOOD-hoz keresnek valodi GOD kodot. Ami a DLH-ban van, (voorhees)
sajnos nem az igazi, mert ugyanugy meghalok, ha sokan gyomoszkelnek!
--
Toth Peter (TpS)
mailto:  uin:2057391

Köszi szépen mindenkinek, aki az XCOM 1-2 megszerzésében segített!
Azóta bôszen játszom velük... :-) és próbálom felhajtani az állítólag
létezô 3. részt. :-)))

Udv:  Zak

(látom az ékezeteket...)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS