Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX BUDAPEST 196
Copyright (C) HIX
1998-09-30
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 P100 elado (mind)  24 sor     (cikkei)
2 Re: Kozlekedesi kaosz + metro (#188) (#195) (mind)  9 sor     (cikkei)
3 Re: 1-es villamos meg egyebek (mind)  19 sor     (cikkei)
4 7-es megallok, BAH-csoma (mind)  38 sor     (cikkei)
5 Hali! (mind)  19 sor     (cikkei)

+ - P100 elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A kovetkezo konfiguracio elado, ill. Yaesu FT-50R URH-t  beszamitok.
 
> CPU: Intel Pentium 100 Mhz
> Alaplap:i430 VX,513 chase
> RAM: 2x8 MB EDO
> S3 64 V+ 1 MB videokartya
> 420 MB winchester Samsung
> 100 Mb winchester Apollo
> 1.44 floppy
> Sony CDU 611 24x CD ROM
> Yamaha OPL 3sa hangkártya
> Rockwell 33.600 bps. belso Fax,Data,Voice modem
> Asaund hangfal
> Microfon
> Kanrich magyar biil.
> Genius eger
> minitoronyhaz 
 Szukseg eseten van monitor ill.tintasogaras nyomtato, de ettol nem szives valo
k meg.
 
 Varom a Tisztel erdeklodok arajanlatat a
 a 351-8671 telefonon.

 Udv: Peter
+ - Re: Kozlekedesi kaosz + metro (#188) (#195) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Velemenyem szerint azt a par milliot jobban is elkolthettek volna, mint a
> megallok felujitasara.

Most olvastam, hogy 90-100 milkoba kerult a buli.


 Ed 
    
A fenti cimem megszunik. Szemelyes valaszt az  cimre irhatsz.
+ - Re: 1-es villamos meg egyebek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A multkor azt olvastam, hogy a Salgotarjan uti aluljaro elkeszulte > 
utan sem hosszabitjak meg az egyes villamos vonalat. Regebben pedig > 
arra hivatkoztak, hogy azert nem epitik tovabb akkor az egyes > 
gyorsvillamos vonalat, mert az aluljaro megepitese, szelesitese tobb > 
mint 5 milliard Ft-ba kerul. Most megcsinaltak, akkor miert nem
> epitik tovabb a viilamost?

Az Europai Beruhazasi Bank hitelebol fedezik tobbek kozott az 1-es 
villamos palyajanak megepiteset a MAV feluljaro alatt a Kobanyai utig (a 
tovabbi folytatast talan a visszalevo koruti szakasz szelesitesevel 
varhatunk), de ebbol biztositjak az Andor utca kiszelesiteset is. 
Tovabba az EIB-hitelbol cserelik le 1999-2001 kozott az eloregedett 
budapesti villamosokat, 6 milliard forintert. Az 92 uj szerelveny 
energiatakarekos es elsosorban a koruti villamosok cserejet oldjak meg 
veluk. Az onnan elkerulo Ganzok valtjak ki az eloregedett UV-kat.

Udv:

Nemeth Attila
+ - 7-es megallok, BAH-csoma (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> egyeb. Mit szoltok, hogy Demszky most megmondta: Felelosegre vonasok
> lesznek amiert a BKV valamilyen engedely hianyaban teszi szebbe a
> 7-es buszok megalloit. Ettol kibuktam. Eloszor is: Nem tudom, hogy
> egy tobb hetes munkat melyik par heten lehetne ugy elvegezni a
> Rakoczi uton, hogy az ne vezessen kozlekedesi kaoszhoz. Masodszor:
> Nem felhaborito, hogy ilyenkor amikor velhetoleg jo szandek vezerelte
> az epitoket, akkor felelosegre vonjak oket. Es Tocsik nagyasszonnyal

Szerintem talan azert kell az ilyesmit eloszor megvitatni, mert a fopolg.
hiv.-nak vannak hosszutavu tervei az erintett teruletekkel kapcsolatban. Igy
elofordulhat az a helyzet, hogy mivel a hivatal csak akkor tudja rendezni a
helyzetet, amikor osszejon a penz a teljes nagy projectre (mongyuk a Blaha
rendezesere cakkumpakk), igy a rovidtavon nagyon jonak tuno megallok kornyeki
rendezest 2-3 ev mulva felejthetjuk, mert fel kell turni az egeszet - ugyanis
nem illeszkedik a projectbe. Szerintem az ilyen tobb millios partizanakciok
iszonyu sokat rontanak a helyzeten, mert ez egyreszt kozvetlen penzkidobas,
masreszt teljesen feleslegesse teszi az atfogo rendezesi terveket, amiknek
elkeszitese szinten milliokba kerul. Egyebkent meg meg jo szandekot sem erdemes
feltetelezni naivan, inkabb szerintem vmifele rokoni kapcsolatrol lehet szo a
bkv egyes vezetoi es az alvallalkozo cegek vezetoi kozt....

Hasonlo motivaltsagot feltetelezek a hatterben a BAH csomopot rendezese kapcsan
is, es ez a kerdesem is egyben. Valaki azt mondja meg nekem, hogy mi szukseg
volt a BAH csomoponton - a villamossinek cserejet leszamitva - barmifele
munkalatokra, ezzel egy (vagy tobb) honapra _teljesen_ megbenitva szinte egesz
Buda, es kozvetve az egesz varos kozlekedeset, amikor ott minden rendben volt?
Miert kellett pl a villamosmegallokban a tokeletes allapontban levo uveg-varoka
t
ujakra lecserelni? Minek kellett a budapesti viszonyok kozt szinte kifogastalan
minosegu utfeluletet felszedni es ujra aszfaltozni? Egyebkent felmerulnek meg
bennem, hogy miert tartott mindez ilyen sokaig? Miert napkozben, a csucsforgalo
m
idejen kellett aszfaltozni, bontani stb.? Ha vki tudja a valaszokat, lecci irja
meg. Udv,

mikolaj
+ - Hali! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Szerintem abszolut felesleges volt az atepites. Az aszfaltot 1-2 eve
> csereltek, meg nem gyurodott fel. Tudtommal az aszfaltot az olaj teszi tonkre
 es nem 2 ev alatt.
Ha BKV-ek megkerik a szukseges engedelyeket,
> talan elmagyaraztak volna nekik, hogy volna jobb idoszak is e munkara.
Pl karacsony delutan? akkor biztos kevesen mennek a Rakoczi uton?
> Velemenyem szerint azt a par milliot jobban is elkolthettek volna, mint a
> megallok felujitasara.
En orulok, hogy nem a vezetok premiumara koltottek! :-))) vagy inkabb 
:-(((
 . Most megcsinaltak, akkor miert nem
> > epitik tovabb a viilamost?
> 
> Biztos ez? A Konyves Kalman koruton mintha mar elkeszitettek volna az
> egyes megalloit. Vagy rosszul lattam?
En vagy a Metro ujsagban, vagy a Nepszabadsag Budapest mellekleteben 
olvastam.
Tsao!
Feco

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS