Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1201
Copyright (C) HIX
2001-08-17
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Kispolak akksi (mind)  6 sor     (cikkei)
2 Ketutemuek illata (mind)  14 sor     (cikkei)
3 Ghia (mind)  23 sor     (cikkei)
4 Mondeo (mind)  52 sor     (cikkei)
5 Visszajelzes (mind)  10 sor     (cikkei)
6 Re: Maybach+egy kis flame... (mind)  27 sor     (cikkei)
7 Galant (mind)  12 sor     (cikkei)
8 Boldizsar (mind)  8 sor     (cikkei)
9 3.2 V6 (mind)  4 sor     (cikkei)
10 Re: kispok-klub es tankolas (mind)  17 sor     (cikkei)
11 Uj Clio 500k-ert (mind)  38 sor     (cikkei)
12 Bonzsur, (mind)  16 sor     (cikkei)
13 Re: Thalia vs. Suzuki (mind)  38 sor     (cikkei)
14 Csikorgas (mind)  50 sor     (cikkei)
15 Titan dipol (mind)  18 sor     (cikkei)
16 Re: kispolak olajnyomas (mind)  11 sor     (cikkei)
17 !Buenos Dias! (mind)  6 sor     (cikkei)
18 mennyi benzin fer a tankba? (mind)  9 sor     (cikkei)
19 BEE (mind)  14 sor     (cikkei)
20 112 (mind)  18 sor     (cikkei)
21 Re: vam, autobehozatal, rendszam (mind)  4 sor     (cikkei)
22 Miert torik meg egy Clio TechRun eleje... (mind)  25 sor     (cikkei)
23 Clio lopasvedelem (mind)  26 sor     (cikkei)
24 Re: Trabant forgalombol kivonasa (mind)  17 sor     (cikkei)
25 Re: Trabant forgalombol kivonasa (mind)  42 sor     (cikkei)
26 112, D, BEE, MURENA (mind)  46 sor     (cikkei)
27 Re: Matiz tankolas (mind)  11 sor     (cikkei)
28 Koszonet tolmacsolasa (mind)  25 sor     (cikkei)
29 Titan-Dypol+ Lamborghini (mind)  17 sor     (cikkei)
30 FIAT Bold.... (mind)  13 sor     (cikkei)
31 Re: Trabant forgalombol kivonasa (mind)  58 sor     (cikkei)
32 Re: Trabant forgalombol kivonasa (mind)  10 sor     (cikkei)
33 Fogyasztasok... (mind)  57 sor     (cikkei)
34 re: mondejo fogyi (mind)  27 sor     (cikkei)
35 OPEL motorfelujitas (mind)  18 sor     (cikkei)
36 Elado E23 (mind)  7 sor     (cikkei)
37 Re: Thalia vs. Suzuki (mind)  21 sor     (cikkei)
38 Re: Csapviz hutobe (mind)  11 sor     (cikkei)
39 Re: Re: amcsi almok (mind)  5 sor     (cikkei)
40 Re: Citrom (mind)  32 sor     (cikkei)
41 news (mind)  7 sor     (cikkei)

+ - Kispolak akksi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En ugy tudom hogy a kispolak negy 
ceruza-elemmel is lazasan elmegy!:-):-)
Bocs;Bocs;Bocs!
De nem tudtam kihagyni!
Udv:
3P
+ - Ketutemuek illata (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:

„Remelem ezzel nem gerjesztek trabant flame-t, de azert, ha 
a trabantosoknak rendszeresen trabant mogott kellene 
mennieuk es szagolniuk, akkor kevesbe vedenek ezt a remek 
gyartmanyt.”

Belso levego keringtetes rulez! Ez nalam mar olyan 
felteteles reflex, mint mondjuk az indexeles. Amikor 
Warnyum volt, engem is zavart, ha elottem ketutemu kollega 
ment (egyebkent jol elvoltam) :).

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Ghia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ant irta:

„At 02:31 AM 8/13/2001 +0000, you wrote:
>Na azert egy Ghia tuningolt Fordot is szivesen 
birtokolnek... :)

Az egy felszereltsegi szint, kb olyan mint a GLX a 
suzukinal, de tuningnak
nem neveznem.. :))))”

Kedves Ant! Mi az, hogy kb olyan, mint a Suzukinal??? 
Nanema!!!

Egyebkent persze, hogy felszereltsegi szint (Fordban a 
legmagasabb, kiveve Ghia X, de az Angliaban letezik, nalunk 
nem). Egyebirant eredetileg a Ghia pontosan egy olasz 
tuningceg volt, amit a Ford valamikor ’69 korul megvett.
Ha jol tudom, foleg belsoter-atepiteseket csinaltak anno.

Tuning majd csak most kovetkezik ;), (ha minden jol megy).

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Mondeo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash irta:

„A diesel Mondeoban…. Lopni nemigen akarjak,”

Meg azert lenyegesen nehezebb is ellopni, mint egy VW 
konszern-autot (ld. tesztek; NEM nesztek :))))) . 

„Tobbfele szintu gyari hifi is letezik hozza, van cd-s is, 
de asszem nem
cd-valtos. Amit en talaltam, az olyan kozepszintu volt, 
semmi hajmeresztot
nem tudott. Esetleg erdemes lenne megtartani a clariont.”

Van CD valtos verzio is. Viszont nem a legujabb high-tech 
cucc. Ha komoly a Clarion, tartsd meg. Keretert keresd a 
MegaVox Kft-t, Bp Fehervari út 44.

>Mekkora kereke van egy ilyen joszagnak? Adjam el a meglevo 
175/65R14-es
>teli gumikat a Ventoval egyutt, vagy talan jok lesznek a 
Mondeora is?
Asszem alapban ez is 14es, de a felni nagy valoszinuseggel 
egyaltalan nem
jo.”

Gyari 185/65R14, 4 lukas. Tobbit nem tudom. 

Sabat! Szerintem vegyel 2.0-t. Ha mar benzinesek is szoba 
jonnek, az azert valamit sejtet arrol, hogy is hasznalod. 
TD 90 loereje (plane kombihoz) nyomatek dacara keves. 1.6 
nem jatszik. 1.8 klimaval erotlen. 2.0 rulez! Nagyon jo kis 
auto, szepen megy (az enyem anno 230-at, de az nem volt 
egeszen szeria). Ugyanakkor van eleg nyomateka ahhoz, hogy 
kocsikazz vele pl 5-ben 50-nel, szepen elautozgathatsz 1000-
2000 fordulat kozott. Fogyasztasi maximum telen, varosban, 
dinamikusan hajtva (:))10,8 korul volt. Amugy olyan 10-10,5 
korul (szigoruan varosban, hajtva, klimaval is). Orszaguton 
7 liter siman elerheto es meg nem tolnak le a Barkasok :) 
Szerintem tobbletfogyi 1.8-hoz kepest nem szignifikans. Ja 
es ha arra mesz, kevesebbet kell valtogatni, gazfroccs, stb.

Ja, es persze rendkivul megbizhato, kiforrott konstrukcio. 
Felesegem a par evvel ujabb V6 miatt fintorog, jobban 
szerette a regi ketezrest. Mondjuk no, tehat egyedi kinezet 
(regi darab ultetve, nagy alu, optische tuning) rulez. 
Casconal jol nezz korul, orbitalis kulonbsegek lehetnek 
biztositok kozott (anno 22e-44e havonta volt a skala). 
Akkor a Hungaria volt a jo.
Irj, ha van meg kerdesed!

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Visszajelzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Homer irta:

„A visszaigazolasokat eygbol meg szoktad kapni? Nekem pl. 1-
2-3 perc mulva
visszaigazolja a HA hogy megjott a levelem.”

Nekem 10 percenkent kuld jelzest a HIX szervere.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Re: Maybach+egy kis flame... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:

„is. De! Az a "gagyi sufni-auto Ferrari" csak meg szerezte 
1999-ben a
Konstruktori, 2000-ben melle az egyenit(pedig olasz!). Az 
mas kerdes, hogy csak az utobbi 1-3 evben tudnak 
versenykepes autot osszerakni.
Amugy pedig ha figyelemmel kiserted az idei Formula-1-et
(NEM FORMA-1!!!)
Akkor te is lathatnad, hogy joreszt a McLaren-Mercedes 
bukdacsol iden(pedig az felig nemet!)”

Edes baratom! Hat nem tunt fel az ironia? Ezt komolyan 
mondod? Hat eppen errol van szo, hogy a Ferrari sikeres, 
csakugy, mint az AR 155 volt anno.
A Forma 1 elegge megszokott megnevezes a koznyelvben (sot, 
meg a mediakokban is). Sot, pl idei belepon lathatod: 
Ostermann Forma1 Kft, tehat meg ceget is alapitanak erre a 
pongyola nevre. En meg elo embertol nem halottam a Formula-
1 kifejezest. De ha hivatalosak akarunk lenni, akkor mind a 
magyar, mind az angol megnevezes ennel lenyegesen hosszabb. 

Egyebkent a Williams pedig (talan) a BMW-nek koszonhetoen 
hogy feljott, nem?

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Galant (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mike irta:

„Egy listatarsunknak (ToBa, itt vagy meg a listan?) 4WD 
Galantja van.”

Koszi, tudom, hogy letezik (pontosabban letezett, ugy 
tudom, mar nem forgalmaznak ilyet Mo-on) 4WD Galant, engem 
konkretan az emlitett 280 LE-s biturbo gep erdekelt. 
Illetve, hogy volt-e ilyen regebben is, stb.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Boldizsar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:
„Szoval a Nero M5 a kiraly, a Boldizsarba nem megyek soha 
tobbet.”

Detto.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - 3.2 V6 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Doneko, milyen gep ez? Meselj…

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Re: kispok-klub es tankolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> az alábbiakat írta a következő üzenetben:
news:...
......
>
> Tobb lehetoseg van:
> 1. A tank nagyobb mint 35l - nem tul valoszinu
Dehogynem! En a 80 l-es tankomba tankolok 90 l-t is, kulonfele kutaknal.
.....
>
> Mit gondoltok?
>
> Anna
>
>
KI
+ - Uj Clio 500k-ert (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,



Meg en irtam:
> Nem volt rajta:
> 4 alukerek
> 2 legzsak + vezerlo
> vizhuto
> 2 E sarvedo
> 2 fenyszoro
> komplett lokharito
> gephazteto
> radio
>
> Az autoban talan 2000 km volt, erintetlen. Az 
alkatreszeket
> leszereltek, az autora egy erdoben talaltak ra. Mondanom
> sem kell, az auto TOTALKARos.


KI irta:
>>>
Es ennek az autonak mi a sorsa ilyenkor? Gondolom eladjak, 
es visszakerul a forgalomba.
Nem vetted meg 500eFt-ert?



A hianyzo alkatreszek erteke  (munkadijjal) tobb, volt, 
mint az auto uj ara... Egyebkent meg igen nehez a 
biztositotol megbuggantani az ilyen gepet. De biztos, hogy 
ott valaki nagyon jol jar... Foleg, ha lopat hozza 
alkatreszeket, osszerakja, es eladja 2Mft-ert... :-)


udv,
deejaytiszy
+ - Bonzsur, (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HEEEEE, Zotya, ilyen nem tisztesseges csinalni!
>>>
Fogsz egy 3 (5-10) literes kannat, megtoltod benzinnel. 
Utana a kocsival addig autozol, amig meg nem all. (Hogyha 
elkezd rangatni, kapkodni az mar eleg.) 


Az ujrainditozasnal BIZTOS, hogy kerul elegetlen benzin a 
katalizatorba, nem is keves. A berobbanasnal meggyullad, es 
 a terhalos betetet. Katalizatoros autot ezert 
NEM ILLIK sem betolni, sem uresig jaratni. A sajatoddal se 
csinald! Raadasul az egy szep Laguna... :-)
A masik meg egy zsir uj Matiz!


deejaytiszy
+ - Re: Thalia vs. Suzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Tehat megintcsak hadd mondjam, ismerve a Renault
>garancialis politikajat: ami el tud romlani gyarilag, az
>ugyis kijon 2-5 honap alatt. A tobbi MARKETING.

    Teljesen egyetertek Tiszyvel. Csak par pelda:

Ahogy olvashattuk a leveleben, otthon a Citroen 3 ev garanciat
ad a kocsijaira. Itt, Franciaorszagban csak egy evet. Nyilvan
azert, mert itt kevesebb reklam kell neki hiszen anelkul is veszik.
Raadasul, mint ahogy mar korabban irtam, itt kb. 20-25 %-al
dragabban adja ugyanazt a kocsit, mint otthon.
Forditott iranyban mukodik a Skoda: Otthon biztos piaca van, igy
1 ev ra a garancia (ha jol tudom), itt 3 evet vagy 100.000 km-t
adnak ra. Egyertelmuen a cel a piacnyeres, hiszen itt a Skoda
eladasai a beka feneke alatt vannak. Ha egy francianak megemlitem,
hogy Skodam van, akkor ket eset lehetseges:
1. Azt sem tudja bicikli-e az, vagy auto, netan ufo,
2. Hulyenek nez es lesajnal, hogy nem futja jobb autora, csak egy
ilyen ocskasagra (valoszinuleg egy 120-st ismert 20 evvel ezelott
es azt hiszi, hogy azt vettem; bocs azoktol, akiknek ilyen van) es
amikor beul az Octaviaba, akkor ledobben.

    Egyszoval en is ugy gondolom, hogy a mai autok tobbsege
megbizhato es igy nyugodtan lehetne rajuk 3 ev garanciat is adni.
Hogy vegulis mennyi a garancia ideje, az inkabb marketing-kerdes,
mint technikai.

    Udv:

                                        Zsolt

*********************************************************
Zsolt WIMMER - Ingénieur Recherche et Développement
Vision Objects - http://www.visionobjects.com
9, rue du Pavillon 44980 SAINTE LUCE SUR LOIRE
Tél.: (33) 2.28.01.49.50    Fax.: (33) 2.40.25.89.20
+ - Csikorgas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

Nem szorul veletlenul valamelyik fek munkahenger ?
Na nem ugy gondolom, hogy nagyon, csak a betetet nem engedi vissza teljessen
es eppen hozzaer mondjuk a tarcsa szelehez es szepen ciripel.
De ez csak tipp.

Udv: Tom

/Bocs, hogy elragadtadtam magam... :-)
/
/Tegnap a Citroen Xsara 1.4-es csaladtagom a Citroen Nagy szervizben
/toltotte, mert folyamatosan csikorgast hallok az elso kerekek felol.
/Nem meglepoen a Citroen Pasztor es a Citroen Ormezo utan ok sem /talaltak
/semmit, kipucoltak a fekeket megint, csiszoltak a beteteken, stb. ami
/semmit
/nem javitott a csikorgason, amit ok persze nem is hallottak a probaut
/soran... :-(
/
/A vegso elkereseredes stadiumaban vagyok, segitsetek!
/
/Vagy felgyujtom a kocsit majd baltaval esek a szenes romoknak amig
/nagyitoval ismerhetok csak fel az alkatreszek, vagy VEGRE VALAKI /JOJJON RA
/mi a kocsi baja.
/
/A betegseg szimptomai:
/- szinte folyamatos csikorgas (mint a madarcsiripeles), botfulem szerint
/mindket elso kerek felol
/- amikor abbahagyja:
/  - ha szervizben van :-)
/  - kanyar kozben, azaz mar kisebb kormanymozdulatra is abbahagyja
/  - fekezeskor.
/
/Egyeb info:
/- kb. 65000 km van a kocsiban
/- max 5000 km van a fekbetetekben (azaz szinte ujak)
/
/Szoval,
/- ha valakinek van otlete, hogy mi lehet a baj vagy
/- van tippje, hogy milyen tapasztalt szerelohoz lehetne elvinni, aki
/megoldast hoz es nem atvizsgalasi szolgaltatasokat nyujt.
/irjon, hivjon, kuldjon fustjeleket...
/
/Elore is koszonom,
/
/
/EuG
/Xsara 1.4
/
//
+ - Titan dipol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

En eleg jokat hallottam rola es igy ezt rakattam a Suzukinkba.
A beszereles tipusfuggo, a Suziba a valtokartarto konzol 4db csavarja lett
kitekerve es ide rigzitettek a zarkeretet olyan csavarokkal, amiknek a feje
leszakadt a kello nyomatek elerese utan, mas kocsiknal van hogy a
padlolemezhez rogzitik. A valtot tolato fokozatban lehet vele rogziteni egy
kb. 12cm hosszu betetet kell bedugni a zarkeretbe, persze ez rejtve van a
burkolat alatt es csak oldalt van egy luk.

En a Kvantron Kft-vel szereltettem 1147 Bp. Czobor u. 112/b.
Tel.: 223-2543, 222-0074
A beszereles pedig a Gvadanyi uton volt, ugyhogy ha ide mennel erdemes
elotte telefonon lebeszelni.
Tavaly oktoberben csinaltattam, akkor 42000 Ft volt, bar asszem ez akcios ar
volt meg a szeptemberi autoszalon miatt.

Udv: Tom
+ - Re: kispolak olajnyomas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Volt valaki a listan, aki panaszkodott ilyen olajnyomas lampa kigyulladasra.
Az teny szerintem, hogy a motor nincs ujszeru allapotban, de ha csak 20km
utan produkal ilyesmit, akkor az olaj nem birja a terhelest. Valoszinuleg
telen nem lesz vele gond.
Most milyen olaj van benne? Ami azt illeti '99 ota kellett lenni par
olajcserenek.

Udv!
	Takacs Laszlo
+ - !Buenos Dias! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Tenyleg, ti hogyan vedekeztek?"

Gumival...:o)

Adios,
Chucky
+ - mennyi benzin fer a tankba? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !
En rendszeresen nullazom a computert tankolaskor. mikor beallok a kutra,
sose annyi megy bele, amennyit a computer szerint fogyasztott, hanem
rendszeresen 1.5 - 2.5 literrel tobb. Kutja valogatja, de meg annyi, amennyi
hianyzott belole sose ment bele, mindig tobb. Rendszeresen kattig toltom,
aztan lassan meg 1 liternyit belecsurgatok. Mindig en toltom, tehat kutas
sunyisaga kizarva. Ha a komputer szamolna rosszul, az mindig ugyanannyit
tevedne, gondolom en. Mi lehet akkor a magyarazat ?
Hello : Laci
+ - BEE (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha mar ilyen autos tema merult fel :)

> nekem a sok ismetles, keves mondanivalo es erzelmekre hato
> eros befolyasolas olvastan inkabb olyan erzesem van, hogy ez
> egy ellenerdekelt fel antireklamja.

Ez sem kizart, bar azt hiszem, a BEE-vel valoban hulyenek vagyunk
nezve... Nezzetek meg a reklamot, az uj csomag egyetlen emlitesre
melto tulajdonsaga, hogy uj... Ami nem is csoda, hiszen ez nem
mas, mint a Privat dragitott valtozata, aminek az ertekesitese
szep csendben megszunt kozben, ez az igazi atveres! Ha maradna
melle a Privat is, nem szolnek egy szot sem, de igy igenis
birkaknak vagyunk nezve, ha nem is pontosan azert, amirol a
korabbiakban szo volt.
+ - 112 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> Ha jol tudom, 112-es kozpont csak egy van Magyarorszagon. Ha oda
> betelefonalsz,
> akkor a Pest megyei rendorsegen csorog a telefon. Onnan szolnak le megyei
> szintre
Hat en nehany eve megprobaltam hivni oket egy erdekes baleset
szemtanujakent, de nem a rendorseg vette fel hanem a westel egyik
arogans, szerintem szoke, egyaltan nem segitokesz holgye. Ugy elzavart
annak ellenere, hogy volt egy eszemletlen ember a foldon, hogy csak
ugy fustologtem. Azota nem kellett meg hivnom.
A baleset erdekes volt: videken valami falunapkor egy ifara felraktak
egy csomo tancolo nepet + zeneszeket es sikerult az elso kanyarban
leborulnia az egyik tancoslabu venasszonynak. Csunya volt. Premierplan
lattam. Brrr.

Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt
+ - Re: vam, autobehozatal, rendszam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sajnos segíteni nem tudok,de engem is érdekelnének az autobehozatal szabályai é
s lehetőségei. Ha te már meg tudtál valamit elküdhetnéd nekem is. Köszi!

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: border.europrint.hu)
+ - Miert torik meg egy Clio TechRun eleje... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Lista, Fogash!

....eleje torott, az nagy valoszinuseggel a sofor hibaja (kovetesi tavolsag
be
....nem tartasa, nem az ut-, forgalmi- es latasviszonyoknak megfelelo
....sebesseg-megvalasztas, stb). Egyebkent mostanaban meglepoen sok Swiftet
....latok, aminek porra van torve az eleje. Mert megy, de nem all meg a
konnyu
....kasznija a virsligumikon.

Az egyutterzest koszonom, viszont a toresnel meg
kell vedenem a sracot. Tok sotet aszfaltos ut, kozvilagitas
nincsen, sehol egy lelek, muhely, becsatlakozo ut sehol.
Ket oldalt fak, bokrok. A srac 50-60 kozott ment,
mivel az ut eleg hosszu es ha 20-al mesz, elalszol. Valami
alkoholista keresztbe kitolt az utra egy talicskat, mindenfajta
elozetes vizsgalodas nelkul, egy bokor mogul. Az auto persze
megallt, de nekiment. Amikor a srac kiszallt, a pali elkezdett
vele balhezni, hogy kiborult a talicskaja. A srac is kiborult,
de vegul is nem lett semmi gond, a felmilliot fizette a biztosito,
az onreszt meg perli a palitol (visszaviszi az ures uvegeket, lehet
hogy a felmilliot is ki tudna fizetni).

Udv,
Nandi
+ - Clio lopasvedelem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves nme1!

> motorizalt Golf-Bravo-Punto vonulatba, valamint azon
> divatos es formas autok korebe tartozik, amibe egy
> menojenonek sem szegyen beulnie. R-Go: van ra kereslet

Nem csak divatos, de egy halom eleg jo tulajdonsaga
van, pl. a 10 mp koruli gyorsulasa, meg a 4 csillagos
torestesztje, mindez 2,5 M korul 0 km-rel. Bar nekem
nem tetszett kivulrol, de eleg jo vetel volt annak idejen.

> es lopjak is rendesen. Amit en nem igazan ertek (ill. ertek,
> csak nehezen fogadom el): aki ilyen autot vesz, az miert nem
> kepes a lopasvedelemre is tobb figyelmet forditani?

Ezt en sem ertettem, az en 206-omban kb. 150 000 Ft
csak a lopasvedelemmel kapcsolatos, tobbfele cucc van
benne.
Az igazsaghoz tartozik, hogy az autot az ismert szappanhabos,
traileres modszerrel vittek el egy lakotelep elol hajnalban. Kell
hozza 5 perc, es az INDEXrol ismert mobilzavaro elintezheti
a GPS-t, ha van benne. Szerintetek mi a turot kellett volna 
beletennie, hogy ne vigyek el? 

Udv,
Nandi
+ - Re: Trabant forgalombol kivonasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>>Ha mar valasztanom kell, inkabb a Trabant.
>Ha maar valasztanod kell es hasonlo arban, akkor miert nem Skoda 120,
>vagy 105,  vagy vmi 4utemu, ami nem budos?
1) A fenntartasa meg mindig ennek a legolcsobb. Mondj meg egy autot,
amin 30E Ft koruli osszegbol teljes motorgeneralt tudsz csinalni.
2) Volt mar a csaladban Skoda, meg Lada is, es meg mindig a Trabant
az, amivel a legkevesebb problemam van.
3) Jellemzoen arra hasznalom, hogy eljussak a vasutallomasra, mivel a
buszjarat megbizhatatlan, es rossz.
4) Szeretem a Trabantom. Talan ez a legfontosabb.

    Udv!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
+ - Re: Trabant forgalombol kivonasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>>Trabant mogott a legrosszabb, ami eddig ert, hogy budos.
>>Ellenben a hasonlo korosztalyu dizelek mogott haladva,
>>mar elofordult parszor, hogy a szo szoros ertelemben
>>marta a szemem,

>Mar megint. Valaki feldobja, hogy a Trabant budos; erre tuti jon
>valaki, aki kozli, hogy a dizel meg budosebb - ergo a Trabi fel van >mentve.
Mondhatnam (mint ahogy mondtam is korabban), hogy amint felmerul a
Trabant, valaki nem allja meg, hogy ne kezdje el baszogatni a
Trabantosokat. Raadasul semmi ujat nem mondva, csak ugyanazt, ami ugy
latszik 2-300 HA utan mindig elojon. Nem mondtam, hogy a Trabi fel van
mentve, de erdekes modon a Trabantrol ha szoba kerul (Alfasok
kezdhetnek orulni, most en leszek a fekete barany a listan (:-))
mindig elflame-elunk egy hosszt, mig a dizelekrol nem, mert ugye az
nem Trabant.


>Ember, ez ket kulon allo dolog, egyik megitelelese nem befolyasolja a
>masik megiteleset. Tudom, hogy a szar dizel okozta szennyezes sokkal 
>karosabb a Trabi okoztanal, de a dizelekre van rendelet - amelyik
>ocsmanyul fustol az megszegi ezt.
>Itt csak annyit kellene tenni, hogy betartatni ezt az eloirast.
>Es mindemellett kell_kulon foglalkozni a Trabik okozta hasonlo - bar
>az egeszsegre kevesbe karos - levegoszennyezesevel_is.
>(Kivancsi leszek, a Trabikra hozott rendelet mennyire lesz
>betartatva. Valoszinuleg ugyanugy, mint a tobbi - sehogy.)
.... es mindezek tukreben nem furcsa, hogy a legszennyezest szinte
mindig a ketutemuekre akarjak raverni? Nagy varosokban szinte mar
nincs ketutemu, vagy legalabbis keresni kell, ha talalni akarsz.
Videken meg eleg sok van, de ott sokkal nagyobb es kedvezobb a
higulasa. Most majd jol bevezetik az uj betartando ertekeket, ezzel
tk. be is tiltjak oket (ember nem lesz, aki a suru katalizator
csereket megengedhetne maganak), aztan meg csodalkoznak, hogy je', nem
csokkent a legszennyezes. Erre mondom en, hogy kirakatpolitika, szart
sem er, de jol hangzik.

    Udv!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
+ - 112, D, BEE, MURENA (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ha jol tudom, 112-es kozpont csak egy van Magyarorszagon.
>Ha oda betelefonalsz, akkor a Pest megyei rendorsegen csorog
>a telefon. Onnan szolnak le megyei szintre a tuzoltoknak,
>mentoknek, rendoroknek. Ha a megyei parancsnoksag nem egyezik
>a varosival (pl: Fehervaron a megyei, es a varosi tuzoltosag
>ugyanaz stb.) akkor az meg egy telefon, mire a risztas az
>illetekes teruletre er. Embereletnel ez a sok telefon sok ido.
>Ezert is jobb szerintem a mindenki altal ismert 104,105,107-es
>telefonszam.

Zsolt !
Rosszul tudod. A 112 a megyei rendorkapitanysagokon cseng,
ahogy a 107-is ha mobilrol hivod. A 112-nek mindenhol uj
atviteli kozeg kerult kiepitesre, de több megyeben a 107
is ugyan erre van iranyitva.


>meg tudna nekem Valaki mondani, hogy a focvagenes 1.9D motor
>a feliciaban "mennyinel tilt le", ha letezik ilyen a dizel motornal ?

Termeszetesen letezik. A regi 20-30 eves adagolokban is
volt fordulatszam szabalyozo. Az alalad kerdezett konkret
erteket sajna nem tudom.


OFF:
>Ezeket a gyerekeket nyugdijas korukra mar nem fogja tudni
 a matav, azzal, hogy nesze itt egy drotos telefon,
>orulj ha felhiv valaki es fizess havi 3000Ft-ot. Mert ugye
>egy Praktikum/Domino/Vitamax/Bee csomaggal ennyiert
>egy evig elerheto es meg a kozertbe is viheti magaval.

Igen. Es majd ha telefonalni akar, akkor lemegy a fulkebe,
mert nem birja a 1xx Ft-os percdíjat. :)))
Be kell latni, hogy a mobil illetve a vezetekes telefon
nem egymas konkurenciaja, hanem egymas kiegeszitoje.
Tovabbi OFF maganban.


MURENA:
Valaki vagjon hozzam nehany kepet please !!! Szegyen,
de nem ismerem a gepet.


Udv,
     Zotya
+ - Re: Matiz tankolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 2:31 AM +0200 8/15/01,  [Hungary] wrote:
>Este neztem a kocsi kiskonyvet, a tank 35 l, tehat kevesebb, mint 4.5 l
>volt meg a tankban. A kiskonyv szerint viszont amikor mar csak 5.5 l
>van, kigyullad a piros tajekoztato feny, hogy fogytan van a benzin.

Panni!
Szerintem latogass el az alabbi cimen a MATIZ KULBba, ahol sok lelkes 
es kedves autos fog korrekt valaszt adni a kerdesedre.
http://w3.swi.hu/matiz
Sok szerencset
Barnabas
+ - Koszonet tolmacsolasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok.

MyCrolLeslie kert meg engem, hogy koszonetet mondjon a hutoviz csopogessel
kapcsolatban. A problema, vizpumpa tengely. De meg cserelve lett a
vezermuszijj es a gorgok is. Nagyon koszoni azok listatarsaimnak a tippjeit
aki erre a problemara tippelt. Es ezert LesLie a helyes tippeloknek
virtualis jutalomcsokit kuld.

Sok Csokit ;-)  Bocs Ivicz Laci :-)

Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 
HiX autos matrica kaphato
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - Titan-Dypol+ Lamborghini (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA!
1.
A TDvel nekem is jo tapasztalataim vannak es annak
ellenere, hogy allitolag ez is nyithato, en leginkabb
ebben bizom. 50 rugo alatti aron IMHO minden milla 
feletti erteku auto tulajdonosanak ajanlom. Az enyemet a
Sex-ardi utcaban (XIII. ker) szereltek be kb. 2 eve,
korrekt  modon, ha kell cim, jelezz pls.

2.>Almaim autoja lathato a foti Cora-ban, egy Lamborghini kepeben..
> Igazan megnyero igy kozelrol, tuzpirosan, mind a 350 (vad)loerejevel..
Tegnap neztem ezt (+ a Testarossat is), de en 450 LE-re 
emlexem...

Piece:
nme1
"Know your enemy"
+ - FIAT Bold.... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA!

>A Fiat Boldizsarnal a Budaorsi uton a munkafelvevo 
>kapasbol levett volna 160.000 + munkadijra, azt 
>mondta, nincs se gari se szavatossag. Elkepeszto 
>surmo egy tarsasag a Boldizsar, mindig is
>az volt, egyszer sem volt jo tapasztalatom, 
>mindig at akarnak verni.

Ajjaj, es ez meg nem a legrosszabb, amit a cegrol
rebesgetnek... :(

nme1
+ - Re: Trabant forgalombol kivonasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Csak roviden szeretnek hozzaszolni a temahoz:
A Trabik fustolesenek szerintem ket fo oka van:
1. A kutakon kaphato keverekben levo olaj kritikan aluli.
A motorban (hengerfej es dugattyuk) mar par szaz km
alatt vastag koromreteg alakul ki meg uj motornal is,
nem beszelve arrol, ami a kipufogorendszerben lerakodik
es termeszetesen a kipufogogazzal eltavozik. Mivel a 
kutak csak a profitot nezik es a ketutemu tulajok altalaban
nem keverik maguknak jo olajbol az uzemanyagot, ezert ez
mar alapban okoz fustot es buzt.
2. Az elkokszosodott motor es kipufogorendszer mar nem
a tervezett uzemi korulmenyeket biztositja, es ehhez meg
hozzajon a nem megfeleloen karbantartott auto. Ennek oka,
hogy a szerelok nem igazan szeretnek regi autokkal foglalkozni
(kis arres ld. az itt megjeleno hozzaszolasokat az ujabb autok
tobbszazezres javitasi koltsegeirol). Masik ok az, hogy altalaban
az idosebb tulajok nem viszik szerelohoz a jarmuvet anyagi okok
es a "jo ez, hiszen megy" elv alapjan.

Konkluzio: Ha a kutakon jo minosegu kevereket lehetne kapni (mar ahol
lehet), akkor par Ft dragulassal sokat lehetne javitani a szennyezes
merteken (ez lenne a megadoztatats, de ez csokkentene a javitasokra
elkoltendo osszeget is.)
Masreszt, ha a Trabantot betiltjak, helyette kell venni mast, es nem
hiszem, hogy egy rosszul beallitott es elhanyagolt Skoda v. Lada
kevesbe szennezne a kornyezetet v. kevesbe budos lenne. Nem magaval 
tipussal van a gond.

Es vegul: Nem csak a Trabantrol. hanem minden ketutemurol van szo.
Ide tartoznak a robogok, kismotorok, MZ-k es ETZ-k es az osszes
ketutemu (nem csak keleti gyartmanyu)motorkerekpar. Ezekre ki fog
katalizatort szereltetni?


Tovabbi baleset (es fustmentes:-)) kozlekedest

Eigen Peter



*****************************************************************************
Confidentiality Note: This e-mail is intended only for the person(s)
or entity(ies) to which it is addressed and may contain information
that is privileged, confidential or otherwise protected from 
disclosure. Any review, retransmission or other use of, or taking
of any action in reliance upon this information by anyone other
than the intended recipient(s) is prohibited. If you have received
this e-mail in error, please notify the sender immediately and
return the entire message.

Disclaimer:  Any e-mail messages from the National Bank of 
Hungary shall not be binding nor construed as constituting any
obligation on the part of the National Bank of Hungary, unless
the National Bank of Hungary and the recipient(s) have explicit
otherwise agreed upon in writing.
*****************************************************************************
+ - Re: Trabant forgalombol kivonasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:
"a 30 evnel regebbiek
meg ugye ismet kozlekedhenek, mert veteran kocsik."
Tudomasom szerint ez nem ilyen egyszeru. A 30 ev keves, a Magyar
Veteranauto Szovetsegnek kell az adott autot veteranautonak
nyilvanitani. Ennek pedig megvannak a szigoru feltetelei, leginkabb az
auto muszaki allapotara nezve, de szamit az is, hogy mennyire egyedi
darab az adott kocsi.

- Gabor -
+ - Fogyasztasok... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !


:>  irt fogyasztas temaban. Valamit nem ertek.
:> Csak nem egyben mentel Szolnokrol Zurichig Davoson, Fluela-
:> hagon, stb keresztul? Az komoly. 

Nem. Elso nap csak Innsbruck-ig kellett eljutnom, mert ott vart a
szalloda. Kb. Zurich-ig tartotta magat a 7.6-os fogyasztas, onnan
kezdett el felfele maszni.


:> Ha viszont ilyen vezetogep
:> vagy, akkor miert alltal meg visszafele pl Linzben?

Jomagam nem Guiness rekord dontes miatt indultam el nyaralni.
A cel Europa bebarangolasa volt, varosnezesekkel, patakparton
kavics dobalassal, kastelylatogatasokkal es pihenesi cellal.
Termeszetesen egy menetben is haza lehetne jonni Stuttgartbol,
de akkor nem lett volna ido Munchenben szetnezni, meg felmaszni
a Salzburgi varba es este meg Linz belvarosat is megtekinteni.
Masnap kimaradt volna Melk is a Linz-Wien uton...

Odafele is csak azert valasztottam Innsbruck-ot, mert Ausztriaba 
barmikor at tudok ugorni nezelodni, de azert Genf-ben nem mindennap 
jar az ember es Franciaorszag is messzebb van mar.
Szoval a szallasok elore le voltak foglalva, igy naponta csak kb.
450-550 km-t kellett megtenni. Emellett boven jutott ido a nezelodesre
is, mert egesz Europan vegigmenni autopalyan az nem egy nagyon
izgalmas program... Sokszor le is jottunk a palyarol, pl. a Calais
elotti tengerparti szakaszon, mert ott egy kis sarga ut vezet egeszen
a part mellett szinte. Igaz, hogy vesztettunk legalabb egy orat, de
cserebe sok szepet lattunk. Az autopalyarol tertunk le egy nagyon 
hangulatos csepp kis varoskaba: Murten-be is Svajcban.
Egy tunemeny kis ekszerdoboz, varosfallal korulveve !!!

Tehat ennek a nyari utnak inkabb a kellemes, jo hangulatu 
nezgelodes volt a celja, mintsem egy sportteljesitmeny...

(Csucsjavitasi kiserletet esetleg fenykepezes teren ertem csak el.
Osszesen 1505 db. digit fenykep keszult, meg nehany digitalis 
QuickTime video Pl. a London Aquarium capairol. "Amit nem 
szerretnek eloben latni, uvegfal nelkul" cimmel. :-)


Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)  

Tegnap megvolt a Leon elso szervize is. (Hiaba, London sokat dobott a
kilometeroran...) A kecskemeti Brill szervizben csinaltak a bulit.
Bent lehettem a szerelomuhelyben vegig, igy lattam, hogy roppant gyorsan,
tisztan es precizen vegeztek el az ellenorzeseket, olajcseret, stb...
Vegre vegigbongeszhettem a Leont reszletesen alulrol is. A kozepkoru 
szerelo nagyon keszseges volt, jot beszelgettunk.
Egy ora sem kellett az egesz banzajhoz, maris indulhattam haza.
Azt hiszem, legkozelebb is hozzajuk megyek. 
Ajanlom a szervizt masoknak is !
+ - re: mondejo fogyi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Jonagyot!

>Nos igazabol az 1.8 TD az 1.8i ill. a 2.0i fogyasztasi adatait kellene
>osszehasonlitani.
>Arban nincs nagy kulonbseg a hasonlo allapotu hasznaltak kozott...
>
>
>  Koszonettel Sabat
> (VW Vento 1.6 '96)

Nekem volt egy 97-es (mar az uj, legombolyitett lampas) 1.8i GLX
Mondeom. A fogyasztasarol csak jokat mondhatok. Igaz, hogy akkor
meg sokkal takarekosabban vezettem, de nem volt ritka a 7 l/100 km
alatti fogyasztas sem vegyes hasznalat mellett (a vegyes azert tobb-
segeben orszagutat, autopalyat jelentett), de ami szamomra meglepo
volt, hogy oriasi kulonbseget nem figyeltem meg a legnagyobb es leg-
kisebb ertekek kozott. A minimum olyan 5.5 es 5.8 kozott (ez nem
soxor fordult elo, csak abnormalisan takarekoskodo vezetesi stilus es
80-90 km/h atlagsebesseg mellett), de a 10 litert gyakorlatilag szant-
szandekkal sem sikerult elernem. Ha nagyatlagot kene mondanom
(ezt nem szamoltam soha ki, csak becsles) olyan 7.5-8 l-re tippelnek.
Persze a dizelekkel nem versenyezhet, de en elegedett voltam vele.

Csa

Fer
9.3
+ - OPEL motorfelujitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Listatarsak!

Opel Ascona C (1985) 1,8 i autom hengerfejes lett így szelepeket,
szelepvezetoket, szimeringeket kell cserelni. Milyen utangyartott szelepet
erdemes vasarolni (eddig Osvat, TFE, Terle tipusokat talaltam az uzletekben
kb 1200-2100 Ft aron). Milyen szelepvezetot, szelepszarszimeringet,
tomiteseket vasaroljak? Itt is eleg nagy volt az arkulombseg. Nem szeretnek
rossz minosegu alkatreszeket, a gyari viszont nagyon draga.
Minden segitseget elore is koszonok. Ha valaki valaszol maganba is kuldje a
levelet, mert nem mindig tudom olvasni a listat.

Udvozlettel:
Kovacs B. Peter


_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - Elado E23 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eladó 1981-es E23-as 735i.
2000 okt-ben generálozott motor - hibátlan, szép belső, extrák.
Elöl, belül javítható kasznihiba.
Forgalmi 2002 februárig.
Ár : 120e.
érd.: 
tel.:06-204-272063
+ - Re: Thalia vs. Suzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

deejaytiszy irta:

Lasd: uj Toyota Corolla 5 ev vagy EGY MILLIO km 
garanciaval. Mi ez, ha nem marketing?
-----
Igen-igen ez azt jelenti, hogy a Toyota egyreszt megbizhato, masreszt meg 5 eve
n keresztul a tulajnak kotelezo szakszervizbe hordania. Ez biza Magyarorszagon 
nem egy nagy orom, mert ha jattolsz a szerelonek, meeg elotted kiveszi az alkat
reszt a masik bennlevo kocsibol es kicsereli...
Kulonben nem tudtam, hogy az uj Toyota-ra ilyen garancia van.
+
* A Renault erdekeltsegebe tartozo Nissannal ugye 5 ev a 
garancia...
---
3+2. A +2-t a magyar kepviselet adja (szamitasaik alapjan ez megeri nekik).

Udv, Bela

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pecz1.mfa.kfki.hu)
+ - Re: Csapviz hutobe (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Csaba!

Minek akarsz te is csapvizet, vagy egyaltalan vizet tenni a hutobe? Kerdesedre 
(mi tortenhet?) az a valaszom, hogy telen belefagy.
Tehat szerintem a hutobe fagyallo valo, aztan 10 ev mulva csere. Vagy gondolod,
 hogy cserelnem kellene maar? Meeg a gyari van benne, 7 ev, 135 ekm, eszembe se
 jutott vizet onteni hozza. Az utobbi harom evben egyszer ontottem hozza 1-2 dl
 fagyallot.
Udv, Bela

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pecz1.mfa.kfki.hu)
+ - Re: Re: amcsi almok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

bhp = brake horse power
Fekpadon mert teljesitmeny. Reszletes infok / kepek Pattantyus Abraham Geza Gep
ek uzemtana c. konyveben :)

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 195.217.130.123)
+ - Re: Citrom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv szomoru Attila!

>A vegso elkereseredes stadiumaban vagyok, segitsetek!
Eletesely telefonszolgalat, hivd oket, jo szoval megvigasztalnak. :-)))

>Vagy felgyujtom a kocsit majd baltaval esek a szenes romoknak amig
>nagyitoval ismerhetok csak fel az alkatreszek, vagy VEGRE VALAKI JOJJON
>RA mi a kocsi baja.

>A betegseg szimptomai:
>- szinte folyamatos csikorgas (mint a madarcsiripeles), botfulem szerint
>mindket elso kerek felol
 Fogadjunk Budapesten araszolgatsz az autoddal, kicsiket, OVATOSAN
fekezel. Emiatt beuvegesedik a fekbetet feluletete es azert csikorog.
Gyors gyogymod: brutal fekezes idonkent.

 Javitas:
- fekbetet mas anyagura kicserelese (nem gyarira!, pl.Mintex, stb.)
- kerekfekhengerek dugattyuinak polirozasa utan uj karmantyuk
beszerelese,  fekhengerpasztaval!
- uszonyereg mozgo feluleteinek tisztitasa, fekhengerpasztazasa, szukseg
szerint

Fekhengerpaszta:
Wurth Budaors Gyar u. 2. 1100 C-ig hoallo, vagy a
Berner rezes kenopaszta, vagy spray. Ez megakadalyozza, hogy a dugattyu
feltapadjon a henger falara, te tudjal fekezni, a karmanytyu pedig ne
huzza vissza a dugattyut teljesen, igy reszleges fekezes miatt a betet
beuvegesedik, majd CSIKOROG a fuledbe.
--
 Udv
  Levente
+ - news (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En is news szerverrol olvasom a HIX-et, es nekem sem jelennek meg a
valaszaim, ha news-kent postazom oket, csak akkor, ha a listara emailben
elkuldom. Erdekes, kb. fel evvel ezelott meg mukodott...

>
> Erdekes, hogy news-kent olvasava a listat a valaszaim nem jelentek meg.
> Peldaul ez se:

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS