1. |
Delphi programozói állásajánlat (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
2. |
Adatbaziskezeles - milyen nyelven? (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
3. |
D3D Screen Shot (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Delphi programozói állásajánlat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Budapesti szoftverfejlesztő cég Delphi programozót keres állandó programoz
ói állás betöltésére,
minimum 2 év Delphi programozási gyakorlattal.
SQL, adatbáziskezelés, COM, Oracle, AutoCAD programozási ismeret előnyt je
lent. Max. 30 év életkorig.
érdeklődni:
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: fkpt2.city.tvnet.hu)
|
+ - | Adatbaziskezeles - milyen nyelven? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek,
egy osszetett kerdessel fordulnek a listatagokhoz. A feladat egy
adatbaziskezelo program letrehozasa lenne, torzsadatokkal, lekerdezesekkel,
nagygepes kapcsolattartassal miegymas. A platform elsodlegesen Win32, fontos
a viszonylag egyszeru es gyors modositas lehetosege, mint ahogyan a tobbfele
adatformatum kezelese is. Ki milyen nyelvet hasznalna ehhez a feladathoz? Ha
valaszoltok, legyetek szivesek nehany szoban megindokolni is, hogy miert,
mik a kivalasztott nyelv elonyei-hatranyai.
A legjobbakat,
Beri Tamas
|
+ - | D3D Screen Shot (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hella. Napok ota kuzdok a kov. problemaval: szeretnek egy Direct3D-s programban
ScreenShot-ot csinalni.
Az SDK szerint van egy utasitas: D3DXSaveSurfaceToFile, ahol at kell adni (tobb
ek kozott) a Surface pointeret.
Nos, idaig el sem jutok. Ket fele keppen probaltam megszerezni a pointert:
IDirect3DSurface8 *tempsurface;
device->GetFrontBuffer (tempsurface);
Ez minden esetben D3DERR_INVALIDCALL-t ad vissza :(
IDirect3DSurface8 **tempsurface;
device->GetBackBuffer (0, D3DBACKBUFFER_TYPE_MONO, tempsurface);
Ez pedig szimplan kifagy. :(((
Pedig a CreateDevice-nel be volt allitva a LOCKABLE_BACKBUFFER flag.
Tudna valaki segiteni?
Nehany info meg a kornyezetrol:
640X480, Fullscreen, D3DFMT_R5G6B5, D3DSWAPEFFECT_FLIP, meg a szokasos.
Köszi elore is.
E.
|
|