Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1779
Copyright (C) HIX
2001-04-01
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Settlers IV katapult problema... (mind)  20 sor     (cikkei)
2 Re: Strategia - utanpotlas (mind)  24 sor     (cikkei)
3 Re: Re: project igi (JATEK 1773) (mind)  40 sor     (cikkei)
4 TA-halozatban (mind)  13 sor     (cikkei)
5 NOLF (mind)  4 sor     (cikkei)

+ - Re: Settlers IV katapult problema... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta, 1964. 02. 22, 12:24:51 +0000-kor kelt leveleben:

>    A tapasztaltabb es a kevesbe tapesztaltabb S4 jatekosoktol kerdeznem, hogy
,
>   hogy a turoba lehet a katapulttal loni, azon tul, hogy az ammo... mar
>   felepult es latszolag(!) a katapult is fel van toltve kovel. Vagy nem
>   ez a modja?
>    Kerlek benneteket segitsetek. Elore is koszonom.

En utoljara a SII-vel jatszottam, a III mar kimaradt. Akkor ez meg ugy
ment, hogy a katapult akkor lott, ha volt kove, katonaja es volt celpont
lotavolon belul. Befolyasolni nem lehetett, csak ugy, hogy a koellatast
akadalyoztam meg az ut felbontasaval. Akkor nem lodozott, mert nem volt
mit. Egyebkent automatice addig szorta az ellent, mig elfogytak a
lotavon beluli celok.

Celpont: ellenseges nemzethez tartozo epulet.

-- 
Udv				SaGa
+ - Re: Strategia - utanpotlas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta, 1964. 02. 21, 07:25:43 +0000-kor kelt leveleben:

> A hosszas fejtegetes utan ismet a kerdes lenne csak a
> lenyeg, hogy ismertek-e olyan strategiai jatekot,
> amelyikben szerepet kapna a harcolo csapatok ellatasanak
> terbeli megszervezese? Lehet regi is.

Knights & Merchants.

Egy Settlers klon. Az egyik legnagyobb dobasa, hogy a melosoknak es a
katonaknak is enni kell idonkent. A varos lakoi a kocsmaban etkeznek, a
hadsereget meg a hordarok etetik, amikor erre parancsot kapnak. 
Be is kuldheted a katonakat a varosba, de ha ekozben megtamadnak,
annyi...

Az egyik palyat ennek a kihasznalasaval lehet viszonylag konnyen
legyurni. Egy kis osztaggal el kell osonni az ellenfel csaptai mellett,
elpusztitani a "hatorszagot" es kivarni, mig ehenhalnak. A letszamuk
miatt a nyilt letamadas eselytelen...

-- 
Udv				SaGa
  SANDOR Gabor > a magyar TeamOS/2 tagja
gpg key fingerprint = 6D88 35BB 4607 F533 7419  210A 27F9 7270 0410 A7FA
+ - Re: Re: project igi (JATEK 1773) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A JATEK 1778-ban irta Menyhart Zsolt >:


>HJ>  Nem tudjatok veletlenul a Project IGI full verziojanak a cheat kodjait
?
>
>Soha nem tudtam megerteni mire jo a cheat. Ebben az esetben meginkabb
>nem. Ebben a jatekban epp az a jo, hogy ki kell sakkozni, mikor,
>merre, kit es hogyan.

A kerdezonek ezzel valoban sokat segitettel... :((
Az ilyen jellegu beszolasok miatt vetik el a sulykot a jatekgyartok, olyan
szinten megnehezitve jatekaikat, hogy a jatekujsagok teszterei szerint is
rohadt nehez mar az easy fokozat is es egyre tobben iktatjak ki azt a
lehetoseget, hogy az ember ott mentsen ahol akar.
A fentiek szellemeben szurtak el pl. a HoM&M 3 -at (bar kesobb egy patch -al
kijavitottak) es a Diablo 2 -t is, hogy csak a fontosabbakat emlitsem.

>Egyebkent szvsz hard fokozaton kezd el kihivas lenni a game....

Tessek itt a megoldas: te jatsz hard fokozaton, aki pedig nem ennyire profi,
jatszhasson easy -n, esetleg cheat kodokkal. Elni es elni hagyni...
Megkernek mindenkit a fentiek szellemeben, hogy a tovabbiakban ne kezdjuk el
a flame -et a "cheaters are loosers" temakorben.

Az eredeti kerdezonek pedig nehany kod a jatekhoz (Hevesi ur cheat
valogatasabol, amely letoltheto a: www.extra.hu/cheatland cimrol):

PROJECT IGI
A főmenüben írd be: Nada. Ez után a játék alatt írhatod be a kódokat:
allgod - Sérthetetlenség (csapatnak is)
allammo - Végtelen töltény
easy -Könnyű pályák (?)
ewww - Legjobb ellenség a halott ellenség



Udvozlettel: Attila (MrGrey)
................................
Mailto: 
+ - TA-halozatban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Osszejott a halozati jatek a TA-val, koszonom a segitseget!
De lenne meg egy kerdesem. Elkezdek epitkezni, meg minden, de nem reagalnak
a katonaim automatikusan a tamadasra kozeli hatokorben sem, csak ha en
iranyitom 'Attack'-ra. Nem tudok levedelmet felallitani, mert nem tuzelnek
hatokörön bellul sem a raketas tornyok az ellenseges gepre. Szoval be lehet
ezt allitani halozatnal, hogy reagaljon automatikusan a vedelmem egy
hatokoron belul? Mert most melle allhatok az ellensegnek, es amig parancsot
ki nem adok, addig semmi es nem tudok mindenre en figyelni.

Üdv:

Csaba

+ - NOLF (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Berlin by Night Scene 2 resznel tartok ahol aktivizalni kell negy bombat de
csak harmat talaltam meg(raktar, kert, pince). Viszont a konyhaba halok
valami ketyegest ami a bombara utalna de nem talalok semmit. Tud valaki
segiteni? Van esetleg valakinek egy leirasa?

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS