Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 92
Copyright (C) HIX
1996-07-13
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 (no subject) (mind)  1 sor     (cikkei)
2 DUKE ADD-ON (mind)  31 sor     (cikkei)
3 GameRunner 3 (mind)  10 sor     (cikkei)
4 Re: settlers2 (mind)  22 sor     (cikkei)
5 Re: settlers2 (mind)  10 sor     (cikkei)
6 Re: Duke3D vs. Quake (mind)  123 sor     (cikkei)
7 VBE 2.0 megerkezett (mind)  12 sor     (cikkei)
8 Katapult a S2-ben (mind)  24 sor     (cikkei)
9 Re: Duke3D vs. Quake (mind)  76 sor     (cikkei)
10 Re: Duke3D vs. Quake (mind)  76 sor     (cikkei)
11 Re: Duke3D >= Quake (mind)  15 sor     (cikkei)
12 Re: Duke3D >= Quake (mind)  15 sor     (cikkei)
13 fifa96 (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - (no subject) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


+ - DUKE ADD-ON (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ezt nezzetek meg pupakok:

> =============================================================================
=
                                                                           
  NUKE IT                                 
  (c) Crystal Vision!                          
 
  Release Date: 09th July 1996  
  Protection Type: None              
  Game Type: Duke Nukem Levels!
 
  We bring you 300 more (NON shareware) levels for one 
  of the hottest games of the year!  Those of you who love 
  Duke can look forward to more asskicking action.                            
                                      
 Just Un-Arj NUKEIT.ARJ (4 disks) into the Duke Nukem 
 (Registered) dir.  
 Then run  Setup, choose select user level and then select 
 the .MAP you want.  
> ==========================================================================
 Nagyon igeretesnek tunik! Feltettem FTP-re:
                           dlux.sch.bme.hu /incoming
NUKEIT1.ZIP, NUKEIT2.ZIP, NUKEIT3.ZIP, NUKEIT4.ZIP, osszesen kb 4.8 Mb

Lehetseges, hogy atkerul a  /pub valamelyik alkonyvtaraba, ha az FTPADMIN
ugy latja jonak.

                                                        minden jot
                                                                   Samuka
                                                                  Montreal
+ - GameRunner 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

QUARTERDECK's GameRunner 3.0 memoria manager es jatek cheater
megtalalhato:
                       ftp.mmt.bme.hu  /pub/files

            gamrun31.zip  453062 bytes
            gamrun32.zip 1268810 bytes
            gamrun33.zip 1218197 bytes

                                                  Udv.     Samuka
                                                          Montreal
+ - Re: settlers2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> Sziasztok!

> A settlers2 3. epizodja jon. Kaptam egy olyan ujitast hogy katapult.
> Meglepetesemre ez egy epulet, amiben kovek? halmozodbnak. Van valakinek
> otlete mi ez es hogyan kell hasznalni? Mozgatni nem lehet mint a civ wc
> katapultokat. Lehet vele loni? Lo magatol? Ez egy ortorony - cannon tower?
> Van valakink leirasa errol a jatekrol?
>
Arra jo, hogy ha eleg kozel van egy ellenseges katonai epitmenyhez, akkor
elkezdi loni. 1 talalat - 1 katona, ha elfogynak az ellenfel katonai, 
elpusztul az epulet. Nem szamit katonai epuletnek - nem tamadhato, nem 
foglal teruletet. A szukseges tavolsag 1024x768-as felbontasban, es 14"-es
monitorral kb 12 cm vizszintesen, de fuggolegesen kevesebb. :) 
(Nem tudom mashogy merni, sorry. Szoval jo messze ellat.)
Szerintem az otodik palyaig nem nagyon van ra szukseg. De ott aztan nagyon.

Jatekleirast en is szivesen olvasnek.

keki 

- Keki Balazs -  - http://www.sch.bme.hu/~keki -
+ - Re: settlers2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali'

> A settlers2 3. epizodja jon. Kaptam egy olyan ujitast hogy katapult.
> Meglepetesemre ez egy epulet, amiben kovek? halmozodbnak. Van valakinek
> otlete mi ez es hogyan kell hasznalni? Mozgatni nem lehet mint a civ wc
> katapultokat. Lehet vele loni? Lo magatol? Ez egy ortorony - cannon tower?

Az ellenfel ortornyait lehet vele lebombazni. Automatikus.

Atus
+ - Re: Duke3D vs. Quake (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Minden reagalasom a sw verziokra vonatkozik, ha a teljesben valami 
mashogy van, akkor az adott resz targytalan.

> >>Mi nem tetszik nekem a Quake-ben: : : -az automatikus
> >>kapcsolok/ajtok/rejtett izek -> elveszik a jatek lenyeget es
Nem minden kapcsolo atuomatikus, (azaz neki kell menni, hogy kapcsoljon),
sok olyan van, amibe bele kell loni; ezek kozul sok olyan van, ami sokszor
nem kapcsolo (marmint ugyanaz a minta). 
> Abban viszont egyetertek, hogy egy jo kis halozati jatek a baratokkal biztos
> izgalmasabb lehet, mint egyedul vegigoldosni a szornyikeket.
Doomban teny, ott probaltam.

> >meg nehany dolog ami ellene van: - nincs terkep (ezt eleg
> >nehez lett volna megcsinalni, mivel ez a jatek teljesen 3d-s, vagyis egy
> >komplett CAD rajz szolgalhatna terkep gyanant...> 
> A dolog megoldhato, mint az a Descent-ben is lathato.
Igy igaz.

> >mi van mellette: -
> >arnyek-hatas. ez teljesen realisztikussa teszi a jatekot.(Volt egy olyan pal
y
> >ahol az arnyekbol jott elo az ellenseg, es egyszeruen nem lehetett latni.) -
> Egyetertek. A Quake arnyekolasi kepessege valoban amulatba ejto.

> Quake-et ugyanaz az iD software csinalta, mint amelyik a Doom-ot, mig a Duke3
D
> 3D lelke ("engine") tok fuggetlen fejlesztes. Magyaran ez szamomra nem erv.
> Mind a Quake, mind a Duke3D ugyannak az ujfajta jatektipusnak egy-egy
> kepviseloje: az elso szam elso szemelyu 3D-s jatekoke.
Azert ne tulozzunk; a Quake egy sisakkal tenyleg 3D lenne, de a Duke 
maximum 2es fel, a fol/le nezest ugyanugy nyirassal (~tavolsagfuggo eltolas)
csinaljak, mint a Hereticben. 
> (Talan epp ezert nyomjak a Quake-et jobban, mind a Duke3D-t: mert a "hires" i
D
> software gardaja van mogotte. Na meg persze az iD nyilvan nem eppen apro
A Duke-ot pedig a meg hiresebb Apogee es a meg hiresebb Ocean.
> marketinges gardaja... Ami nem igazsagos, mert szerintem a Duke3D
> osszessegeben kifejezetten jobb, mint a Quake.)
Mas hangulat kell hozza, de szerintem meg nem olyan jo. (Peldaul itt sem 
lehet a hudefegyverekkel attorni a falakat (marmint BARMELY falat, 
legfeljebb sok loszerrel).
> >- pocsek ellenfelek (rosszabb mint a doom-ban volt) 
 
> Mi pocsek bennuk? A grafikajuk? Ez igaz. A Quake 3D polynom ellenfelei nekem
Ezt talan a MOKAba kellett volna (-:                  ^^^^^^^
> is sokkal jobban tetszenek, raadasul meglepoen gazdag viselkedes-taruk van.
> Vagy az ellenfelek pofaja nem tetszik? Na ja, ez eleg szubjektiv velemeny
> lenne. Ami az ellenfelek IQ-jat illeti, nos a Quake-ben sem eppen geniuszok,
> de a Duke3D-ben valoban valamivel butabbak.
Ja. A Quakeben legalabb egymast is lovik. De a ......... zombik nak semmi 
sem eleg...
> >- nincs igazi 3d-s mozgas. 
> Tessek??? Ez nem ertem. Mi az, hogy nincs 3D-s mozgas a Duke3D-ben?
> Hasznaltad mar valaha is a jetpack-et? Vagy akkor mi a "3D-s mozgas" a Te
> definiciod szerint?
Szerintem a grafikaval keverte.

> >Nem tudom, hogy hanggal jatszottad-e (de biztos), de a quake hangjai es
> >zorejei is realisztikusabbak (szerintem). (vizcsobogas, nyikorgasok,
> >hatterzorejek stb)
> Nem ertek egyet. A Duke3D zorejei sem eppen elvetnivaloak. Na meg Duke
> csipkelodo bemondasai is eleg viccesek. :) A fonokok (Boss) mely,
> rekedthangu inzultusairol nem is beszelve. Persze, ha nem ertesz angolul,
> akkor Neked oly mindegy, ami eleg sajnalatos lenne...
Valahogy a Quake hangjai nekem is jobban tetszettek, amikor hazavittem, 
este fel tizenegykor vegre ki tudtam probalni, ot perc alatt tobbszor ijedtem
meg, mint a Dukeban ket-harom nap alatt egyuttveve.

> Raadasul a Duke3D demo-verziojanak is van zeneje, mig a Quake "csak" CD-rol
> kepes zenelni, es azt is csak a teljes verzioban. Fogalmam sincs, hogy milyen
A fene tudja, engem egy ilyen jatek kozben csak zavar a zene, eltereli a 
figyelmemet. Persze egy jo kis szerepjatek kozben mas a helyzet.
> >Osszefoglalva a duke egy 'rajzfilm'-nek tunik a quake 
utan :-(
> >A lenyeg (szerintem), hogy mennyire tudod beleelni magad a jatekos helyebe. 
A
> >duke-nal ez eleg nehez...
Ez majdnem minden jatek alapja. (kivetelek: pl. tetris)
> Aha, azt hiszem, megtalaltam velemenykulonbsegeink okanak gyokeret! Te
> valoszinuleg gond nelkul bele tudod magad elni a Doom es a Quake fohosenek a
> szerepebe, es idegenkedsz Duke bacsitol. Nalam ez pont forditva van. En nem
> szeretem sem a horrorfilmeket (Doom), sem a kozepkori lovagmeseket (Quake), e
s
> a Heretic kornyezetet pld. pedig kifejezetten utaltam.
> A Duke3D viszont abszolut tokeletesen illik az en szarkasztikus es
> csipkelodo termeszetemhez. Mert a Duke 3D nem mas, mint a Doom-klonok
> szatiraja; egy fricska. Duke-ot nem szabad tul komolyan venni, mert akkor oda
> a poen. Van, aki gyermetegnek tartja, hogy a Duke-ban diszno-arcu zsarukat
> kell oldosni, en azonban inkabb egy jot rohogok ezen. :) A Duke 3D tele van
> utalasokkal filmekre is. Lattad mar a barban, hogy a teven a hires-neves OJ
> Simpson "uldozeses film" reszlete megy? Voltal mar az utolso epizod elso
> palyajan, ahol Duke szinte szorul-szora ugyanazt mondja, mint a "They Live" c
.
> sci-fi film fohose mielott szetlo egy csoport Idegent, akik inkognitoban,
> emberi alarcok moge bujva probaljak meg elfoglalni a Foldet? (Es ekozben a
> Duke3D-ben a Blade Runner c. film Vangelis altal irt zenejenek kezdo dallama
> szolal meg!) A Duke 3D tele van ilyen poenos utalassal, hogy ne mondjam,
> rejtett mondanivaloval. Mar csak ezert is szeretek vele jatszani.
Igen, ez tipikus parodia, az ijedtseg analogiajakent az elso ot percben 
tobbet rohogtem, mint a doom/heretic/hexen/witchaven/(Quake)-kel osszesen.
(igazsag szeint a Doomban csak a Spider Mastermind-on rohogtem, ilyen 
bena foellenseget... A masodik epizod vegen levo Cyberdemon 
nagysagrendekkel kemenyebb volt, kb huszonot percembe telt, sok mentessel.
(Ultra-violence fokozaton))
> >Egyenlore ennyit! es ha tudod, probald ki egymas ellen, mert az az igazi!
> Ket gepem van itthon halozatba kotve, de mivel a tesom meg kevesbe er ra, min
t
> en (es altalaban csak akkor, amikor en nem vagyok itthon), igy meg sohasem
> sikerult vele egy jo kis csatat csinalnom akarmelyik jatekban is. Arra meg
A testverekkel vigyazni kell, most vegre tudtam szerezni egy proggyt, 
amivel parallel porton lehet halozatot emulalni, haromnapos rabeszeles utan 
jatszottam egy Warcraftot az ocsemmel, hala apam szolgalati notebookjanak; 
azota ugy kell lerugdalnom a warcraftrol, ha jatszani akarok (azert egy 
szurkefokozatos kepernyo hanyategerrel nem egy alom).

Lenyeg: sebessegben a Duke egyertelmuen veri a Quake-et, de a Q sokkal szebb.
En azert maradok a civilnel, krondornal, tetrisnel, wizardry7nel, indy500nal,
mastersofmagicnel.

Udv!
DTR
+ - VBE 2.0 megerkezett (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Koztudomasu, hogy az uj jatekok tamogatjak a VBE 2.0 szabvanyt.
(Linearis videomemoria hozzaferes, vedett modu BIOS kiterjesztes,
 stb...)
Ajanlom mindenkinek a SciTech Display Doctor 5.2-es verziojat
(elozoleg UNIVBE neven volt ismert):
www.scitechsoft.com
SDD52.EXE vagy ZIP ? nem emlekszem.

21 napig mukodik, de ezen konnyeden lehet segiteni, ha
szetnezel a alt.cracks newgroupban... :>

Pintyo
+ - Katapult a S2-ben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Karasai Istvannak: (+ akit meg erdekel)

Nem rossz dolog az a katapult torony. Arra val=F3, hogy amikor eljutsz
odaig, hogy lassan hataros lesz az alatalad birtokolt terulet a kozeli
ellensegevel, egy komolyabb katonai epulet melle epitesz egy ilyet.
Ennek az lesz az eredmenye, hogy amikor az ellenfel a katapult
hatotavolsagan belul epit egy katonai objektumot, attol a pillanattol
kezdve, hogy abba az elso katona beteszi a labat, automatikusan loni
kezdi. Minden talalat csokkenti eggyel az epuletben levo katonak szamat,
mig vegul le is eg az egesz.

Kivaloan megfelel tapasztalataim alapjan az ellenseg lefarasztasara,
ugyanis mihelyt leegett az erodje, rogton ujra kezdi epiteni, ha
felepult es bement az elso katonaja, a katapultod loni kezdi, leeg, ujra
epiti..... es ez igy megy addig, mig alig marad, illetve zommel csak
kikepzetlen, konnyen legyozheto katonaja marad anelkul, hogy Te
vesztettel volna egy katonat is. Hiaba, a gepi logika...=20
        __        __  __        ___          ___        _/\_      __=20
  _  _ (  ) __   (  \/  )  __  / __)   ____ (  _) ____ (  _) ___ (  )
 ( )( ) )( (  )   )    (  /  \ \__ \  (_  _) ) _)(_  _) ) _)(_  ) )(=20
  \\// (__) )(__ (_/\/\_)( () )(___/    )(  (___)  )(  (___) / / (__)
  (__)     (____)         \__/         (__)       (__)      (___)
]=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D[HUNGARY=
]=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D[KECSKEMET]=3D=3D
+ - Re: Duke3D vs. Quake (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Sajna tul hosszura sikeredett a DUKE-QUAKE leveled, es emiatt 
(a tobbiek kimelese miatt) nem akartam idezni az eredeti
levelet.

Nehany dolog:

1. A 3d en-vagyok-a fohos c. jatekok kozul a WOLF 3d volt azt hiszem az
elso, amelyikre meg mindenki emlekszik.Ezutan jott a DOOM.
A DOOM azonban tulnott azon, hogy egyszeruen csak egy jatekkent kezeljuk.
A DOOM az nem egy jatek, hanem maga a kikapcsolodas, hobby.
Ha meguntad, hogy oldokulj, es pusztits, akkor lehetoseged van ra, hogy
felepitsd a sajat DOOm-jatekodat, sajat palyakkal, ellenfelekkel,
hangokkal, effektusokkal.Ezert tobb a DOOM mint a duke, vagy barmely 
ebben a kategoriaban keszult jatek.Most azert beszelek a DOOm-rol es nem a quak
e-rol,
mert a quake-nel megjobban igaz az, hogy nem csak egy jatek vegigjatszasarol,
vagy egymas elleni jatszadozasrol, hanem egy 'mozgalomrol' van szo.
A QUAKE-t mar a keszites fazisaban teritettek, es meg ki sem jott a
vegleges jatek, de mar elerhetoek voltak hozza kulonfele seged-utility-k 
(amiket egyaltalan nem az ID programozoi keszitettek)
- palyaszerkesztok, szornyszerkesztok, meg hasonlo programok.

2. Abban igazad van, hogy altalaban akinek tetszik a DOOM viszont nem tetszik a
 dUKE,
azok nem ijednek meg attol, ha egy kis ver frocsog a jatekban, es az ellenfelek
szanaszet szakadnak a szemunk lattara.
Amikor leulok jatszani (nekem is veszettul keves idom jut ilyesmire, akkor
szeretem, ha az adrenalin szintem meglodul (ezt mar valaki irta itt elottem)
Egy olyan jatekhoz, mint a DUKe, vagy a dark force meg a tarsai (van vagy 10-15
hasonlo kategoriaju jatek ) nem ulok le.Ha mar szakitok idot egy kis jatekra,
akkor szeretem, ha egy kicsit magaval ragad a jatek.Ha szorakozni, vagy 
nevetni akarok, akkor elolvasom a moka szamait, vagy megnezek egy vigjatekot
A horror filmeket ugyen nem szeretem, de a psychohorror es thriller filmeket
igen.Az embernek neha jol esik, egy kis szorongas, utana pedig a fellelegzes.

(vagy erted, vagy nem most nem fejtenem ki bovebben...)

3. halozat. A kali-n keresztul max hanyan jatszhatnak egymas ellen 
egyszerre ?Mert a quake-nel epp az a lenyeg, hogy gyakorlatilag csak a 
szerver gep teljesitmenye szab hatart...

4. Felbontas. Nem ertek egyet. Ha a duke-val jatszol, akkor valoszinuleg
tok mindegy, ha egy kicsit lassabb a geped, de jobb a felbontas, viszont 
bizonyara vagy eleg gyors a geped, vagy meg nem probaltad az ALIENTC for
DOOm-ot.(A nyolcadik utas a halal van atdolgozva teljesen a DOOm-ra)
(szerintem az alientc az felulmulja - adrenalin kerdeseben - az osszes
ilyen jatekot, plane ha lattad is az ALIEN-t a moziban.Egyszer megneztuk
a Bolygo neve HALAL c. filmet videon, es utana ultunk le az alien-hez...
2 gep cooperative modban...mikor elkezdtuk, mar akkor is felellt a hatamon.
Szoval, a lenyeg az, hogy 320x200-as felbontasban is majdnem leestem a szekrol,
mikor oldalrol/szembol nekem rohant egy olyan foldon rohangaszo pok.
Az egesz a fantaziadon mulik...

5. Osszesitve:
Az alapveto kulonbseg az, hogy a duke 'csak' egy nagyon jo 3d-s jatek, mig a
DOOM vagy QUAKE (mindegy) az maga a kikapcsolodas.
(kivancsi vagyok, hany duke homepage van.A Quake-s lapokat egy idoban gyujtotte
m

, de aztan annyi volt, hogy egyszeruen keptelenseg figyelni az ujabb es ujabbak
at.
A leglenyegibb kerdes: Keps lesz-e a DUKE 1 ev mulva is arra, hogy barkit is
arra kesztessen, hogy jatsszon meg vele (lasd dark forces)Mert a DOOM-al a
mai napig is rengetegen jatszanak (szerkesztik, pofozgatjak, fejlesztik), es
szerintem a quake is hasonlo (ha meg nem nagyobb) varazserovel bir.

ps:Egyebkent valahol azt olvastam, hogy a quake-hoz is el fogjak kesziteni az
ALIEN valtozatot...nos, ez tenyleg az a jateklesz, amire ervenyes, hogy:
gyenge idegzetueknek inkabb a konnyedebb hanvetelu sok mas hasonlo jatoktot..
ajanljuk.

Bocs, a sok helyesirasi hibaert!

Bye!Lajos
+ - Re: Duke3D vs. Quake (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Sajna tul hosszura sikeredett a DUKE-QUAKE leveled, es emiatt 
(a tobbiek kimelese miatt) nem akartam idezni az eredeti
levelet.

Nehany dolog:

1. A 3d en-vagyok-a fohos c. jatekok kozul a WOLF 3d volt azt hiszem az
elso, amelyikre meg mindenki emlekszik.Ezutan jott a DOOM.
A DOOM azonban tulnott azon, hogy egyszeruen csak egy jatekkent kezeljuk.
A DOOM az nem egy jatek, hanem maga a kikapcsolodas, hobby.
Ha meguntad, hogy oldokulj, es pusztits, akkor lehetoseged van ra, hogy
felepitsd a sajat DOOm-jatekodat, sajat palyakkal, ellenfelekkel,
hangokkal, effektusokkal.Ezert tobb a DOOM mint a duke, vagy barmely 
ebben a kategoriaban keszult jatek.Most azert beszelek a DOOm-rol es nem a quak
e-rol,
mert a quake-nel megjobban igaz az, hogy nem csak egy jatek vegigjatszasarol,
vagy egymas elleni jatszadozasrol, hanem egy 'mozgalomrol' van szo.
A QUAKE-t mar a keszites fazisaban teritettek, es meg ki sem jott a
vegleges jatek, de mar elerhetoek voltak hozza kulonfele seged-utility-k 
(amiket egyaltalan nem az ID programozoi keszitettek)
- palyaszerkesztok, szornyszerkesztok, meg hasonlo programok.

2. Abban igazad van, hogy altalaban akinek tetszik a DOOM viszont nem tetszik a
 dUKE,
azok nem ijednek meg attol, ha egy kis ver frocsog a jatekban, es az ellenfelek
szanaszet szakadnak a szemunk lattara.
Amikor leulok jatszani (nekem is veszettul keves idom jut ilyesmire, akkor
szeretem, ha az adrenalin szintem meglodul (ezt mar valaki irta itt elottem)
Egy olyan jatekhoz, mint a DUKe, vagy a dark force meg a tarsai (van vagy 10-15
hasonlo kategoriaju jatek ) nem ulok le.Ha mar szakitok idot egy kis jatekra,
akkor szeretem, ha egy kicsit magaval ragad a jatek.Ha szorakozni, vagy 
nevetni akarok, akkor elolvasom a moka szamait, vagy megnezek egy vigjatekot
A horror filmeket ugyen nem szeretem, de a psychohorror es thriller filmeket
igen.Az embernek neha jol esik, egy kis szorongas, utana pedig a fellelegzes.

(vagy erted, vagy nem most nem fejtenem ki bovebben...)

3. halozat. A kali-n keresztul max hanyan jatszhatnak egymas ellen 
egyszerre ?Mert a quake-nel epp az a lenyeg, hogy gyakorlatilag csak a 
szerver gep teljesitmenye szab hatart...

4. Felbontas. Nem ertek egyet. Ha a duke-val jatszol, akkor valoszinuleg
tok mindegy, ha egy kicsit lassabb a geped, de jobb a felbontas, viszont 
bizonyara vagy eleg gyors a geped, vagy meg nem probaltad az ALIENTC for
DOOm-ot.(A nyolcadik utas a halal van atdolgozva teljesen a DOOm-ra)
(szerintem az alientc az felulmulja - adrenalin kerdeseben - az osszes
ilyen jatekot, plane ha lattad is az ALIEN-t a moziban.Egyszer megneztuk
a Bolygo neve HALAL c. filmet videon, es utana ultunk le az alien-hez...
2 gep cooperative modban...mikor elkezdtuk, mar akkor is felellt a hatamon.
Szoval, a lenyeg az, hogy 320x200-as felbontasban is majdnem leestem a szekrol,
mikor oldalrol/szembol nekem rohant egy olyan foldon rohangaszo pok.
Az egesz a fantaziadon mulik...

5. Osszesitve:
Az alapveto kulonbseg az, hogy a duke 'csak' egy nagyon jo 3d-s jatek, mig a
DOOM vagy QUAKE (mindegy) az maga a kikapcsolodas.
(kivancsi vagyok, hany duke homepage van.A Quake-s lapokat egy idoban gyujtotte
m

, de aztan annyi volt, hogy egyszeruen keptelenseg figyelni az ujabb es ujabbak
at.
A leglenyegibb kerdes: Keps lesz-e a DUKE 1 ev mulva is arra, hogy barkit is
arra kesztessen, hogy jatsszon meg vele (lasd dark forces)Mert a DOOM-al a
mai napig is rengetegen jatszanak (szerkesztik, pofozgatjak, fejlesztik), es
szerintem a quake is hasonlo (ha meg nem nagyobb) varazserovel bir.

ps:Egyebkent valahol azt olvastam, hogy a quake-hoz is el fogjak kesziteni az
ALIEN valtozatot...nos, ez tenyleg az a jateklesz, amire ervenyes, hogy:
gyenge idegzetueknek inkabb a konnyedebb hanvetelu sok mas hasonlo jatoktot..
ajanljuk.

Bocs, a sok helyesirasi hibaert!

Bye!Lajos
+ - Re: Duke3D >= Quake (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
: Milyen gepetek van? Nekem a quake 320x200-ban se megy jol teljes kepernyon.
: A Duke 640x480-ban siman gyorsabb.
ez igaz. egy 48d dx2/66-on es egy pentium 100-ason probaltam eddig.
: > - nincs terkep (ezt eleg nehez lett volna megcsinalni, mivel ez a jatek
: > teljesen 3d-s, vagyis egy komplett CAD rajz szolgalhatna terkep gyanant...
: 
: a'la Descent
nezd mar meg egy kicsit jobban a descent-et !hol latsz te olyat, hogy :
egymas alatt/folott/mellett egyszerre egy csomo terem lenne ?
akkor aztan egy fenet se tudnal kiigazodni a terkepen...raadasul ott meg
a fel/le irany se egyertelmu...(nekem legalabbis kinszenvedes volt a terkepet
hasznalni) inkjabb csak emlekezetbol mentem...

Bye!Lajos
+ - Re: Duke3D >= Quake (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
: Milyen gepetek van? Nekem a quake 320x200-ban se megy jol teljes kepernyon.
: A Duke 640x480-ban siman gyorsabb.
ez igaz. egy 48d dx2/66-on es egy pentium 100-ason probaltam eddig.
: > - nincs terkep (ezt eleg nehez lett volna megcsinalni, mivel ez a jatek
: > teljesen 3d-s, vagyis egy komplett CAD rajz szolgalhatna terkep gyanant...
: 
: a'la Descent
nezd mar meg egy kicsit jobban a descent-et !hol latsz te olyat, hogy :
egymas alatt/folott/mellett egyszerre egy csomo terem lenne ?
akkor aztan egy fenet se tudnal kiigazodni a terkepen...raadasul ott meg
a fel/le irany se egyertelmu...(nekem legalabbis kinszenvedes volt a terkepet
hasznalni) inkjabb csak emlekezetbol mentem...

Bye!Lajos
+ - fifa96 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hogy kell iramymtani
Amit tudok:
Ctrl Emelis
Alt Passz
Space lvvis (csavarni vagy ilyesmit hogy lehet)
Alt+Space Valami h|lye felp|rgetus csel

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS