Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 876
Copyright (C) HIX
2000-09-23
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 escort kormany (mind)  18 sor     (cikkei)
2 re Ki vagy (mind)  14 sor     (cikkei)
3 no vezeto (mind)  34 sor     (cikkei)
4 zsirozas (mind)  22 sor     (cikkei)
5 Motorok (mind)  17 sor     (cikkei)
6 2. szuletesnap (mind)  32 sor     (cikkei)
7 atiras (mind)  21 sor     (cikkei)
8 RE: porsche-szerivzek (mind)  14 sor     (cikkei)
9 Forgalomiranyitas (mind)  10 sor     (cikkei)
10 Ov, nem ertem (mind)  9 sor     (cikkei)
11 Krumpliteszt (mind)  29 sor     (cikkei)
12 G.Csaba kepei? (mind)  17 sor     (cikkei)

+ - escort kormany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Jeno irja...
> Vezettem az elmult napokban egy ceges Ford Escort kombit. 
> (nekem egy w123 200D mercim van)
>
> Egyszeruen megdobbento volt, hogy mennyire nehez volt a kormany.
> Aloohelyzetben vagy tolataskor rettenetes, de normal haladaskor is
> erosen bele kellett kapaszkodni.
>
> Kerdes: mindegyik Escortra jellemzo?

A mercidhez nem tudom hasonlitani, de ket escortot egymashoz igen.
Sajat 87-es escortom kormanymuve nehez es az utrol szinte semmi 
visszajelzes nem jon. A ceg escort (92) furgonjanak kormanya pille konnyu.
Az ut erzese is mas. Egy kavics is rangatja kezemben a kormanyt.
Lehet hogy ket kulonbozo kormanymurol van szo ?
Az enyemet jobban szeretem.
--
Meszaros Geza
+ - re Ki vagy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Tegnap (pentek del korul) a koruton piros (?)
>EEA-???, szep HIX-matrica a hatso ablakban.
>En egy feher ceges Puntoval voltam.
>Udv:
>Cocas

Hali
En voltam....Az auto egy eleg ritka jargany: Talbot Samba.
Mindig figyelem,de en meg nem lattam HIX matricas autot   8-(

Üdv Laci

Lezer es tintasugaras nyomtatok festekpatronjainak toltese
http://w3.swi.hu/ecofill
+ - no vezeto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

>A mai napig sem tudom mit akart kozolni velem az a fekete
>haju csinos huszonvalahanyeves bombazo az uj, kis fekete
>Peugeot-jabol annal a lampanal, ahol en jobbra kanyarodtam,
>o pedig egyenesen ment tovabb. (Hiszen lathatta, hogy a
>felesegem mellettem ul.)
>Ket lampaval elotte a pirosban kiallt mogulem a balra kanyarodo
>savba, majd zoldre onnan akart elem kerulni.
>Nem hittem volna, hogy vannak meg ilyen eletkoru naiv lanyok!

>A hetvegen ujra lattam olyant, amit meg mas orszagban soha.
>Kisforgalmu uton negyvenes noi teremtes oleben 5-6 eves
>gyerek fogja a volant, a tempo otven koruli.

Nem akarom a noket szidni, de keves no vezetovel talalkoztam (1-el) aki
tudott ugy vezetni mint egy ferfi.
Felsorolok nehany noi "stilust":
- ugy behuzzak maguk ala a szeket, hogy a melluktol meg a kormanyt sem
tudjak forgatni,
- egyesek csak ugy tudnak vezetni, hogy egyvegben csevegnek meg nezik
is az anyosulesen ulo szemelyt, neha meg hatra is fordulnak,
- masok meg csak ugy tudnak vezetni ha teljes csend van a kocsiban
(egyszer egy csajszi majdnem belement az elottunk parkolo kamionba mert
en a hatso ulesen valamit beszelgettem a haverokkal. Persze, hogy en
voltam a hibas mert eltereltem a figyelmet.),
- megelozo stilus: nemegyszer lattam mar ilyet, hogy a belso savban
haladva lelampaz a csaj mert gyorsabban megy mint az elotte levo,
elengedik es 200 meter utan mar jelez jobbra, hogy all meg.

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - zsirozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok,

>Szoval a kerdesem az, hogy a szerelo aztat mondta, hogy 3000 km-enkent
>meg kell zsirozni a gombcsuklokat vagy miket lenn a kerekeknel, mert
>bekoszolodik vagy mi. Ez vajon igy van a terepjaroknal, vagy nem is
>kene ilyen gyakran, csak a penz miatt mondja?

Ahol vannak zsirozo gombok felteve ott kell zsirozni. A kocsi konyveben
benne kene legyen mennyi ido (km) utan kell zsirozni. Sok helyen meg
szinezve is vannak ezek a gombok es a szin utan ven megadva, milyen
idonkent kell zsirozni.
A 3000 km szerintem nem sok. Nekem anno mikor a Skodat megvettem
letorten kellett tapasztalnom, hogy egy gramm zsirt sem szantak az elso
futomu zsirozasara, meg mai napig sincs es rendbeteve, mindig nezegetem
a bontoban az elso futomuveket, hatha akad egy jobb mint az enyem.
Szegeny annyira rozsdas, hogy egy csavart nem lehet rajta megengedni
mar.

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - Motorok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tegnap voltam a Petofi csarnokban. Most eppen vasutmodell es terepasztal
kiallitas van ott. Ja igen 200Ft a felnott belepo. A Fusti mozdony muzeumba
pedig 800Ft. A Pecsaba 400Ft-ert adnak kedvezmenyes jegyet ami dec 31-ig
ervenyes. Egyebkent oktober 21-23 kozott nemzetkozi jarmuparade es egy
301-es gozmozdony felavatasa lesz.Nyitva 10-18-ig.
Visszaterve a lenyegre:
Fenykepeztem nehany metszett repulogep motort.
4db kb 350kb-os 1280*1024-es kep.
Erdekel valakit???
Hetfon el tudom kuldeni a kepeket, vagy valakinek van tarhelye????
Antal Attila ????

Sziasztok.

F.Tibi
+ - 2. szuletesnap (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
	Mar aludtam egyet az eset ota, de tessek
	beirni a naptarba, hogy 2000.09.22-en van
	a 2. szuletesnapom. Aki ismeri a
	Tolna-Fadd-Dombori elagazo deltajat
	jobban el tudja majd kepzelni, esetleg
	megnezni. Fadd felol Szekszard fele halado
	auto kielozott egy lovaskocsit a delta
	kozepen, en pedig ugyanott jottem csak
	Fadd fele haladva, igaz 100 kornyeken
	vettem az enyhe kanyart. Mikor felfigyeltem
	eme tettere fustoltek a kerekei az en savomban
	a lovaskocsi mellett, 10 meterre voltam tole,
	kizart hogy meg tudjak allni, elkerulve a 
	frontalist jobbra kaptam a kormanyt,
	felszantottam a buckas, fuves, delta kozepen
	levo fuves reszt, kozben vegigfutott minden
	a fejemben, azt varva mikor pordulok meg
	fuggolegesen, majd a fuvet elhagytam,
	kifutottam a Fadd felol Dombori fele halado
	betonra keresztben es satufekkel megalltam
	az aroktol 1 centire. A hatso ulesre rakott
	dolgaim, dipotaska, esernyo, cdk, ujsag, mind
	berepultek az elso ulesek ala. A masik 2
	resztvevo tovabbhajtott mintha mi sem tortent
	volna, sajnos en akkor nem tudtam arra gondolni,
	hogy utana megyek. Az uno-m nem szenvedett
	kart szerencsere.	Koszi a figyelmet.


-=+  +=- -=+ http://www.extra.hu/Zozi +=-
-=+=- Earth is 98% full...please delete anyone you can. -=+=-
+ - atiras (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Engem baromira elkeseritett, hogy itt ma ezt meg lehet csinalni az
>emberekkel. Es meg csak nem is robbantjak fel a rendorseget.

ATIRAS: SZVSZ aki teheti annak erdemes videken atiratni a kocsijat. En 
delutan ketto korul beslattyogtam, senki nem allt sorba es tiz perc 
mulva kezemben volt az uj forgalmi. Ennyi...  


MOBIL: mint az mar korabban elhangzott a vezetes kozbeni telefonalas 
szerintem nem a lefoglalt kez, hanem a megosztott figyelem miatt 
veszelyes. En head-settel is igyekszem a leheto leggyorsabban befejezni 
a beszelgeteseket mert erzem, hogy kevesbe tudok az utra koncentralni. 



KIPUFF: Kiprobaltam. Korulbelul 4 helyen fujt ki a kipufogo, de ketton 
biztos. De legalabb a krumplis trukkot nem lehet velem megcsinalni :o)

Udv. Pali

http://pali.ini.hu
+ - RE: porsche-szerivzek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Tenyleg nem tud senki mondani egy Porsche szervizt, ami nem
>a Fay utcaban van?
>szm, te sem tudsz? Volt 944-es a kozeledben (ha jol emlekszem).

Azt tobbnyire a nyugati go'toknal szervizeltek. Keves olyan specialitas
volt benne, amit egy jol felszerelt muhely+jo szerelo nem tudott volna
megoldani. Special szerszamok (kulcsok) azert kellhetnek, mert
normal szerszamokkal nem fersz hozza (eleg zsufi a motorter).
/Egyebkent mi is barkacsoltuk, sikerrel/
Lehet hozza venni jo gyari szervizkonyvet. A motorban es a turbo 
kornyeken vannak specialis (keramia) alkatreszek.
Alkatreszarak 2-3 szoros szorzoval kalkulalandoak.
--Udv: szm
+ - Forgalomiranyitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Lassan mar 3-4 hete folyamatosan latom reggelente, hogy a Mogyorodi ut
vege elott rendorok iranyitjak a forgalmat. Ez meg csak rendben is lenne,
hiszen azon a helyen lampa sincs, a keresztezo forgalomnak nehez a reggeli
csucsforgalomban athaladni, viszont a kozeputt iranyito ket rendort vagy
10-20 tarsa figyeli az ut mellol. Mi ez? Bemutato a rendormazsolaknak?
Jo sokan lehetnek, ha mar harom hete csinaljak.

* Flex
+ - Ov, nem ertem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv OVekedo autosok!

>> beleszorit az ulesbe. Nem automata amim van, igy feszes kell legyen,
>>hogy erjen valamit, igy meg nincs mocorgas.
 Mennyi lehet 1 automata ov? 3-5eHUF? a tolokocsi dragabb. :-(
Akar Trabiba is letezik automata ov.
--
 Udv
  Levente
+ - Krumpliteszt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv HIX-autosk!

>Tehat ugy gondolom nem az a kerdes hogy 10sec vagy 10min alatt all-e
>meg, hanem az hogy a  kb. 1mm-es lemezbol keszult kipuf.dob
>megalja-e rohoges nelkul ezt a kiserletet vagy megpukkad.  }:o

 Megallja rohoges nelkul , a motor meg nem, ezert lefullad.
Inkabb az a kerdes, te kibirod-e rohoges nelkul tenyerrel befogni a
Skoda kipuffot, mig leall? :-)))

Miert all le a motor?
- mert a szikra nem kepes meggyujtani a hengerben levo kevereket
- mert a henger megtelik kipufogogazzal es nem tud friss
uzemanyagkevereket
szivni a szeleposszenyitas miatt a masik hengerbol bejuto nagy nyomasu
kipufogogaz miatt.
- mert a kipufogo utem alatt a dugattyu kompresszorkent dolgozik. Ha a
kitolasi munka nagyobb, mint a rendelkezesre allo(lendkerekben tarolt,
illetve a masik henger altal biztositott), akkor stop.


 Ha a kipufogodob nagy "szabad"lemezfelulettel rendelkezzik, akkor a
gaznyomas hatasara kialakulo ero kepes lesz elerni a lemez
szakitoszilardsagat => a dob kilyukad. Ez foleg korrodalt dobnal fog
megtortenni, igy "helyes" a tesztgyakorlat, befogni a cso veget, es
varni par masodpercet, majd elengedni. 
--
 Udv
  Levente
+ - G.Csaba kepei? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv HIX-autosok! Csaba!

>>Feltettem a fenykepeket (52db) ide:
>> http://www.tvrt.hu/Auto.htm

>Ez egy hatalmas merenylet az idegeim ellen...
>Keretik minden kephez kommentart irni.

>pl.Kovacs Janos es Szabo Peter (balrol), ahogy
>Janos Skodajat nezik, a Suzuki Zoltane.

  Keretik 6ra jarni, nem pedig ilyen keson. :-))))
Ekkor lenne ilyen kepfelirat: G.Csaba FIAT(al)koru nezi Soma
Trabijat.....
--
 Udv
  Levente

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS