Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX TIPP 3493
Copyright (C) HIX
2000-03-04
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 macska a kepernyore ! (mind)  10 sor     (cikkei)
2 egy kis biologia (mind)  18 sor     (cikkei)
3 Re: emailcimjegyzekvadaszat (TIPP #3492) (mind)  16 sor     (cikkei)
4 Re-haiku (mind)  11 sor     (cikkei)
5 RE: E-mail cimjegyzek (mind)  29 sor     (cikkei)
6 Re:Elender szi.....ttyu ( 45 sor ) (mind)  9 sor     (cikkei)
7 Lakas mizeria (mind)  15 sor     (cikkei)
8 sirkovek Pecs foteren? (mind)  12 sor     (cikkei)
9 Re: Fotozas (mind)  15 sor     (cikkei)
10 Re: *** HIX TIPP *** #3492 (mind)  14 sor     (cikkei)
11 kerdes (mind)  11 sor     (cikkei)
12 424-es model (mind)  7 sor     (cikkei)
13 nagy testver figyel.... (mind)  20 sor     (cikkei)
14 Luxushajo (mind)  9 sor     (cikkei)
15 Re: tortenelem (mind)  11 sor     (cikkei)
16 Mao idezet (mind)  5 sor     (cikkei)
17 RE: 1%os problema (mind)  18 sor     (cikkei)
18 Zalaegerszeg (mind)  15 sor     (cikkei)
19 Ujfent sinek hegesztese (mind)  17 sor     (cikkei)
20 File tordeles (mind)  9 sor     (cikkei)
21 re:emailcimjegyzekvadaszat (mind)  8 sor     (cikkei)
22 Koszonet galambugyben (mind)  7 sor     (cikkei)
23 SolidWorks magyarul? (mind)  19 sor     (cikkei)
24 levelcim-katonasag (mind)  7 sor     (cikkei)
25 gorgo alias csiga (mind)  12 sor     (cikkei)
26 Kenyerjegy 1949 (mind)  11 sor     (cikkei)
27 mesekonyvek 2-5 eves korig (mind)  10 sor     (cikkei)
28 Re: Elender szi.....ttyu (mind)  27 sor     (cikkei)
29 Segitseg (mind)  18 sor     (cikkei)
30 mindendisznok napja (mind)  18 sor     (cikkei)
31 egyhaz tamogatas (mind)  8 sor     (cikkei)
32 [HIRDETES] elado tintapatronok.. (mind)  13 sor     (cikkei)
33 [HIRDETES] Lakas elado (mind)  11 sor     (cikkei)

+ - macska a kepernyore ! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok

Oriasi problemaja van az egyik titkarnonknek!
Kellene valami izgo-mozgo macska vagy kutya
a w3.1 kepernyojere mert megigerte a kislanyanak.
Ha van valakinek ilyesmi kerem kuldje el nekem !
surgos !

koszi
Safi
+ - egy kis biologia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Lenne ket dolog amit egy biologiai konyvben, lexikonban sem talalok es
ugyan nem fetletlen fontos de jo lenne tudni, hogy a kep a fejemben
osszealljon.

- A fotoszintezis soran az I. pigment alltal leadott elektron honnan
potlodik? Ha potlodik, mert a II. pigment leadottja a viz fotolizisebol
potlodik.

- Az endocitozis mennyi ideig tart ill. a vezilukumon beluli emesztes
mennyi ideig tart?

Koszonom, bye
Peter

--
One World, One Future!
+ - Re: emailcimjegyzekvadaszat (TIPP #3492) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho!

> Tudom, hogy nehez kerdes, mert sok
> szolgaltato van. Megis, hatha van tippetek:
> Van valamifele emailcimregisztracios honlap
> vagy telefonkonyvszeru valami valahol ?

www.iaf.net

Ez a hely nem gyujti automatikusan az e-mail cimeket,
csak akkor van benne valaki, ha beiratkozik.

--
Bye / MfG / Udv

Hosszú Péter
+ - Re-haiku (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>   Udvaros Dorottya nem lepett fel a Barkaban a Mai Nap ket hete tarto
> ragalomhadjaratara valo tiltakozasul. A kozonseg otperces nemasaggal...

A vakbeloperacio utan aggodva kerdezte a szineszno a professzort:
 - Nem fog a sebhely latszani?
 - Holgyem, ez ontol fugg! - valaszolta a prof.

--
Bye / MfG / Udv

Hosszú Péter
+ - RE: E-mail cimjegyzek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Reg eltunt haverok aktualis email cimeit szeretnem megtudni.
>Nyilvan minden szolgaltato ismeri a nala elofizetok ilyen cimeit,
>de nincs ez meg valahol egy helyen ?
De, szerencsere vannak ilyenek! En a kovetkezoket szoktam
hasznalni (egy magyar es egy kulfoldi):

1.   DrotPostaLista-t (DPL):
     http://dpl.drotposta.hu

Ide csak ugy kerulnek fol az e-mailcimek, hogy jelentkezel, tehat
csak akkor lesz ott az ismeroseid e-mailcime, ha valamikor
jelentkeztek az adatbazisba.

2.   Four11 : http://www.four11.com
     (ujabban Yahoo People Search neven fut)

Itt mar valamilyen tudatos gyujtesrol van szo: pl. benne van az
osszes hotmail-es es yahoo-s cim, de mar ceges cimet is talaltam
benne.

Sikeres keresgelest:
Emoke

>o<  - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  >o<
>o<      SZALONCUKOR.HU                     >o<
>o<     http://www.extra.hu/szaloncukor     >o<
>o<     http://szaloncukor.cjb.net          >o<
>o<  - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  >o<
+ - Re:Elender szi.....ttyu ( 45 sor ) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado : Nemeth Szabolcs
>Temakor: Elender szi.....ttyu ( 45 sor )

>Ez ugye, nagyon remek volt hiszen, pl. 10 oras elofizetessel is, a
>tobbszoroset lehetett internetezni.
Pontosabban tobb idot tolthettel a neten. Ez nem ugyanaz.
Az 5 oras matavossal sokkal tobbre mesz....
Raadasul akkor csatlakozol, amikor akarsz, es nem amikor beenged...
Sanyi
+ - Lakas mizeria (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

 Mostanaban lakas vasarlason torjuk a fejunket a felesegemmel, es most hogy
van ez az elmeletileg 8%-os kolcson jo lenne azt is kihasznalni.

Kerdesem az lenne, hogy van-e valakinek valamifele listaja- tapasztalata,
hogy a XIII. XIV. keruletben milyen cegek epitenek uj lakasokat, es esetleg
melyik bankkal vannak szerzodesben.
Ez azert lenne fontos, mert csak azutan tudok kolcsont felvenni miutan
pontosan tudom hogy mennyibe kerul majd a lakas amit venni akarok es ehhez
ugye az epitoket kell megkerdezni.

Koszi:

Csaba
+ - sirkovek Pecs foteren? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Levelezgetek egy kedves ismerosommel es megdobbento dolgot mondott, azt,
hogy Pecs foteren, a Szechenyi teren azok a furcsa, olyan mintha
faragatlan kovek lennenek azok sirkovek csak leforditva, ugyanis annak
idejen a Balokanynal volt egy temeto de annyira regi volt, hogy
felhasznaltak a sirkoveket a foter epitesenel.

Errol tud valaki valamit? Mert eleg erdekes dolognak, hangzik, hogy ahol
naponta jarok azok sirkovek.

Janos
+ - Re: Fotozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kari irta:
>Sziasztok! Van valakinek tippje, hogy hol van olyan lev.lista
>ahol fotozassal foglalkoznak.

Feliratkozas cime:

A lista cime (ahova irhatsz)

Sziasztok
Jenny

" Nem az a fontos, ami velunk, hanem ami bennunk tortenik."
( Agocs Karoly )
+ - Re: *** HIX TIPP *** #3492 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felfullel hallottam, hogy amennyiben a valast koveto hat honapon belul a
> nonek gyereke szuletik anelkul, hogy ismet hazassagot kotott volna,
> akkor a megszuletett gyereket automatikusan az elvalt ferj nevere
> iratjak (marmint hogy a torveny igy rendelkezik). Automatikusan, tehat
> ha keri a no, ha nem es akkor is, ha a gyerek masik ferfitol van. Ez
> igaz lenne? Mert ez igy eleg kemeny lenne...

Ez abszolut igy van. A Csjt. (Családjogi T÷rvény) szerint a hazassagban
fogant gyermek apjanak automatikusan a ferjet kell tekinteni (persze a
ferj ezt a velelmet megtamadhatja). Marpedig ha a valas utan 6 honappal
szuletik a gyermek, akkor az velhetoen a hazassagban fogant.

Smid Istvan from SMID-SOFT
E-mail:
+ - kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nem tudjatok , hogy honan lehet letolteni a Slager Radio Bumerang c. musoraban
szereplo
a rocker Zsolt szamait es beszolasait?
Elore is koszi a valaszokat!

--
Tsaba

My homepage: http://www.extra.hu/tsaba
+ - 424-es model (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Tipp tarsak!

Ha mar (meg mindig) a 424-es rol van szo, erdekelne a modelje. Kaphato-e,
hol es mennyiert? Addig is ha valaki tudna egy szep kepet kuldeni rola,
nagyon megkoszonnem.

Gabor
+ - nagy testver figyel.... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,
a nemet tvnezok erdeklodesenek tesztelesere az elmult hetekben tobb helyen
adtak ´kukucskalos´ adasokat, egyelore allatokkal: az RTL-en, az ARD-ZDF
reggeli magazinjaban,stb. Gondolom, tesztelni akartak, hogy mekkora az
itteni nezok erdeklodese-tiltakozasa ez ugyben. A reggeli magazinban pl. 6
aranyhorcsog volt a hetfoi kezdocsapat, minden nap ki lehetett egyet
szavazni, a ma reggeli adasban - ha mar egyszer a hirek, stb miatt be van
kapcsolva, ez is szabadon omolhet a lakasomba... :o(  - maradt egy fiu meg
egy lanyhorcsog, a vegeredmenyt, hogy melyikuke lett az ´alomhaziko´
(halistennek) munkahelyi elfoglaltsagom miatt nem ismerem....
A riporterek felhajtasa oriasi volt ez ugyben, nagyon igyekeztek, gondolom,
penzre megy a jatek.. Es valoban, a ma reggeli radiohirekben mar azt hallom,
hogy mivel az RTL emberekkel is be akarja mutatni a kameras-kukucska
jatekot, az alkotmanybirosag ele kerul a dolog. Remelhetoen lesz annyi
tartas bennuk, hogy nem engednek musorra kerulni ilyen adasokat.
Nem tudom, odahaza mi a helyzet ezzel kapcsolatban: mivel a jovo hetet
otthon toltom, kivancsian fogom figyelni a honi csatornak eziranyu
igyekezeteit...
Udv
Ildiko
+ - Luxushajo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt TIPP!

Szeretnem megtudni, hol van Budapesten olyan ugynokseg, amelyik luxushajok
allasajanlataira kozvetit embereket.

Koszonettel:

Vajta Matyi

+ - Re: tortenelem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

In article >,   writes:
>hogy Lengyelorszag a masodik vilaghaboruban megnemtamadasi szerzodest
>kotott Nemetorszaggal.

Persze hogy nem ez tortent.
Egyebkent mokas is lehetne, ha nem veresen komoly volna.
A masodik vh. Lengyelorszag lerohanasaval kezdodott. Ezek UTAN
(azaz a haboruBAN) vajmi keves eselye lehetett egy ilyen szerzodes
megkotesenek.

Gabor
+ - Mao idezet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mao allitolag olyat mondott egy izben, hogy "egyszer veletlen, ketszer
XXXXXX, haromszor osszeeskuves". Elfelejtettem, mi van az XXXXXX helyen.
TUDJA valaki? (A tippelest mellozuk, ha lehet!)

Gabor
+ - RE: 1%os problema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Hova adjam azt a nyamvadt 1 % adomat ?
>Tisztara almatlan ejszakakat okoz nekem.
>(Legalabb lenne az a divatos 0.99 % )
>A lenyeget erinto kerdes:
>Mi alapjan itelitek meg kinek is adjatok,
>azt a bizonyos 1 %, azaz egy szazalekot ?
>
>Laci.

Hello!

Szerintem add a REX kutyaalapitvanynak.
Hogy mi a cime azt nem tudom.

Udv:
Tamas

+ - Zalaegerszeg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet a TIPP-eloknek.,

A subjectben emlitett varosbol keresnek keresnek valakit,
tehat Zalaegerszegrol.
Elkpzelheto,hogy kovetkezo munkahelyem ott lenne,es nemi informaciora
lenne szuksegem,akar telefonon keresztul is.

Esetleges valaszokat az alabbi cimre is kernek,ha lehet:

*    Bye.,Csaba E-mail :      *
* PGP kulcsert kuldj e-mailt.Subjectbe:PGPpub *
"Drop your carrier ... we have you surrounded!"
+ - Ujfent sinek hegesztese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet Tippelok!

   Kb. 1honapja volt tema a sinek hegesztese. Maskepp nezve, miert
erdemes hegeszteni, ha... amugy nem kellene?
   Reggelente a Dunaferr Rt.-be vezeto vasuti sineket keresztezve megyek
dolgozni. Ott, ahol a sinek csatlakoznak, es a hezag van, minden sin
szelebol ki van torve egy-egy darab (pittinges tores) . Jol latszik a
faradasos tores es emiatt eleg nagy darabok hianyoznak a sinekbol,
nemelyikbol 3-4cm hosszan is, ott ahol a hezag miatt doccen a vagon
kereke.
  A tehervonatok itt kb.4-5km/o sebesseggel haladnak, az egyik sinparon
ujabban hegesztik a sinvegeket.
  A ceg kb.1,2 millio T acelt gyart evente, az alapanyag beszallitasa es
a kesztermek exportja ezeken a sineken zajlik. Van terheles.   :-)))
--
 Udv:
     Levente

Keresek olyan progarmokat, mellyel  egy 4-5 megas file-t tudok ugy tordelni,
hogy raferjen tobb 1,44-es lemezekre. Allitolag a winzip ezt tudja. Ha igen
hogyan?
Kerlek azt is irjatok, meg hogyan juthatnek a programhoz! (email, web, stb.)
Leveleket kerem maganban, ha lehet!
------------------------------
Üdv.:
Szabó György Róbert

+ - re:emailcimjegyzekvadaszat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado : Bartha Agoston (gramofonos)
>
>Hallo hallo !
>Tudom, hogy nehez kerdes, mert sok
>szolgaltato van. Megis, hatha van tippetek:
>Van valamifele emailcimregisztracios honlap
http://www.net.hu/kiki/
Kovacs Karoly.
+ - Koszonet galambugyben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,
koszonettel vettem a sok segitokesz TIPP-et galambugyben!
Eppen a megvalositasnal tarok.

Kosz:

Janos
+ - SolidWorks magyarul? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

a galamb-uggyel kapcsolatos nagyszamu valaszon felbuzdulva ime a kovetkezo
kedesem:

Gepeszmernoki tervezeseket csinalok 3 dimenzioban, termeszetesen szamitogepen
(:-)
SolidWorks-ben. Szeretnem felvenni a kapcsolatot olyanokkal, akik Otthon
csinaljak ugyanezt.

Probalkoztam a nemetorszagi forgalmazon keresztul, de nem jott ossze.

Szoval: ha valaki ezt csinalja, vagy tudja valakirol, aki ugyancsak tudja
masvalakirol, stb...

Elore is kosz!

Janos

+ - levelcim-katonasag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
    Meg mindig kellene a szombathelyi
Savaria Kikepzo Kozpont levelcime,
egy ott szolgalo ismerosomnek irnek
ha valaki megszanna, kerlek benneteket, segitsetek!
    Koszonom: Zsoka

+ - gorgo alias csiga (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hi all

kerdesem lenne. kellene 6cm atmeroju ekszijtarcsa. vajon hol lehet ilyet
venni? Budapest Hungary.

Mit freundlichem Gruß, Best Regards, Üdvözlettel
   Szász Attila  (RBHU/CBW)
Robert Bosch Kft.- H-1103 Budapest, Gyömrői út 120.
Tel: (+36-1) 4313-872, Fax: (+36-1) 4313-899
E-MAIL:
+ - Kenyerjegy 1949 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok Tippelok!

Ma egy erdekes (legalabb is nekem az volt) leletre bukkantam egy az
aposomektol orokolt konyvecskeben. Nevezetesen egy 1949. augusztus havi
kenyerjegyre. Fogalmam sincs mennyi lehetett a fejadag, de nem is valtottak
ki az egeszet. Ha jol tudom akkoriban lehetett kapni jegyen kivul is
kenyeret, ha valakinek volt eleg penze. :-))
Beszkenneltem a jegyet, ha esetleg valakit erdekel szivesen elkuldom
maganban kapcsolt file-kent, (256 KB, jpg formatum),  mert felnagyitottam
kisse, hogy el lehessen olvasni.
J. Zsoka
+ - mesekonyvek 2-5 eves korig (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

milyen mesekonyveket erdemes egy 2 eves gyereknek venni ?
Hol erdemes korulnezni Budapesten ?

Otleteket kernek.

koszonettel
-- Gabor
+ - Re: Elender szi.....ttyu (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sose szerettem olyanokat mondani, hogy "en megmondtam elore", de
bizony ilyen erzesem van Szabolcs panaszait olvasva. Az Elender
megmondta, hogy ujevig lesz ez a rendszer -- reklambol. Amint latom,
kiterjesztettek harom honappal, de tovabbra is fennallt, hogy nem volt
szandekukban veglegesiteni.
  Szabolcsnak azt javasolnam, kezdjen parbeszedet az Elenderrel --
esetleg a Tippet is beavatva annak menetebe, alighanem nagy ra az
erdeklodes. A szolgaltato es az elofizetok kapcsolatanak megegyezesen
kell alapulnia, az elofizetok elmondjak, mit akarnak, a szolgaltato is
elmondja, o mit akar, es vegul megegyeznek. Idealis esetben a
megegyezes mar akkor letrejon, amikor a szolgaltato letrehozza a
szolgaltatasok es tarifak rendszeret, mert a felhasznalok meg vannak
elegedve vele. Most ez -- erzesem szerint -- nincs igy.
  Nyilvanvalo persze, hogy egy szolgaltato nem akarja idomeres nelkul
beereszteni elofizetoinek tobbseget, hisz valamibol elnie kell.
Szeretne viszont jobban kihasznalni a kevesbe frekventalt idoszakokat.
Igazabol amit en helytelenitek az Elender viselkedeseben, az nem az,
hogy a Matavval egybecsengo, meretlen idot ket orara csokkentette -- a
Kibernet tobbet ad, de lehetetlen idopontban --, hanem az, hogy az
utolso nap ertesitette az elofizetoket, akik kozul sokan nyilvan nem
is toltik le mindennap a postajukat.
  Biztos vagyok benne, hogy ha barmely Elender-elofizetonek az uj
rendszer nem felel meg, a ceg visszaadja a befizetett marciusi
dijakat.

La'ng Attila D. > <http://w3.swi.hu/langattila>;
A tokeletes gyozelem onmagunk felett diadalmaskodni.
+ - Segitseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ki tudna megmondani hol lehetne letolteni a GOLDWAVE nevu
>CD iro programot.

Passz.

>Azonkivul ki tudna megmondani, hogy a PDF kiterjesztesu
>file-t milyen programmal tudnam olvasni!

Adobe Acrobat Reader. Tobbfajta op. rendszeren is rendelkezesre all es free.
(letoltheto pl. a www.adobe.com-rol, de ujsag-CDken is rajta szokott lenni, pl.
minden
Chip-CD-n rajta van.)

>Valaszt ha lehet maganba is!

Ment.

Veres Sandor
+ - mindendisznok napja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nem tudom, en vagyok csupan ennyire tajekozatlan,
de be kell vallanom, hogy mindeddig nem hallottam arrol,
hogy marcius elseje egyuttal a disznok nemzetkozi napja
is lenne. Marpedig a sved lapok egyikeben lattam errol
egy kis hiradast. Az alkalomhoz illoen a vagohidak elott
tuntettek az allatvedo liga tagjai es koveteltek a disznok
humanus levagasat. A vegetarianusok egyik harcos csapata
pedig a sertesek ertelmetlen legyilkolasat emlegette.

Ez nem vicc, itt komolyan veszik az allatok jogait!
Bar az embereke't is ennyire komolyan venne'k mindenutt.

Errol jut eszembe, hogy valamikor leirtam egy jopofa
tortenetet egy azota hiresse valt svedorszagi szekely disznoolesrol.
Itt van, tessek: http://members.xoom.com/mmakka/honvagy.html

Kellemes hetveget mindenkinek.
Makka
+ - egyhaz tamogatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csak azert irom, mert nekem erdekesnek tunt:
Az USA-ban csinaltak egy tudomanyos felmerest, hogy melyik egyhaz hivei
mennyit tesznek a perselybe, stb. Az derult ki, tobbek kozott, hogy a nagy
egyhazak kozul a legkevesebbet a katolikusok adnak, azt hiszem, kb. 2%-at
a jovedelmuknek, mert "eleve belekalkulaljak azt a tenyt, hogy a katolikus
papoknak nincs feleseguk, csaladjuk, tahat kevesebbol is megelnek, mint
a kalvinistak, es agostai hitvallasuak."
Fakapus
+ - [HIRDETES] elado tintapatronok.. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Eladtam a nyomtatomat, igy feleslegesse valt kb. fel tucat
Canon BC-02 tipusu tintapatron.

Canon BJ-200 -tol BJC-250ex -ig minden nyomtatohoz jo, standard
felbontasu f/f patron (360 dpi ha yol emlexem).
NEM ujratoltott, gyari csomagolasban, legmentesen lefoliazva.

A bolti ar (4900 Ft + AFA) feleert eladok.

Udv: Biro Laszlo

+ - [HIRDETES] Lakas elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Egy jo TIPP :-) Kedvesem arulja a lakasat.
Budapesten, az EUROPARK mogott, felujitott, erkelyes
garzonlakas (32 nm), nagyon szep kilatassal, alacsony
rezsivel, jo kozlekedesnel elado.
Iranyara: 4.9 MFt
Erdeklodni lehet: 34-55-247 munkahelyi, vagy 282-35-22
lakás telefonszámokon (az utobbin uzenetrogzito is van).

Kerlek, elsosorban telefonaljatok, vagy a
cimre irhattok, azt hetvegen is elerjuk.
Koszi, Magdi

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS