1. |
re: kodlampa (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
2. |
auto csere (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
3. |
kodlampa (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: kodlampa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>En meg olyanra emlekszem, hogy van/volt, valami 20, vagy 25km/h limit (
>olyankor hasznalhato, ha a latasi viszonyok ennel nagyobb sebesseget
>nem tesznek lehetove) a kodlampa hasznalatara a magyar KRESZ-ben. Ez
>megszunt volna?
En ugy emlekszem, hogy nem volt sebesseghez kotve a dolog. Valahogy ugy
volt meghatarozva, hogy a kodlampa akkor hasznalhato, hogyha a latasi
viszonyok egyebkent csak egeszen lassu haladast tesznek lehetove. Persze
lehet hogy tevedek.
Zotya
|
+ - | auto csere (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozlet mindenkinek!
Mostanaban nem nagyon irtam, de azert mindent elolvastam. (legalabbis
amit megkaptam:).
Szoval a nagy hir, hogy a Laguna uj gazdat talalt maganak, az uj csaladi
auto pedig egy Astra G lett. (1,4 twinprot) Sokaig keresgeltunk a
hasznalt piacon, amig vegulis egy uj autoba sikerult beszallni. Persze
ehhez az is kellett, hogy az anyukam beszallt szponzornak.:) Hiaba van
az ember 30-on tul, azert jol jon neha a szuloi segitseg...
Szoval az autot olyan akcioban adtak, hogy nem birtuk otthagyni.
2,7Misiert kaptuk az 1,4 twinportot klimaval, metallal, villanyos
ablakokkal, villanyos tukrokkel, stb.
Udv,
Zotya
|
+ - | kodlampa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Autósok!
Őszintén szólva nem igazán értem ezt a ködlámpa témát. Igaz, hogy
nem vezetek túl rég óta (6 év), de eddig nem találkoztam egyetlen
olyan (első) ködlámpával sem, ami vakított volna, még esős időben sem.
A hátsó ködzáró már más kérdés, ott szokott zavarni, amikor városban,
lámpánál, az előttem lévő tapos a féken, és közben be van kapcsolva a
ködzáró is. Viszont pont most a karácsonyi rohangálás közepén láttam
egy olyan esetet, amikor az M1/M7 közös kivezetőjén, az esőben pont
előttem kapcsolta fel a hátsó ködlámpát egy autóstárs. Elsőre nekem
is az volt a reakcióm, hogy "hülye, nincs is köd", de aztán rájöttem,
hogy az eső miatt, illetve a felcsapódó víz miatt sokkal jobban lehet
látni az előttem haladókat így, pedig nem volt köd...
Ellenben engem sokkal jobban zavar a rosszul beállított fényszóró,
amiből nagyságrendekkel több van, mint vakító ködlámpából.
Arról nem is beszélve, hogy a Fiat Brav*-knak (ahol még nem projektoros a
lámpa) sajnos igencsak gyér első világításuk van (+50%-os izzóval is),
így sokszor kénytelen vagyok a ködlámpát is használni, ha látni akarok
valamit...
-Álmos-
|
|