Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1771
Copyright (C) HIX
2003-03-21
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 trophy (mind)  6 sor     (cikkei)
2 Re: atalikatas + forgalombahelyezes (mind)  23 sor     (cikkei)
3 Mazda (mind)  9 sor     (cikkei)
4 Re: Burn-r (mind)  31 sor     (cikkei)
5 Veszvillogo (mind)  17 sor     (cikkei)
6 Re/ elakadasjelzo / Dodo (mind)  11 sor     (cikkei)
7 BMW 970 (mind)  20 sor     (cikkei)
8 Re: *** HIX AUTO *** #1770 (mind)  18 sor     (cikkei)
9 HIX tali (mind)  9 sor     (cikkei)
10 Re: Speedster (mind)  26 sor     (cikkei)
11 elado FIAT (mind)  13 sor     (cikkei)
12 Bogar Cabrio (mind)  22 sor     (cikkei)
13 Re: Mikor arultak eloszor (mind)  13 sor     (cikkei)
14 Re: elakadasjelzo (mind)  20 sor     (cikkei)
15 Valasz: Re: Elakadasjelzo *** HIX AUTO *** #1770 (mind)  19 sor     (cikkei)
16 Re: Re/Sziasztok Hixesek/Leirasok (mind)  9 sor     (cikkei)

+ - trophy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helyzet ugy nez ki, hogy van egy motorom ('69 mz trophy 125 ). Szeretnek
megvalni tole, de nem nagyon van ra kereslet. Errol beszegettunk valamelyik
nap haverommal es o vetette fel , hogy miert nem viszem ki Nemeto-ba, ott
biztos lenne piaca. Hulyesegeket beszel?
udv
Vili
+ - Re: atalikatas + forgalombahelyezes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

****
>Olyan "szakmernokot" vagy "gyakorlott technikust" keresek, aki >keszit
>(-het) auto atalakitasi engedelyt, Egy Audi motorcserejerol >lenne szo, egy gy
arilag 2.0D (70LE) motor
>helyere epitenek be egy 2.0 benzinest (115LE), viszont a tipust
>gyartottak 2.2 benzinessel is (136LE).
***

És 2.0-val nem gyártották? Mert akkor csak tipusmódositásról van szó, nincs szü
kség dokumnetáció készítésére.


***
>( Ha a forgalmi sarkat levagtak, akkor a
>kivonas vegleges. Nem lehet forgalomba helyezni.)
***

A véglegesen kivont autó is visszaállítható, most emelték a díját, azt hiszem 7
000Ft lett.

Üdv. Pali
+ - Mazda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Az  elso kerekhez kellene also lengokar szilent,
>elso-hatso, bal, jobb, osszesen 4 darab. Szegeden
>a legolcsobb ar 50 eFt. :-(
Hat a gyari bizony annyi - En is kiakadtam -, utangyartott nincs.
Az En megoldasom (holnap viszem az autot): Keresni kell egy szilent
felujitot. Nekem csak egyet kell cserelni, igy kb. 3.000 Ft lesz.
Egyebkent ez nem egy klasszikus szilent, de akkor sem ertem mi kerul
egy bilincsben 12.000 Ft -ba. Ha pesti - sot kispesti :-) - cim erdekel,
akkor szombaton mar tapasztalatbol tudok irni.
+ - Re: Burn-r (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

Szerintem kamu az egesz. Egyszer is az ertekek amit a fustmero szerkezettel
mertek Pl. Passat katalizator nelkul osszehasonlitva :
 Meres keszulekkel (az 1. scannelt szelvenyen 4. meres) es
 Meres keszulek nelkul (a 2. scannelt szelvenyen 7. meres) majdnem
megegyezik
ami meleg motor (olaj 80C fok,fordulat 2500 korul). Az ertekek majdnem
megegyeznek.
Ez varhato is hiszen, a leirtak alapjan a keszulek 2,4 A-t vesz fel ami 14,4
V-on
34W korul van. Utanna lehet nezni,hogy az elektrolizis hatasfoka kb.
20%,tehat
az energia 1/5-e elvesz,tehat 7W marad, ebbol pedig ki lehet szamolni,hogy
1 perc alatt mennyi oxigen es mennyi hidrogen termelodik. Hidd el,hogy ez
nem
eszlelheto mennyiseg.
Masodszor nonsense a dolog, mert a berendezes az energia csak 1/5-et
hasznositja,
tehat berakjuk a berendezest,hogy tisztabb legyen a motorban az eges,
kevesebbet
fogyasszon,de a berendezeshez az energiat mi termeli? Hat a generator.
Ahhoz,hogy
ez a berendezes jelentos mennyisegu oxigent termeljen sokkal nagyobb
teljesitmenyre
lenne szukseg,ami megnovelne a fogyasztast. Nem?
En nem mennek bele ilyen kamu dolgokba. Ha mukodne a BMW,VW,stb. miert nem
szerelne gyarilag ilyent az autokba?


Udv,Rufusz
+ - Veszvillogo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv a T. Listanak,

A kivesezett tortenethez hadd jojjon meg az en velemenyem is.
Szoval ugy tudom, ha valaki lerohad az uton, akkor a haromszog az elsoszamu.
Villogtathatok en ahogy akarok, de magaban nem eleg.
Egyetertek viszont azzal, hogy ha haladok is, de baj van, akkor nyugodt
szivvel hasznalhato a villogo.
Pl. most a telen is volt arra pelda, hogy a hofuvasban hasznaltam. 1.
vegyenek eszre, hogy ott kozlekedek 2. vegyenek eszre, ha leestem az utrol.
Egyebkent gondoljunk csak bele, minek talaltak ki a veszfekezes eseten
kivagodo veszvillogot???
Ennek is csak a veszelyre valo figyelemfelkeltes a celja, mindegy hogy all,
vagy meg gurul az illeto.

Udv,

Tamas
+ - Re/ elakadasjelzo / Dodo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Elakadasjelzonel mindig a sarga villogo fenyre gondoljatok. Azt hiszem a
> kresz nem irja le , hogy csak erre, vagy arra az esetre hasznalhato.

   Azt nem irja le hogy milyen esetekre hasznalhato, de azt igen hogy 
mozgasban levo jármuvon TILOS mukodtetni! Engem is tevesztett mar meg 
egy veszvillogos teherauto. Azt hittem jobbra akar fordulni, mert csak a 
jobb oldali iranyjelzoje latszott onnan ahol alltam. nyugodtan eleje 
fordultam. Utana derult ki, hogy "csak" fek hibaja volt. ( megusztam, de 
anyazas azert volt rendesen)

Udv,  Triznak
+ - BMW 970 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. autosok!

Szo esett itt a genfi szalon kapcsan sok mindenrol.

Szamomra viszont a legszenzaciosabb a kovetkezo auto: BMW 970 Li!

Mas szoval eddig mindig a 7-es volt a csucs, most pedig jon ez a 
luxushajo a Rolls-Royce Phantom alapjain 6,8 literes biturbo motorral es 
700 loerovel.

Kulon szenzacio, hogy a BMW - elveit feladva - feltoltott motorral jon ki. 
A Mercedes ugyebar mostanaban ezekkel huzott el teljesitmeny 
vonalon (S,CL, Maybach, stb). Ez most 150 loerot ver a Maybach-ra.

Mar ha persze tenyleg kihozzak szeriaban.

Velemenyek? VD ???

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1770 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sokcsokit!

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: elakadasjelzo ( 10 sor )
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> Mindenki arra gondoljon ha ilyet lat maga elott : baj van vigyazz!!!

Az en tapasztalatom az, hogy meg szoktak erteni az emberek, mirol van
szo. Nehanyszor elofordult, hogy a verda nem autopalyan menet kozben
adta be a kulcsot, ilyenkor nyilvan nem azonnal satufek, hanem
lehuzodas. Persze azonnal veszvillogo.

Ilyenkor mindig az volt az elso reakcioja a mogottem jovonek, hogy jol
lemaradt mogottem, aztan mindenre felkeszulten figyeltek, mi fog
tortenni. Szerintem teljesen korrekt.

scsllat
+ - HIX tali (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A tali majus 16-17-n lesz Bogacson. A Bukkalja panziot szamunkra 
tartja fenn a tulaj. A teljes ellatas mellett szol, hogy nagyon jo a kaja, 
ellene viszont, hogy kotottsegekkel jar. Majusban mar minden nyitva 
lesz, gyakorlatilag ott mar foszezon. Estere egy bogracsozast is ossze 
lehet hozni, ha a tarsasag benne van. 

Peter
+ - Re: Speedster (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> 
> > 82LE-bol hogy hoznak ki 250 km/h-t? 10000-res fordulat, 150kg? 
Gondolom
> > az alacsony fogyasztas nem ilyenkor merheto... :-)
> Lehet, hogy 82kW volt, csak rosszul emlekeztem. Ez mar ugye 
kemeny 112LE :)
> A nagyon kicsi alaktenyezo miatt lehet nagy a vegsebessege, ugyanis
> a legellenallas dominal leginkabb az elerheto sebessegben.
> 
> A fogyasztas meg vegyes. nyilvan nem 250km/h-nal. Csak ugye a 
marketing
> az marketing marad.
> 

Nah.

82kW / 112 LE
1294 kobcenti, turbodiesel
660 kg
250 a vége

link: http://www.rsportscars.com/eng/cars/speedster_eco.asp

udv,
-=[GMA]=-
Omega3000
+ - elado FIAT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Cinquecento 900S, 1994-es feher, szep, kifogastalan allapotban, 65.e km, uj
>gumikkal, teljesen felujitott fekrendszerrel,

65e km-nel mert kell TELJESEN felujitani 1994-es auto fekrendszeret ???

1987-es LADA 1200S, 104.000 km es most kell benne ELOSZOR cserelni
a fofekmunkahengert. Meg menne vele a szerelo szerint, csak erezhetoen
 gyengebb a fekhatas elso pedalbenyomaskor, de azert biztos ami biztos csere
lesz. Szoval mi volt a Cinqi-vel hogy ilyent kell rajta cserelni?

GERI
+ - Bogar Cabrio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Gondoltam, benevezek egy nagyon vagany kisautora es a Bogar
>kabrio tetszik a legjobban.

Egyszer ultem benne jobboldalt. 1600-as moci volt benne, annak
mar masodpercekben is lehet merni a gyorsulasat :-) Kisebb
motorral azt mondjak nem tul nagy eresztes. Belulrol jo volt a
feeling, bar a muszerezettsege eleg gyenge. Azt hallottam meg,
hogy nehez hozzaferni barmihez a motornal, mondjuk egy gyujto-
gyertya csere is kinlodas. Nehez beszerezni a vaszontetot ha
elhasznalodik. Ja, en nem kabrioban ultem. Az ablaktorloje
eleg hatastalannak tunt. Az biztos, hogy egy jo allapotu bogar
cabriot tenyleg megneznek a csajok. A csomagtartot viszont
felejtsd el, abba sok dolog nem fer. Karosszeria elemek javitasat
sem sokan vallaljak (ugy tudom). Gondolom van valamilyen bogar
club, ott biztos sok hozzaerto es segitokesz ember van. Ok talan
tobbet tudnak (segiteni)

Udv!

GERI
+ - Re: Mikor arultak eloszor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> : elektronikus uzemanyagbefecskendezesu autot? Lehet tippelni :)))
>
> Ezek a jo kerdesek! :-) Altalaban ki szokott derulni, hogy nincsen uj a
> nap alatt, igy en hasrauteses alapon benevezek 1928-cal.

Mas nevezo hijan ezzel is nyertel, raadasul csak egy szamjegyet
tevesztettel el :)) 28-ban az elektronika meg eleg bajos lett
volna, de 1958-ban mar volt, csoves, 400 dollar felarert Bendix
Electrojector neven volt rendelheto kulonfele amerikai
jarganyokba...

Allitolag egy peldany meg ma is mukodik belole, de egyebkent nem
volt tartos anno...
+ - Re: elakadasjelzo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Veszelyes helyzet elorejelzesere kell hasznalni. Mindenki arra gondoljon ha

ugy van, jobb helyeken pl. az orszaguton/autopalyan allo sor utolso
autoja is szokta villogtatni, hogy a nagy sebesseggel hatulrol
erkezoknek biztosabban feltunjon, hogy valami komoly rendellenesseg van.
(Nem mindegy, hogy 160-nal utolersz egy 130-cal rohangalo kocsit vagy
egy 20-szal docogot a kanyar mogott...)

Sot, egyes autoknal hirtelen fekezesnel (veszfekezesnel) magatol villan
nehanyat, hogy a mogotted jovo eszbekapjon.

raas

ps. Magyarorszagon egyebkent a forgalmas helyeken varatlanul lerobbant
tobb10millas autok megkulonbozteto jelzese is ;->

-- 
"common sense is what tells you that the world is flat."
+ - Valasz: Re: Elakadasjelzo *** HIX AUTO *** #1770 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Germany]
> Temakor: Re: Elakadasjelzo ( 19 sor )
> Idopont: Wed Mar 19 10:13:41 CET 2003 AUTO #1770
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> Tudom persze, hogy nem szabad ilyen lassan haladni a palyan,

  Ha azota nem valtozott a KRESZ, akkor szabad! Anno az volt az eloiras,
hogy autopalyara csak olyan jarmu mehet fel, ami sik uton onerobol
minimum 60 km/h sebesseggel kepes haladni. Ebbol implicite kovetkezik,
hogy a 60 km/h 'megengedett'...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

So"t! Ebben sajnos az is benne van, hogy a potos IFA, ami sik uton 4,6 km
alatt padlogazon felgyorsul 60,2-re, az a KRESZ szerint nyugodtan mehet az
erdi emelkedon 15-tel, mert sik uton a 60 megvan neki...

udv,
Akos
+ - Re: Re/Sziasztok Hixesek/Leirasok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia/sziasztok!

Hasznos lenne ha kitenned, nekem is szuksegem lenne a
leirasokra + ilyen szervizkonyv kincset er!!

Udv:
Peter.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: host11.hu.flextronics.com)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS