Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2795
Copyright (C) HIX
2006-02-11
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 HAT (mind)  27 sor     (cikkei)
2 re: Gyors hajtas (mind)  9 sor     (cikkei)
3 re: villamost balrol (mind)  17 sor     (cikkei)
4 Re: gumibaj (mind)  18 sor     (cikkei)
5 re: gumibaj (mind)  17 sor     (cikkei)
6 re: sobanallo vs eloremeno (mind)  50 sor     (cikkei)
7 re: gumibaj + kerdes (mind)  13 sor     (cikkei)
8 6 5 letek (mind)  19 sor     (cikkei)
9 RE: gumibaj (mind)  16 sor     (cikkei)
10 re: re: kerekek szama (mind)  15 sor     (cikkei)
11 HAT, bizigli (mind)  19 sor     (cikkei)
12 Valasz: villamost balrol *** HIX AUTO *** #2794 (mind)  38 sor     (cikkei)

+ - HAT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

-------sex69
Nyar vegen lehetne esetleg. Augusztus 20 utan vege a foidenynek, de
meg jo ido szokott lenni. A mostani mar elindult, tul surun sem jo.
-------

-------Peter
Most, hogy igy tobb HAT helyszin is felmerult en
letennem a voksomat a paksi eromu latogatassal
egybekotott faddi mellett.
-------

En nem tolakszom :-)
Amelyiket valasztjatok. Szivesen megszervezem szeptemberben is, akkor is igazan
 szep az a hely, de aprilisban is gyonyoru. Beszeljuk meg, s amikor szeretnetek
, akkorra intezzuk.
Akit olyan mertekben erdekel az eromu, annak valoban el lehet intezni egy uzeml
atogatast, melynek soran valoban bemehet az ellenorzott zonaba is,
megfoghatja az egyik reaktor berendezeseit takaro kupolat. Ehhez belepot, kiser
ot kell intezni (tehat nem csak en mennek a tarsasaggal, hanem az udvarteren va
gyonor, az ellenorzott zonaban dozimetrikus). Ez azt jelenti, hogy a latogatas 
elott ket-harom hettel lezarul a jelentkezes, mert ennyi az atfutasi ideje az a
dminisztracionak. Persze szivesen elintezem, nem panaszkodni akartam :-D
Ki a masik bennfentes itt az eromuben? Ha osszefognank, sokkal konnyebben menne
 az u:gy? Keressuk meg egymast! (Persze maganban!) 

Bácskai Péter
Citroen XM V6 3.0i
+ - re: Gyors hajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>320-nal nem merte tovabb nyomni
>akit a helyszinen tarkon kell loni?
Hehe, furcsa lesz tolem olvasni, de igen. En meg Nemetorszagban
sem mennek ennyivel, pedig ott szamitanak ra. Szerintem Magyarorszagon
200 amit meg elhisznek palyan. Oszinten megmondva a legsimabban
kimentem volna ele, mert nem gondolom hogy valaki ennyivel is mehet.
Sulyosbito tenyezo az USA, idegen auto. Ott annyira hozzaszokhatott az
alacsony sebesseghez, hogy meg a kocsit sem erezhette. Szoval En
kerekbetorest javaslok inkabb :-).
+ - re: villamost balrol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Na, most akkor ne keverjuk a kettot
Nem  keverek  semmit.  Tudom  hol  van  vege  a  Frankel Leonak es hol
kezdodik  a  Becsi ut. Ott lakom es a kozelben dolgozom. Ha a villamos
es  a  parkolo autok kozott nincs hely, akkor azert, ha pedig van hely
csak  be van dugulva, akkor pedig azert eloz balrol. A Torok utcatol a
Szepvolgyi  utig  mindenutt.  Meg  a  megalloban  is.  Oda-vissz. Akar
ketsavos, akar egy.

A  Szepvolgyi  uti lampanal egy sav+jardasziget megallo eszak fele. Az
hogy,  mint  a villamos a sineken varja a zoldet, az meg elmegy, de ha
ott all a villamos, akkor melle all a szembejovo sinparra.

>gyakorlatilag mindenki elozi ahogy tudja,
>jelen esetben balrol. szvsz semmi meglepo nincs benne
Oke, akkor nem lepodok meg.
--
Meszaros Geza
+ - Re: gumibaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A HIX AUTO 2794-ban ... irta:

g> Jol sejtem, hogy akkor a gumi es felni talalkozasanal szokik a levego?
g> Es akar lehet azert, mert sokat voltak a felnikrol le-felszerelve a
g> gumik evszakvaltaskor, es megnyultak volna az acelkarimak a gumiban?
g> Volt masnak ilyen esete?
g> Vagy mi okozhatja?
Igen jól sejted. Szerintem megütötted a felnit egy kátyúban, vagy pl. a
járdaszegélynek. Ha jól sejtem belső nélkül szerelt kerekeid vannak.
Ezek csak jó úton és tökéletes felnivel használhatók. Szerintem rakass
bele belsőt ha nem 100%-osak a felnijeid.


-- 
Peti Lajos
http://thebat.fw.hu/
+ - re: gumibaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Es akar lehet azert, mert sokat voltak a felnikrol le-felszerelve a
>  gumik evszakvaltaskor, es megnyultak volna az acelkarimak a gumiban?

Az "acelkarimak" nem nyulnak meg a szerelestol, de a tomitofelulet
bizony serul, deformalodik es a le-felszerelesek nem tesznek jot neki. A
teli-nyari gumicserek idejen szamtalanszor hoznak felrakatni ilyen
rojtos peremu gumikat. Sajnos a gumisok egy resze leszereleskor nem keni
be a gumi peremet "sikositoval", igy a szerelogep konnyen betepi azt. A
felnik tomitofelulete is "oregszik", korrodal, a godrok/katyuk is
deformaljak. A gumik nem igazan szeretik a tobbszori atszerelest, de a
gumisoknal van az ilyen problemara tomitomassza. Persze egy deformalt
peremu felnin, vagy szakadt szelu gumin ez sem segit. A felniperm belso
oldalat erdemes korbe drotkorongozni, alapozoval lefesteni (egyengetes utan)

Udv,  Triznyak
+ - re: sobanallo vs eloremeno (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> az embereket arra kellene "nevelni" hogy egy hosszu sor helyett legyen
> inkabb ket feleakkora, es onnantol cippzar elven tovabbmenni, ezt
> elosegitendo akar olyan utszukulettel, ahol mindket sav mexunik, ill.
> egy savba olvad szimmetrikusan. Vagyis semelyiknek sem marad
> elsobbsege...

Ha valahol senkinek sincs elsobbsege, megis valakinek be kell engednie
a masikat (azaz megkerulhetetlen az udvariassag) magyar viszonyok
kozott balesetekre es komoly dugokhoz vezetne csucsidoben, amikor
mindenki rohan.
Pedig ha mindenki csak kb. annyi mas autost beengedne, ahanyan ot
beengedik (udvariassag okolszabalya - amennyit masoktol kapsz, 
annyit vissza is adsz a "kozosbe") meg a cipzar-elv is mukodhetne,
legalabbis matek szempontjabol :)

> Itthon viszont nem lenne jo 5let? Valszeg szamtalan hasonlo helyzet
> van Bp-en es mashol is ilyesmire.
> Szivesen olvasnek velemenyeket eerol a temarol is.

Egy erdekes hely meg a Margit-hid alatt az also rakpartra kanyarodo ut.
Legbelso sav alakul at kanyarodosavva, soszor fel kilometeres sor, mind
a rakpartra akar menni. A szomszed savokban sokszor temposabban
lehet haladni, viszont onnan nem lehet kanyarodni. Meddig ildomos 
bekeredzkedni a kanyarodosavba jobbrol? Az egesz sort megelozni es
a lampa elott bevagni nyilvan nem -zarovonal miatt se-, de terepjarok,
feketere uvegezett wolkswagenek, bmwk rendszeresen csinaljak - ha
tudjak. Rutinos vezetok ui ez ellen kitalaltak, hogy nem a felfestett
vonalnal allnak meg, hanem koppanasig a lampa ala begurulva. Bar 
nem szabalyos, senki mas szabalyosan kozlekedo utjat nem 
akadalyozzak vele -mar a zarovonal miatt se-, csak a sor elejere
bevagni probalokat - azokat viszont nagyon, orom nezni, ahogy megy a
dudalas meg az anyazas:) Sokszor ket sor alakul ki: egy a szabalyos
kanyarodasra varakozokbol, es egy masik rovidebb, a sor legelejere
bevagni akaro ubermenschekbol, akik ezzel a szandekkal viszont
akadalyozzak a Batyi fele tovabbmenno savot. 
Joval hatrabb szaggatott vonal van, itt akar a cipzar-elv is mukodhetne.
De megfigyelheto, hogy a belsoben araszol a fel kilometeres sor, a
a kevesbe batrak inkabb +felorat centizgetve orzik a pozicioikat, mig
a ramenos ubermensch-tudatuak beelozik az egesz sort, es valahol
a lampa elotti 25 meteren beprobalkoznak. Bizva h. talalnak egy
mazsolat aki ele jo agressziven belokik a kocsi orrat.
En az arany kozeputat szoktam itt kovetni - elmegyek addig, ahonnan
meg kozel 100% sanszos hogy valaki onszantabol beenged majd a 
hatralevo uton, aztan kiteszem az indexet es varom az alkalmat. Eleg
jol el szoktam ezt talalni es kulonosebb izmozas nelkul beenged
valaki, ahogy en is be szoktam engedni 1 masik jatekost a sorba ha
itt alldogalok. Magam reszerol ezzel minden elvarhatot megtettem
a cipzar-elv ervenyesitesere:)

VAti
+ - re: gumibaj + kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tiszteletem,

szelepek...hat akkor ez is r19 nyug :)

>dadogo motor
thx, a tippet kiprobalom. :)

+egy kerdes nem akarok uj levelet nyitni neki, es hatha tudja valaki a
valaszt:
merre van a tolatolampa kapcsoloja? (R19 E7J) sajnos nem eg hatramenetbe
kapcsolaskor. ( ego jo :) )

Tamas
+ - 6 5 letek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

HAT helyszinnel kapcsolatban meg regebben felmerult
egy esetleges Audi gyarlatogatas. Nincs ennek realitasa ?
A Suzuki gyar is nagyon emlekezetes es erdekes volt,
nemcsak a mertektelen Kaizen miatt, de nem mindennap
lat az ember 0,0008 mm-es :-))) padlolemezt preselo gepet.
Az atomeromu is nagyon latvanyos volt, de egyszer eleg volt
ledobbenni a menku nagy generatorok fulvedos csoerdejeben...

Tavasszal tervezem, hogy a parommal elmennek a
vezetestechnikai centrumba vizoszlopokat elgazolni jol.
Errol ugrott be, hogy mi lenne, ha ott egy kozos rendezvenyen
osszejonnenk ? Van elmelet, gyakorlat es az amugy is orult
listatag autosok kozott hangulatosabba tehetnenk az oktatast...


Szep napokat: Antal Attila
Altea 2.0TDI DSG
+ - RE: gumibaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

"Egy ideje azt tapasztalom, hogy idonkent teljesen
veletlenszeruen lejjebb-, vagy total leereszt valamelyik gumim."

Vagy a szelepek faradtak el, vagy a gumik oregedtek el.

En az utobbinal tapasztaltam ezt a jelenseget. Oreg
Wartburgunk csinalta ezt. Attol fuggoen hogy alt meg a
kerek, vagy nem lett semmi, vagy leeresztett.

Szerintem mindenkepp nezesd meg gumissal, egy ellenorzesert,
szelepcserert nem ker el sokat de legalabb tudod mi a gond
veluk.

Udv.
+ - re: re: kerekek szama (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>a biciklisekkel szemben. Es igen, a futarszolgalatokkal is rokonszenvezek! :)

>meglepettsegem es oromom egyazon torol fakad.
>Gondolom nem lepek meg senkit, ha azt mondom,
>hogy inkabb az elenkezojere voltam felkeszulve.
>De talan tulzottan benne lehetett a kerdesemben
>az eloerzetem. Es milyen jo ezt olvasni mindazzal
>egyutt, hogy az ember nem ezt tapasztalja az
>utakon.

VAti kollega hozzaszolasa utan mindezen
oromkitoresemet maris vissza kell vonnom
(pedig olyan jo lett volna hinni abban,
hogy van remeny a bekes egymas mellett elesre)
Koronczi Endre
+ - HAT, bizigli (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szeva mindneki


HAT-ra jovok talan en is, attol fugg mikor es hol lesz. Kell egy kis
kikapcs....

Biziglisekrol csak annyit hogy tobb mint 8000 km-t tettem meg bringan.
De egy ideje mar nem merek raulni, csak ha offroad kornyezetben
hasznalom (falun, videken, foleg nem orszaguton).
Amit mindenkinek ajanlanek, az egy ropke kirandulas kinaba, ahol ki
lehet probalni 2 dolgot: biziglis esetleg autovezeto. Mindkettoben a
szivinfarktus kornyekezett. A kresz az csak ideologiailag letezik, a
fo szabaly: aki nagyobb annak van elonye. Rettenetesen sokat dudalnak.
De balesetet nem lattam 8 nap alatt.

Udv,
Szabi
Megane Estate II 1.9dci
Ibiza 1.4i
+ - Valasz: villamost balrol *** HIX AUTO *** #2794 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : 
> Temakor: villamost balrol ( 22 sor )
> Idopont: Fri Feb 10 01:33:11 CET 2006 AUTO #2794
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> Na, most akkor ne keverjuk a kettot.A Becsi uton van 2x2 sav(bar 1-2
> eve az eszaki iranyban a kulsoben allandoan parkolnak, nemtom mer
> hagyjak, baromira dugogerjeszto...) ott nyilvan total szabalytalan a
> villamost balrol elozni.Viszont a Frankel Leon a 2x1
> savban_vegig_parkolnak tehat a villamost _nem_tudod_ jobbrol
> elozni,(gyk:nem fersz el)
> barmennyire is az ut kozepen megy.Es mivel alt. gyokkettovel bir
> haladni jopar megallon keresztul, ami baromira idegesito,
> gyakorlatilag mindenki elozi ahogy
> tudja, jelen esetben balrol. szvsz semmi meglepo nincs benne...Szoval
> a 2 helyszin nem ugyanaz...

El kell keseritselek, a te ismereteid a hianyosak, ugyanis a Becsi ut a
Zsigmond ternel kezdodik, es eppenseggel pont a Becsi ut U:ro:mi u. es
Szepvolgyi ut kozotti szakaszan (2x1 sav) van a villamosnak szinte vegig
10-es lassujele, es a Szepvolgyi uttol kifele sem szaguld. Ahol meg 2x2
sav van, ott nincs szo a fenti jelensegrol. Tehat a villamos a Frankel
Leon sokkal gyorsabb, mint a Becsi ut fenti szakaszan.

Ha baromira idegesit, akkor menj at az Arpad Fejedelemre, hiszen az 2x2
savos vegig - ja, hogy az be van allva reggel? Akkor mar inkabb a villamos
mogott 30-cal.

Marha erdekes, pl. en itt lakom, 4 even at jartam arra dolgozni minden
aldott reggel es egyetlen alkalommal sem eloztem meg balrol a villamost.
Igaz, ezzel a tufasagommal el is buktam minden ilyen alkalommal 30-60
masodpercet (mondjuk hetente max. egyszer, mert nem olyan egyszeru egy tiz
percenkent jaro villamost megtalalni). Szoval ugy dontottem, hogy nekem
van erre havonta 2-4 percem, es nem hozom fraszba sem a villamosmegallok
utani zebrakon az allo villamos "vedelmeben" atkelni szandekozokat, sem a
szamtalan mellekutca egyikebol esetleg eppen akkor kikanyarodot.

udv: Akos

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS