1. |
Vizpumpa (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
2. |
Exxide (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Suzuki Amargo (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
4. |
Ne csak rosszat! (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
5. |
Re:Citroen xsara computer (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
6. |
olajhelyettesites (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
7. |
85-os Manta, Suzuki 350, Volvo 7-es (mind) |
57 sor |
(cikkei) |
8. |
talihegyek (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Vizpumpa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Az ok, amiert kerdezem, az az, mert az autoszerelo azt mondta, hogy azert
>fagy le a gazreduktor, mert keves vizet szallit a vizpumpa, es nem melegszik
>fel elegge a gazreduktorban.Szerintetek letezik -e ez, vagy csak hulyenek
>nez?
Nos en csak egy vizpumpat lattam, a sajat kocsimet (yamada! markaju, 30-40e
ft-ert), az egy kis femlap volt, egyik oldalt egy suru fogazatos
fogaskerekkel, ami a vezermuszijra csatlakozott, a masik oldalt meg egy kis
csepel bicigli kilometerszamlalo a 70es evek elejerol (ami ott a kereknel
volt regen es csak tavolsagot mert, lehet hogy orosz volt es nem csepel de
arra emlekeztetett) es azok a lapatutanzatok hajtottak a vizet. Oszinten
szolva ugy nezett ki, hogy vagy mukodik, vagy nem mukodik a dolog,
egyszeruen egy kozepen kifurt femlap egyik odalt fogaskrek masik oldalt
lapat, itt nehez elkepzelni hogy mi az hogy felig mukodik. de minden
lehetseges, de igy ebben a ormaban elkepzelhetetlen szamomra..
Ant
|
+ - | Exxide (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ha az Exide Maxxima-ra gondolsz, az tenyleg eleg draga. Nem 70, de 50e
>biztos v
>an, a magyarorszagi forgalmazonal, a Forexnel.
asszem nem volt 40e ft se amikor a maxximat vettem, de ez mar tobb mint fel
eve, jo akksi, de szvsz felesleges, a kisebb inditoaramuak is birjak addig,
olcsobbak es ez a lenyeg..
kulonben beszeltem a forgalmazoval, szokott Optimajuk is lenni, es bezony
keveseb vele a baj mint az exxidevel.. de nem erdekelt mert az optima
kerult volna 50be es azt mar tenyleg sokallotam egy aksiert..
Kulonben nem is nagyon tuntetik fel hogy mekkora a kapacitasa, ojan 55 ah
lehet max, de teherautot is beindit rohogve az inditoaram amitt, de allo
helyzetben ha hasznalja az ember ugy lemerul mint a legolcsobb perion..
Papir szerint ugy 30-40 melykisutest bir, az optima ugy 200-at, ez jo ha
egve felejti az ember a lampat nem kell felnie hogy az aksi soha nem lesz
ojan mint ujkoraban..
Ant
|
+ - | Re: Suzuki Amargo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
.....
> Komolyan mondom, sirni volna kedvem. A "szerviz": Amargo suzuki
hivatalos
> markakepviselet es szerviz a Podmaniczky uton. Messzire elkerulni!
(Amugy
> valakinek van otlete, hogy megis mi lehet ez? Batyam szerint valami
> Power-szelep, de o annyit ert hozza, mint borju a vasarnaphoz)
Segiitsetek,
> mert valakit szettepek!!!
>
> Pappa
Hi!
A Suzuki Amargo több ember szerint is zsivány és delikvens banda.
Igazából nem volt Suzukim, de állítólag a Suzuki Hollós relatív
elfogadhatóan dolgozik, valamint a Hosuba Garázsban (asszem így hívják
oket, a Petofi híd pesti hídfojénél vannak és Honda and Suzuki dílerek)
is tudnak ajánlani jó szervizt (meg asszem nekik is van). De ezek csak
tippek.
Viszont mindenképpen írnék a helyedben egy anyázó levelet a Suzuki
vezérképviseletnek, részletesen leírva mindazt, amit tapasztaltál
esetleg konkrét nevekkel. Gondolom Te már úgysem mész oda vissza, de
hátha csinálnak valamit velük és legalább másokat nem szívatnak így meg.
Ex (és remélem jövobeli :) ) motoros üdvözlettel,
Gábor
P.S.:
Akinek HIX rencáma van :)
|
+ - | Ne csak rosszat! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az utobbi ket hetben ketszer allitottak meg rendorok Bekes megyeben. Szemmel
lathatoan csak az okmanyok, a forgalmi, a biztositast igazolo lap,
zoldkartya es jogositvany erdekelte Oket. Kb. ket perc alatt vegeztek
mindketszer. Udvariassan koszontek es jo utat kivantak. Ezert nem irtam
volna, mert ezt a viselkedest tartom termeszetesnek. (Lasd meg uzlet,
hivatal stb.)
De. Nagyszombaton Budapestre mentem reggel olyan helyre, ahol meg gyalog se
jartam. Figyelmetlen voltam az M5-rol valo lehajtasnal, elkevertem, az
Illatos uton kotottem ki. Nem akartam tovabb tetezni a bajt, alkalmas helyen
lealltam. Odaszoltam a rokonsagnak, hogy valaki jojjon el ertunk
"felvezetni".
Jottek is, sajnos temposabban a megengedettnel. Nem vettek eszre, hogy egy
rendorsegi kocsi is beallt mogejuk, es amikor megalltak mogottunk, a
rendorok ugyszinten.
Fagyos tekintetek mindket oldalon. En leptem kozbe, elmondva, hogy 250 km-t
vezettem, elkevertem, en vagyok a bunos, Ok csak a megmentoim. Hozzatettem
kenyszeredett mosollyal: "Nem lehetne ez egy husveti ajandek a reszukrol, ha
elengednek?" Lass csodat. Meg mindig zord arccal kozoltek: "Rendben van.
Menjenek." Maga az intezkedes itt se tartott tovabb 3 percnel.
Konkluzio? Ok is emberek. A kovetkezmeny pedig sokszor rajtunk is mulik.
SoMolTi
|
+ - | Re:Citroen xsara computer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Egy eves, mindossze 7500 km-t futott kocsi. Latszolag minden
> rendben van de az aktualis szervizre fihyelmezteto jelecske
> (kalapacs szimbolum) egyszer csak 0-t mutatgat es egy F hibakod
> (?) is megjelenik rovid idore. Mit jelenthet ez, hatha tudja valaki,
> mert nem szeretnem, ha a szervizben jol megszivatnanak!
Csak egy kobor otlet: nem lehet, hogy a szervizintervallum 15e km _vagy_
1 ev, es az utobbi lejart esetleg?
En a garancia 1 eve utan nem vittem Citroen-szervizbe, a szamlalot le
tudod nullazni: leallitott motornal nyomd be a napi szamlalo gombjat,
tartsd benyomva, add ra a gyujtast es varj 5 mp-ig.
Udv:
--
Gabor - mailto: - http://www.quattro.hu
Xsara 1.6i
|
+ - | olajhelyettesites (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Koszonom a gyors valaszokat, de megakadtam. Megnyugtattatok, hogy nem szabad
beletolteni, mert gyengebb teljesitmenyszintu. Azt viszont nem tudom milyen
az eredetileg eloirt hozza.
1983-as Renault 1.4 -es motorba kellene, de nincs konyvem hozza.15W40 Api
SG/CF volt benne ugy tudom, es lattam ezt az SF/CC -t. Tudtok segiteni?
Dodo
|
+ - | 85-os Manta, Suzuki 350, Volvo 7-es (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Eloszor is petinek a Mantarol:
Hat, nekem is nagyon tetszik a gep. Oszinte legyek az ujabb autok
kozul nincs is mar kedvencem. Egyikben sincs egyeniseg, olyan
kullem, stilus mint a 80-as evek autoiban. Na de vissza a Mantahoz.
Mind szep es jo amit irtal, de miert is kell az a gyuruzes? Szerintem
meg rossz motorral is vedd meg, mert helyre lehet hozni ha olyan
jo allapotban van, de mindenkeppen deritsd ki elotte hogy miert kell
az a gyuruzes. Nem biztos hogy csak az a baja, es ha most kiderited
az igiazi hibakat, legalabb annyit le tudsz alkudni a vetelarbol,mint
amennyi a bontott motorod lesz. Vidd el szerelohoz,
kompressziomeres, szakerto ful, stb. Meg tobb minden is kiderulhet
rola. Szerintem elegge megbizhatoak, es kivul-belul marha jol nez ki.
Suzuki 350: nem ismerem ezt a tipust, de hadd aruljak el egy titkot
a markaszervizekrol. Mindenhol ugyanigy fox jarni, ha motorrol van
szo. Sajna tapasztalatbol beszelek. Tavaly vettem egy Honda 650CB
mocit. Biztosra akartam menni, mert 320e-rol le tudtam alkudni 160e-
re. Ez gyanus volt, de a srac azt mondta, hogy tartozast kell neki
kifizetni, ezert nagyon kell a penz. Na jo, elvittem szerelohoz, hogy
szakertokent mondjon valamit a mocirol. Elmondta, hogy nehany gumi
eloregdett, es cserere szorul, jobb oldalon van egy kis szelephangja,
es hogy csunya a festese (!). Ennyi volt az ossz hibaja a mocinak.
Megvettem. Utana 2 hettel a haverom mondta, hogy tud egy tuti
szerelot, nezessem meg vele is. Nos, ez a tuti szerelo, percek alatt
megallapitotta, hogy a motor nem 84-es, hanem 1980-as, log a
vezermu es a fohajtolanc, ahhoz hogy ezt ki tudja cserelni, szet kell
szednie a blokkot, akkor mar kell egy uj tomitesgarnitura, plusz amit
meg talal. Ez eddig munkadijjal kb.200e Ft. Azota rakoltottem a gepre
legalabb 400e-t, de most gyari allapotu. Azt mondta a szerelo, hogy
egyetlen mazlim van: soha nem szedtek meg szet a blokkot, csak a
hengerfejet. Kerdeztem honnan tudja, erre megmutatta a spec.
illeszkedesi pontokat, es a gyari tomitesszineket evjarat szerint. Szoval
ennyit er az informacio, es a hozzaertes. Ennyiert mar lehet hogy nem
vettem volna meg a mocit, de ahogyan a srac meselte, nagyon jol
jartam a motorral. Azt mondta, hogy a 93 utani motorok egyszeruen
javithatatlanok, es eladhatatlanok. Ugyhogy tisztelt listatagok,
mindenki gondolja meg a motorvasarlast!! Most peldaul all a szerelo
sracnal egy Kawa, 750e-ert vettek, 400e-ert ujitottak fel olyan
"gepallomasos" stilusban, es hasznalhatatlan allapotban van, a srac
pedig azt mondja, hogy o most kb ujabb 400-bol tudna belole egy
hasznalhatot csinalni. Nem jot, hasznalhatot. Szoval egy a vege, ha
kell jo szerelo, utanakerdezhetek a sracnal, mivel mindenkit ismer az
orszagban ilyen korokben. Ja, egyebkent dragversenyzo is, es sajat
epitesu draggal indul. Az pedig nem piskota! Az en mocim pedig jovo
heten lesz kesz :))))
Volvo 7-es sorozat:
Igen, a dizel motorokrol en is hasonlot hallottam. Allitolag nagyon
beteges. Nekem most egy 360GLT-m van 2.0i, 115LE, de akarmit
muvelhetne velem, odaig biztosan nem sullyednek, hogy bucsuzoul
belekopjek egy nagyot.
Sziasztok!
Csonti bacsi
|
+ - | talihegyek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek!
Soma batyo (ha mar mindenki igy hiv...), szerinted kerdes, hogy
megyek-e Soltra? Mert szerintem mar volt, es akkor meg is valaszoltam!
A Cucukim meg azt uzeni, hogy szivesen megnezne a szulohelyit! En
meg szeretnem elkiserni.
Apropo, egy kis kedves tortenet: kiegett az egyik helyzetjelzo. Beneztem
a motorterbe, es megallapitottam, hogy ez mintegy ket mozdulattal
cserelheto. Elo is kaptam a _Szuzuki Asz_ feliratu tartalekizzo-keszletemet,
majd megallapitottam, hogy minden van benne, kiveve Suziban hasznalatos
helyzetjelzo-izzo... Es en ezt anno kulon ki is fizettem... Meg nem
dontottem el, hogy mivel fognak kiengesztelni...
Dani
|
|