Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1680
Copyright (C) HIX
2002-12-17
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Akksi (mind)  7 sor     (cikkei)
2 pug zarproblem (mind)  29 sor     (cikkei)
3 Utazas Csehorszagba (mind)  18 sor     (cikkei)
4 Peugeot 806 - kp-i zar (mind)  28 sor     (cikkei)
5 Fiat Tipo leiras (mind)  10 sor     (cikkei)
6 va: gondozasmentes akksi (mind)  12 sor     (cikkei)
7 sirtam (mind)  14 sor     (cikkei)
8 Peugeot 806 (mind)  20 sor     (cikkei)
9 4x4 ruleeeez! ;) (mind)  39 sor     (cikkei)
10 Re: Trabi levlista (mind)  9 sor     (cikkei)
11 Re: gondozasmentes akksi (mind)  28 sor     (cikkei)

+ - Akksi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

csak mert aktualis a tema, apam 4 ev 2 honapos Octaviajaban cellazarlatos
lett az akku a mult heten, azaz csere.

udv,
Akos
+ - pug zarproblem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A fennt emlitett jarmu kp-i zarjaval nem boldogulok. A zaras utan rogton
>nyit is.  Tele van elektronikaval az egesz kocsi. A konyveben olvastam,
hogy
>ha nincs rendesen az ajto becsukva ezt csinalja. A viszajelzok szerint
nincs
>nyitott nyilas. Az 5 -bol 3 ajtorol le tudtam kotni a motorokat, mert azt
>gondoltam valamelyik motor rossz vegallaskapcsoloja inditja vissza. A ket
>elso ajtoval nem boldogultam a speci francia csavarok miatt. Talaltam egy
>kabelkoteget, amiben tuti a kp-i zar erei vannak. Tudna esetleg valaki
>segiteni egy rajzzal, vagy szinkiosztassal?
>
>Dodo

Szia!
Az XM-nel a bal elso ajtoban van egy erzekelo, ami tovabbitja a zar
helyzetet az elektronikanak. Ha nem erzekeli az ajto kinyitasat, egy
bizonyos ido eltelte utan ujra zarja az ajtokat. Ugyanigy mukodik ellenkezo
iranyban is, vagyis ez tartja nyitott allapotban a zarakat. Lehet hogy ez
parasodott be neked, vagy valahol van egy rossz kontaktus. Az is lehetseges,
hogy valamelyik motor nem zar tokeletesen, bar ezt eszre lehet venni akkor,
ha figyeled, hogy a zaro pockok mindegyike teljesen elmozdul zaraskor az
also allasba. Nezz el a PSA topicra, hatha lesz megoldas:
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9003694&uq=19169
Egyebkent meg: minek vettel francia auto ;-)

Udv

joe
XM 2.1TD
+ - Utazas Csehorszagba (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

Csehorszagba utazok a ket unnep kozott. (dec.27-dec 30-31)
Erdeklodnek, tud-e valaki egy-ket tanacsot adni, mire kell ugyelni a Szlovak, C
seh oldalon. Gondolok itt a rendorokre, hatarorokre, parkolas, stb...
Merre erdemes menni? Szlovakokon at, vagy inkabb ausztria fele?
Kell-e mind a negy kerekre teli gumi? Holanc hasznalat? Mennyibe kerulnek az au
topalya matricak az emlitett orszagokba? Biztositast kell-e meg kotnom kulon az
 autora, ha van a kotelezo biztosito altal kiallitott zold kartya. 
Szivesen fogadom a jo tanacsokat, es az informaciokat ezzel kapcsolatban. 

Elore is koszonom:
K.Peter (Opel Astra 1.4)



___________________________________________________________________
[NEXUS - ingyenes email & honlap mindenkinek - http://www.nexus.hu]
+ - Peugeot 806 - kp-i zar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia,

>A fennt emlitett jarmu kp-i zarjaval nem boldogulok. A zaras utan rogton
nyit is.  Tele van elektronikaval az egesz kocsi. A konyveben olvastam, hogy
ha nincs rendesen az ajto becsukva ezt csinalja.

Sajnos nem tudok rajzzal, ill. szinkiosztassal segiteni, de en is
tapasztaltam mar hasonlo jelenseget, igaz nem Peugeot 
806(?)-on, hanem BMW E34-en. Az enyem 4 ajtos, a tied 
(ha jol vettem le) 5 ajtos, de talan erdemes ellenorzni, amit
mondok, mert nem tipushiba. Szoval az ok a kovetkezo 
volt: a csomagter-ajto bal oldali zsanerja (vagy inkabb kar) 
menten ivesen van vegigvezetve a bondage-olt kabelkoteg.
Termeszetesen minden nyitaskor az ivet kovetve mocorog a
koteg es bizony idonkent el-el szakad (ki tudja hogy) egy-egy
vezetek. Nekem ketszer fordult elo ez. Egyszer a csomagter
vilagitas fele halt meg emiatt, masodszor a csomagter zar 
(a kozpontira kotve, ugye). Igaz masodik probalkozasra mar
lezart, de ujboli ajtonyitaskor kezdte elorol. Vagyis ketszer 
kellett zarni, hogy tenyleg lezarjon. Nem tudom van-e ilyen
mozgo kabelkoteg nalad, illetve a kp-i zar mukodese is 
kulonbozo lehet, de en megneznem mielott a vegallaskap-
csolok miatt szetkapnam az egesz kocsit. Vegul is csak egy 
multimeter kerdese es a bondage bontasa nelkul is
ellenorizheto.

Udv,
KZ
+ - Fiat Tipo leiras (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Van egy 1990-es Fiat tipom (1372cm3), Digitáls műszerfal.
Van hasonló valakinek esetlg? Szeretnék hozzá leírást, műszaki könyvet stb
., mert semmit nem kaptma hozzá.
Budapest, Kecskemét környékén vagyok, az is jó, ha egy fénymásolás erjéig kölcs
ön tudja vki adni, vagy ö leféánymásolja és én ifizetem.
Köszönöm a segítségt, ha valaki tud.

Jedimi

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pc12.reformatus-kkt.sulinet.hu)
+ - va: gondozasmentes akksi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

mezga kerdi...

>Tudja-e valaki, hogy a gondozasmentes akksit lehet-e
>tölteni hagyomanyos akksitoltovel? Ha igen, hogy,
>mennyi ideig?
Az akksi amperora kapacitasanak tizedevel illik tolteni
10 orat.

Mindig megriadok attol, hogy miket tudok kerdezni.
Azutan rajovok, hogy nem is en voltam :-))))
--
Meszaros Geza
+ - sirtam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Errol biztos hallottatok:

"A 2800 luxusautóval, Volvóval, Saabbal és BMW-vel megpakolt Tricolort Dunkerqu
e partjaitól 35 kilométeres távolságban, szombatra virradóra érte az első szere
ncsétlenség. A hajnali ködben egy bahamai konténerhajó, a 175 méteres Kariba üt
ődött neki a Tricolor oldalának. Az autószállító megbillent, majd felborult. At
tól tartanak, hogy a gyomrában lévő kétezer tonna üzemanyag és a közel háromeze
r vadonatúj gépkocsi tankjában lévo 5-5 liter benzin rászabadulhat a csatorna v
izére, de hétfő reggelig komolyabb jeleit ennek nem észlelték. "

Hat ezt nem lehet ep esszel kibirni... :-(

avi
Mobil: (06-30) 93-43-594
+ - Peugeot 806 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, szia Dodo!

> gondoltam valamelyik motor rossz vegallaskapcsoloja inditja vissza. A ket
> elso ajtoval nem boldogultam a speci francia csavarok miatt. Talaltam egy

    Mit ertesz az alatt, hogy "speci francia csavar"? Mert ha a hatagu
sullyesztett csillag formaju un. torx csavarra gondolsz, az egyaltalan
nem francia specialitas, az Octaviam is tele van veluk.
Esetleg nem erne meg elvinni autovillamossagi szerelohoz
a sok elektronikara valo tekintettel?

Udv:

Zsolt

*********************************************************
Zsolt WIMMER - Ingénieur Recherche et Développement
Vision Objects - http://www.visionobjects.com
9, rue du Pavillon 44980 SAINTE LUCE SUR LOIRE
Tél.: (33) 2.28.01.49.50    Fax.: (33) 2.40.25.89.20
+ - 4x4 ruleeeez! ;) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok HA-sok!

Oromomet szeretnem kifejezni: hurra, itt a tel!
Vegre esett egy kis hav!
Vegre lehet 4x4-ezni!
Vegre lehet kicsuszott autokat menteni!!!
:))

Bizalmasan megsugom Nektek, hogy a Patrolban van egy rejtett 
kapcsolo, "SAVE" funkcicioval..., nos ezt ilyenkor be szoktam
nyomni es maris elkezdodhet a porul jart jo nep mente'si akcioja.
:)))

Arrol nem is beszelve, hogy nagy buszken kirakom 
a Reklamny maja'k-ot is...
(ugye, avi?) :))

Apropo.
Ma "veletlenul" a kezembe akadt a benzinkutnal kapott blokk...
Tudjatok, mi volt rajta?
REKLAMNY MAJA'K ORANGOVY
:))))

Nos, segit ez Benneteket avi tala'nya'nak megfejteseben?
:)))

Mi is ez a fra'nya maja'k?!
:)))


Na.
Jok legyetek az utakon,
pa' e's puszi a sze'p la'nyoknak!
:)

Udvi:
	Penti-maja'k,
	Patrol-man
	:)))
+ - Re: Trabi levlista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Feliratkozas: 

Varunk szeretettel!

Udv: Soma

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: adsl-159-69.adsl-pool.axelero.hu)
+ - Re: gondozasmentes akksi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A AUTO 1679-ban irta :

>Tudja-e valaki, hogy a gondozasmentes akksit lehet-e 
>tolteni hagyomanyos akksitoltovel? Ha igen, hogy, 
>mennyi ideig?
Termeszetesen gondozasmentes akksitoltovel.:) Ha koszos, akkor
gondozasmentes ronggyal kell takaritani.
Egyebkent a kapacitasa  10 % aval,10 oran at kell tolteni. 
( az ures akksit! pl 45 Aos-t 4.5 A-el, 10 oran at.) 
De az akksinak esze van, szabalyozza magan a toltest. Ha mar nem kell
neki, nem vesz fel toltest.
Csak arra ugyelj, hogy kezdeskor ne adj neki nagyobb feszultseget, mint
a nevleges feszultseg. Ez a fokozatkapcsolos toltokon a legkisebb ertek.
Egy ido utan emelheted a toltofeszultseget, ugy
hogy a toltoaram nagyjabol az elobb leirt szinten maradjon.
A dugokat csavard ki, hogy a keletkezo hidrogen eltavozhasson.
Celszeru az akksit kivenni a helyerol, kabeleket lekotni rola.
A tolteskor elparolgott vizet desztvizzel potolni ( amennyiben
szukseges).
(A cellakban az elektrolit el kell hogy lepje a lemezeket, cca 0,5
cm-rel)
Toltes utan hagyd az akksit kicsit kiszellozni dugok nelkul, hogy a
gazok szabadon eltavozhassanak a folyadekbol.
Utolsokent: az elektrolit maro anyag. Szemre, borre nagyon vigyazz. Ha
radkerul, bo vizzel azonnal mosd le.

Sanyi
mailto: 

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS