Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 155
Copyright (C) HIX
1998-09-28
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: *** HIX AUTO *** #150 (mind)  103 sor     (cikkei)
2 Hidegindito spray er valamit? (mind)  19 sor     (cikkei)
3 Suzuki fogyasztas (mind)  15 sor     (cikkei)
4 Vezermuszij megcsuszas ? (mind)  15 sor     (cikkei)
5 Re: tortenet ( 149 sor ) AUTO #151 (mind)  23 sor     (cikkei)
6 Re: fogyasztas (#120) (mind)  10 sor     (cikkei)
7 Re: Philips izzo (#133) (mind)  13 sor     (cikkei)
8 Re: Vedelem (#135) (mind)  15 sor     (cikkei)
9 Teto (Volt: Re: Sarga feny (#138) (mind)  16 sor     (cikkei)
10 Olmozott (mind)  10 sor     (cikkei)
11 Fogyasztas (Volt: Re: Dizelauto (#151) (mind)  12 sor     (cikkei)
12 Re: 21013 + villanas (#153) (mind)  11 sor     (cikkei)
13 Re: dizel (mind)  15 sor     (cikkei)
14 Re: dizel, kerdesek (mind)  49 sor     (cikkei)
15 Re: dizelolaj ara (mind)  10 sor     (cikkei)
16 Re: Akos (mind)  20 sor     (cikkei)
17 Dieselolaj, LPG (mind)  28 sor     (cikkei)
18 Opel Corsa 3 hengeres (mind)  22 sor     (cikkei)
19 Polski tuning (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - Re: *** HIX AUTO *** #150 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Kiemelt figyelemmel a benzines SLX 1.5 millios ugrasara...
>
> SKODA OCTAVIA brutto fogyasztoi arak forintra atszamolva
> (NLG x 110 volt a rata):

Az SLX valtozat magasabb felszereltsegi szintjen all mint az Audi A3.
Alufelni (15"), ABS, 4 motoros ablak, mot+futott tukrok, 2ir. all. korm.
mag.allithato ules, (ujabban) 4 legzsak, inditasgatlo, tobbszintu riaszto
es kozp. zar, stb.stb.stb.
Olvastam osszehasonlitot az Octavia 1.8T kombi es az A4 Avant 1.8T
kozott. A Skodri nagyobb, gyorsabb, kenyelmesebb es olcsobb.
Csak annak ajanljak az Audit, aki presztizsbol veszi....

> Mitol fugg, hogy az importor milyen tipusokat hoz be kulon rendeles nelkul?
> Piackutatas? Az adott celorszag? A gyar szeszelye?

Mindharomtol.

> Az irant szeretnek erdeklodni, hogy tudtok-e valahol jo
> (es olcso) injektor szerelot

Egyszer olvastam egy szervizben:

"Mi itt GYORSAN, JOL es OLCSON dolgozunk.
Ezek kozul on maximum KETTOT valaszthat."

>      Aztan van egy 900 cm2 -s dizel maruti, nagyon regi tipus, de kivancsi
>      lennek, mennyit eszik egy 0.9 -es dizel.

A funyirom 3 deci benzinnel kb 2 orat megy csutko gazon. 3 kmh sebesseggel.Mert
 nem
tolom gyorsabban. a 900as dizel sem lehet sokkal gyorsabb...

> Miert vesz valaki dizel autot ?

mer az jooooo

> hangos, budos, lassu, stb gondolom valamennyivel olcsobb lehet az
> uzemeltetese, de ennyivel ?

igazibol szajiz kerdese. A mai dizelek 60-70LE koruli literteljesitmennyelbirna
k,
vagyis semmivel nem gyengebbek egy atlagos Otto-motornal.
A nyomatekuk kb 1,5szor akkora, mint a hasonlo meretu benzinesnek,
es annal lenyegesen takarekosabbak.
Hangos? egy Audi TDi, vagy Merci dizelben nem tudod megmondani, hogy
dizel-e, olyan halk. Barmelyik GTI hangosabb nala...
Budos? Ma mar a dizelek is katalizatorosak, es a turboizelek allando
legfelesleggel, kip.gaz-visszavezetessel dolgoznak, ugyanolyan tisztak,
mint Otto-tarsaik. Mellesleg a kip.gaz osszetetele kedvezobb. (Lajbi,
legyszi reszletezd egy kicsit...)
Lassu? Az Audi A4 1,9TDi 212kmh-ra kepes, es 11s alatt van 100-on.
Ugyanez 2.5TDi motorral 222-t megy, es 9,8 alatt gyorsul.... A 2.8i
benzines talan ha 10-zel megy tobbet.
Mellesleg a dizelnel odafigyeles nelkul, dinamikus stilusban hajtva is
mindennapos a 7 liter alatti atlagfogyasztas. Autopalyan kergetve is...

Ami hatrany: Mo-on baromi dragak. A diesel arhatranya evek alatt
terul csak meg. kivetel a Mazda 626 Dtti (vagy valami ilyesmi), ahol
a dizel es a 2.0i ugyanannyiba kerul.

Szoval szajiz kerdese. De a jovo a dizele, ugyanis ott meg tavolrol sem
hasznaltak ki az elektronika osszes aldasat. (lasd Otto)

Amugy a 24oras turaauto versenyen kategoriagyoztes (csak loketterf.
ill. tipus szerint, uzemmodra alo tekintet nelkul) lett a 180LE-s Golf 1.9 TDi
is, es a BMW 320d is. Jovore az Otto minimum 900, a Diesel minimum 1000
kg-ot kell, hogy nyomjon a Golf-kategorias jarganyok kozott.

> Azt hiszem az adoterhei viszont magasabbak mo-n.

A gazolaj kicsit olcsobb, a biztositas loketterfogat utan szol, a sulyado meg
akocsi sulya utan. Csak maga a kocsi dragabb...

> Szakemberek, hogyan kell egy teljes generalon atesett motort bejaratni?

Lehetoleg nem varosi hasznalattal. Es nem terhelve. Az elso 5000 km alattmax. f
el,
esetleg 3/4 gazzal gyorsitva, a fordulatszamot soha nem emelve
3500 fole. Tehat ha nem erolkodik a kocsi, nyugodtan mehetsz 80-90-nel,
mert kisebb teljesitmenynel kisebb erok nyomorgatjak a friss feluleteket.
A tul nagy fordulatszam ugyanugy artalmas, mint 4-ben gyorsitani padlogazzal
35-rol 50-re.

> megtudna mondani valaki, hogy porlasztocsucsot/gyertyat hogyan lehet
> konnyen ellenorizni, hogy jo-e... lehet hazilag vagy ajanlott szerelohoz
> vinni az autot?

Izzitogyertyat lehet, porlasztocsucsot nem. Ahhoz ki kell venni, es probakeszul
eken
lemerni a nyitasi nyomast, es lefigyelni a befecskendezes folyamatat.


Szerdan elek utoljara, kesobb csak az

cimre tudtok uzenni. A valasz kb 1 heten belul varhato.

Fogash
--
mailto:
http://www.tande.com/auto
http://www.auto.bdtf.hu/
http://hal2000.elte.hu/auto
+ - Hidegindito spray er valamit? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali
Nektek mi a velemenyetek a kulonbozo hidegindito spray-kel kapcsolatban?
Ki milyet hasznal ,milyen autohoz(dizel-benzin) es hogyan mukodnek ezek?

Tapasztalat: Beepitettem a Skodamba a prevent "markaju" (igy kisbetuvel...)
hidegindito kit-et.Az elso reggel mikor hasznaltam el is kestem melobol...
Ugyanis egyaltalan nem indult be tole,holott addig csak a nagyon nagy
hidegben(-15 C)indult nehezebben az auto.Aztan egyszer kiprobaltam jaro
motoru autoba spriccelni az meg LEALT tole de ugy hogy utanna alig indult
be!!! Egy ismerosom egy masik ugyanilyen keszletet hasznalt volna egy
benzines Opelhez ,de beturol-beture ugyanigy jart!

Ellenpelda: egyszer lattam egy WV motort (benzines 1.6) benzin es gyujtas
nelkul ( !!!! ) csupan hideginditoval beindulni,s amig spricceltek jart is a
motor! Na ez nem prevent volt.
Viszont egy dizel robur meg vigan indul a preventtel!
Ha nem jo a benzines autokhoz akkor miert irjak ra?

Laci
+ - Suzuki fogyasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Suzuki fogyasztas.
>
>>Mint korabban irtam, nekem mindig kb 7 lityit iszik meg a kis 1.3-as GLX.
>>Mondom is a szervizben, erre azt mondjak, hogy a gyari ertek varosban
>7,6!!!

Akkor gyorsan add el. Az en gepem 1.5-os (Fiat) es csak varosi hasznalattal
7.5 l/100Km -nel tobbet nem tudtam megitatni vele. Igaz 7-nel kevesebbel sem
eri be.
Csak varoson kivul 5.8-6.1 l/100 Km.  (es az 5.8-asban volt 50 Km autopalya
is!!)
Ha ezt egy 1.3 motor nem tudja az vagy gyarilag gagyi, vagy szarul van
beallitva.

        Rob.
+ - Vezermuszij megcsuszas ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Egy Golf I. esem van es a multkor ugy jartam, hogy menet kozben
megszunt a gyujtasom. Neztem a gyujtotraforol lejovo kabelt, de
inditozasra nem adott szikrat. A tobbi fogyaszto mind mukodott
es a biztositekok is jok voltak. Bevontatas utan a szerelo kiprobalt
egy uj trafot es egy uj gyujtokabelt de csak nem volt szikra. Erre
azt mondtak, hogy megcsuszott a vezermuszij es azert nincs
gyujtas. A szij csereje es a motor beallitasa utan minden jol ment.
Na most azt ertem, hogy ha megcsuszik a vezermuszij, akkor rossz
lesz a vezerles es nem tortenik robbanas a hengerben, de azt nem 
ertem, hogy a gyujtotrafo miert nem adott szikrat ?
Tudja valaki a valaszt ?

Udv

Kesjar Attila
+ - Re: tortenet ( 149 sor ) AUTO #151 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Thu, 24 Sep 1998  wrote:

> > Van egy oreg BMW-m ('81), amiben mar nem tul jol mukodik
> > az automata szivato. Ez onnan vevodik eszre, hogy amikor
> > inditozom akkor 3-5 masodperc kell ahhoz, hogy beinduljon
> > es az elso nehany percben pedig nagyon cammog az auto.
> > (De amikor mar bemelegedett, akkor jol megy.)
> Az injektoros autoknal nem nagyon nevezzuk ezt a rendszert
> automata szivatonak. Sajnos nem emlekszem, hogy ezekre
> a meg regebbi tipusokra (K-jetronic E21?), raktak -e
> kulon hidegindito szelepet? Ha raktak azt erdeemes megnezni.

Homerseklet-ido kapcsolo a neve. A homorseklettol (altalaban hutoviz)
fuggoen bizonyos ido mulva kikapcsol. Egy pillangoszlepet megkerulo levego
csatornat nyit/zar. Koze sincs az automata szivatohoz, befecskendezesesnel
oylan nincs. Hideginditasi es felmelegitesi dusitas van, de az nem
szivato.

Udv,
-=Lajbi=--------------------------------------------------------------------
 LAJBER Zoltan                     http://jht.gau.hu/~lajbi
 GATE Jarmu- es Hotechnika Tanszek                        http://jht.gau.hu
 A member of HuLUG                           http://mlf.linux.rulez.org/mlf
+ - Re: fogyasztas (#120) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ha nagyon pontos akarsz lenni, akkor erdemes mindig
> ugyanannal a kutnal tankolni, es tankolaskor kiakasztani
> a toltopisztolyt, hogy automatikusan oldjon le.

Telleg, hunnan tudja a benzinkut, hogy mikor van tele a tank? Es miert
lehet meg par litert hozzatolteni, amikor egyszer mar leallt?

 Ed 
    
A fenti cimem megszunik. Szemelyes valaszt az  cimre irhatsz.
+ - Re: Philips izzo (#133) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> tud valaki valami biztosat mondani, hogy hol es mennyiert lehet kapni
> a mar sok at emlegetett Philips izzot? Bp. X., XVIII. kornyeken, vagy
> Bp-en barhol.

A Tescoban most akciosan 720 Ft volt, de ahogy RB is ramutatott,
elfogyott. En a hetvegen a Coraban vettem, 990 Ftert. (Erre mondja Kohn
bacsi, a boltos, hogy ha nalam sem lesz, akkor nalam is 720 Ftba fog
kerulni)


 Ed 
    
A fenti cimem megszunik. Szemelyes valaszt az  cimre irhatsz.
+ - Re: Vedelem (#135) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ami viszont a kerekzart illeti, szerintem van egy nagyon jo alkalmazasi
> terulete. Ime a recept:
> -Vegy ket olyan kerekzart, ami az egesz kereket vedi.
> -Parkolj le a jarda melle szorosan es ket auto koze.
> -Az uttest feloli oldalra rakd fel a ket zarat.
> -Ne fizesd be a parkolasi dijat!
> -Elvinni nem tudjak, kerekzarat rakni nem tudnak ra!

Ezt a modszert alkalmazza egy VW bogar a Jozsef krt belso oldalan,
a Blahatol nem messze. Mind a 4 kereken van sajat zar.


 Ed 
    
A fenti cimem megszunik. Szemelyes valaszt az  cimre irhatsz.
+ - Teto (Volt: Re: Sarga feny (#138) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Mint kiderult egy 150 - el szaguldozo orult elhagyta a tetore rogzitett
> (?) 4 db kerekpart.

Sajnos az ilyesmi elofordul. Par hete egy aluletrat vittem haza a Metrobol
az M1-esen, amikor kicsuszott az egyik pok a vegen levo horogbol. Raadasul
eppen a belso savban eloztem 110-zel. Ha akkor jonnek mogottem, most nem
leveleznek, mas elfoglaltsagom lenne... Szerencsere amikor lerepult, a
leallosavon allt meg a letra, igy at sem mentek rajta.

A tanulsag: duplan rogzitsunk mindent a tetore! Es ne felejtsuk el, hogy
van fenn valami...


 Ed 
    
A fenti cimem megszunik. Szemelyes valaszt az  cimre irhatsz.
+ - Olmozott (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> 3: meg mindig: mi lesz, ha megszunik az olmozott?

A radioban azt mondta a fo-fo illetekes elvtars, hogy a 98-as olommentest
lehet hasznalni regi motorokhoz is, mert mar van benne olomhelyettesito
adalek. Ti hogy tudjatok ezt?


 Ed 
    
A fenti cimem megszunik. Szemelyes valaszt az  cimre irhatsz.
+ - Fogyasztas (Volt: Re: Dizelauto (#151) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> kivul  nem  kell  semmit  csinalni  veluk)  es  az  alacsony
> fogyasztas   (5-7  l),  ami  a  hasonlo  koru  benzineseknel
> elkepzelhetetlen.  Az uzemanyag ara 80-85%-a a benzinenek. A
  ^^^^^^^^^^^^^^^^

Hat... Az en 15 eves kadettem az 1.3-as motorral 5.5-7.5 kozott fogyaszt.
Az igaz, autopalyan is csak 100 korul megyek, 120-szal csak lejton es
elozeskor. Orszaguton pedig a 90-es tempot tartom. Dehat nekem nem sietos.

 Ed 
    
A fenti cimem megszunik. Szemelyes valaszt az  cimre irhatsz.
+ - Re: 21013 + villanas (#153) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A villanastol egyebkent sem kell mindig megijedni (azert nem art). En
> peldaul hallottam olyan legenybucsurol, ahol az enyhen beallt tarsasag kiallt
> az ut szelere egy fenykepezogeppel, es jot rohogtek a hatalmas fekezeseken.

Engem az ut mellett allo autok belso tukrerol visszaverodo napsutes
ijesztett meg mar, amikor laposan, hatulrol sutott a nap.


 Ed 
    
A fenti cimem megszunik. Szemelyes valaszt az  cimre irhatsz.
+ - Re: dizel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> A benzines jobban bírja a tartós vágtázást (autópálya >130-140).
>
>Ez hogy ertendo? Birja azt a dizel is, en mar mentem folyamatosan 1000
>km-t is, merthogy tankolni sem kell hamarabb :)

Benzinesnel meg nem hallottam gategesrol. Dizelnel majd' minden (nem
ontottvas hengerfejes) tipusra jellemzo, ha tartosan nagy terhelesen jarnak
vele. Tipikusan ilyen a vegsebesseg kozeli (>85%) utazosebesseg.


    ..oo.......
  o................Egeer.......     mailto:


===
+ - Re: dizel, kerdesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
A dizel pro/kontra velemenyekhez en is hozzateszek (nekem van dizel es
benzines autom is)
Mellette: Hasznalt dizelt (ha jo allapotu) erdemes venni, viszont ujon-
nan nem. Pelda: az uj 206-os Peugeot dizel otthon 280 ezerrel tobbe
kerul, mint az 1,4-es benzines (a benzines szerviz/olajcsere periodusa
30ezer!). Erdekessegkeppen: itt Becsben a dizel kb.40ezer Ft-tal kerul
tobbe. (Miert? AFA? Ado? Mi a nyavalya?) Mas tipusoknal meg csunyabb
eltereseket lehet latni a benzines/dizel ara kozott.

Mellette: Nezzetek meg egy 1,9-es dizel autot Tatabanya kornyeken az
M1-esen! Jokat szoktam magamban mosolyogni, amikor a "komoly" 1,4-1,6-os
benzinesek elhuznak mellettem, majd lehervadnak az emelkedokon, en pedig
vigan tartom az oreg (300ekm!) "lendkerekes" 1,9-es batarommal a 120-at
(sot tobbet...) Tehat, amint valamelyikotok irta: NYOMATEK!
A lendkerekes-t azert irtam, mert ezt szoktam mondani a dizel autoimra:
olyanok, mint a gyerekek lendkerekes jatekai. Lassan lehet oket fel-
porgetni, de aztan piszokul tudjak tartani ezt a tempot.

Ellene: ha egyszer meghibasodik (bar ez ritka), sokkal magasabb a
szervizkoltseg.

Ellene: azert nem igaz am, hogy egy dizelnel "csak" tankolni kell,
es az megy meghibasodas nelkul. Oda kell figyelni ra, s akkor tenyleg
nincs vele kulonosebb baj, de olyan vezeto kezebe ez sem valo, aki
azt sem tudja, hogy hol kell kinyitni a motorhaztetot.(Ismertem olyan
gepeszmernokot!, aki nem tudta, hogy a bordasszijat idonkent ki kell
cserelni, s nem illik az eloirt olajcsere periodus helyett annak ket-
szeresenel cserelni az olajat...)

Ellene: mint fentebb irtam, az uj benzineseknel mar 30ekm a szerviz-
periodus, ami meggondolando.

Kerdeseim:
1. a dizelhez: Mint emlitettem, 300ekm van a dizelemben. Hamarosan ra-
ferne egy komolyabb felujitas. Valaki(k) mar kerdezte(k), de valasz
nem jott Toletek. Magyarorszagon hol van JO!!! dizel muhely? Nem olyan-
ra gondolok, aki mar latott dizel autot, hanem olyanra, ahol valoban
garanciaval lehet mondjuk gyuruztetni (azaz a dizel megbontasa utan
is dizel marad...) Es a szaki nem azzal kezdi, hogy lenyom mindenfele
gyogyszoveget, hogy teljes motorgeneral, adagolo, stb.
2. Van-e arra tippetek, hogy mely autokba epitenek hutoviz homero mu-
szert? Az en esetemben a dizel Peugeot-omban nincs, a benzinesben van.
Valamelyikotok mar reszben megvalaszolta: a dizel alacsonyra leszo-
ritott fogyasztasa miatt kevesebb(?) hot termel, s talan kisebb emi-
att a felforras veszelye. Hozzateszem: az 1,9-es dizel hutojenek a
merete egesz picit nagyobb csak, mint az 1,4-es benzinese. Erdekes.

Udv: Karoly
+ - Re: dizelolaj ara (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:
> a dizelolaj ara mind jobban kozelit a benzinehez az EU-ban es valszeg
> itthon is.
Biztos?
Itt Becsben tudok 8.08-ert is dizelt tankolni, 95-os benzint pedig
10.29 alatt nem lattam. Ez eleg erdekes arany, nem?
Bosszant is elegge! 8,08x18Ft=kb.145Ft!!! Es akkor meg nem beszeltem
a minosegerol!

Udv: Karoly
+ - Re: Akos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Akosnak valaszolnek dizel ugyben.
Reszben van igazad.
Mit ertesz a "jobban megy" kifejezesen? Jobban GYORSUL, bar ez sem
mindig igaz.
> Ha egy vadi uj TDI-nek nyomsz egy padlot, egy kis kormot mindig
> fogsz latni.
Megnyugtatlak: a legszuperebb, legkornyezetbaratabb benzines is ki
fog lokni egy kis fustpamacsot padlogaznal... Vannak itt a listan
nalam hozzaertobb emberkek is, akik bizonyara el tudjak magyarazni az
okat. Valahol ott keresendo a magyarazat, hogy egyetlen motor sem kepes
a kornyezetvedelmi eloirasokat a teljes mukodesi/terhelesi tartomanya-
ban teljesiteni. Magyaran: "normalis" gazpedal kezelesnel nincs tete-
mes kornyezetszennyezes. Hozzateszem: en meglehetos gyorsan vezetek,
de a padlogazt szinte soha sem alkalmazom. Nagyon keves olyan forgalmi
szituacio van, amit a mai 80-100 loeros autokkal padlogazzal kellene
megoldani. (Persze a versenyzestol eltekintve.)
Nekem, mint mar emlitettem, van dizel, es benzines autom is, es mind-
kettot szeretem. Mindkettot mas okbol.

Udv: Karoly
+ - Dieselolaj, LPG (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek!

>dizel, de mondom, azt is kalkulalni kell, hogy a dizelolaj ara mind jobban
>kozelit a benzinehez az EU-ban es valszeg itthon is.

Angliaban a dizelolaj mar dragabb, mint a 95-os olommentes, valtozo
mertekben, kb. 1-3 pennyvel literenkent. A 98-as ara meg azert folotte van.
A dieseluzemu kocsival jaro adokat nem ismerem.

Erdekesseg:
Nem tudom, otthon mi a helyzet az LPG-vel. Hollandiaban kb. harmadaba
kerul, mint a 98-as benzin. Az adoterhek viszont (korzettol fuggoen)
majdnem duplak gazuzemu kocsi fenntartasa eseten. Holott, ugyebar, a
kornyezetkimelobb gazhasznalatot honoralni kellene, nem buntetni.
Az oka magatol ertetodo: a Shell nem forgalmaz LPG-t (lakossagi gazt
itt-ott, de nem jellemzo, gazvezetek nelkuli helyen (kirandulopark) lattam
Shell-tartalyt).
Viszont ok _a_ holland olajtarsasag, tehat "bent ulnek" a kormanyban.
Ha ok forgalmaznanak LPG-t, nyilvan kisebb lenne az ado, es a gaz ara
kozelitene jobban a benzinehez.

Le tudna valaki irni pontosan, milyen teljesitmeny-, sebesseg- es
fogyasztasvaltozast okoz az LPG hasznalata?
Otthon mennyire elterjedt, es mik az arviszonyok/adoviszonyok (beleertve a
helyi adot) az olajszarmazekokhoz kepest?

Koszonettel
HA
+ - Opel Corsa 3 hengeres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
>Peldaul teszteltek az uj corsa 3 hengeres, 12 szeleps,  1 literes motorjat
>fogyasztas szempontjabol. Az aldozati auto 12,000 km--et futott, gyari
>gumik voltak rajta, egyeduli extra az opel altal gyartott fogyasztasmero
>volt.
>Nem huzom halasztom...44.5 liter benzinnel 1192 km-et tettek meg, azaz
3.47
>liter/100 km. Es ebben volt mindenfele ut, ami Lisszabon es Madrid kozott
>talalhato. Az egesz ut folyaman az atlagsebesseg 62.2 km/h volt.

Sziasztok!

Augusztus vegen egy hetvegen nekem is volt szerencsem "tesztelni" a kis 3
hengerest. Egesz furge joszag. Berauto volt szegeny, en meg nem nagyon
kimeltem. A ket nap alatt 618 km-t hajtottam bele. Ebbol kb 400 autopalya
volt 130-140 kozotti tempoval. (140 a vegsebessege). A tobbi orszagut
80-nal, illetve egy keves varosi forgalom. Ez igy eleg durva hajtas volt,
igy mielott visszavittem a gepet 42 litert tudtam bele tankolni, ami azt
jelenti, hogy nagyon nyuzva sem evett 6,8 liternel tobbet 100 km-en.

Udv,
     Hammer of ExSch
+ - Polski tuning (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Valaki regebben irt itt kispolski tuningrol (valamilyen Fiat motorral) csak
mar nincsen meg az e-mail cime. Ha meg foglalkozik ilyesmivel akkor irjon
nekem egy mail-t rola.(erdekelne egy ismerosomet)
koszi!

Gabor mailto:

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS