Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 258
Copyright (C) HIX
1999-01-09
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Matrica (mind)  11 sor     (cikkei)
2 Szelvedojavitas (mind)  8 sor     (cikkei)
3 megint skoda + skoda tunning + kek izzo (mind)  102 sor     (cikkei)
4 help me! (mind)  14 sor     (cikkei)

+ - Matrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tegnap csinaltattam egy matricat az email-cimemrol. Arial es kozepkek.
750x6.5 cm belso ragasztasu, 400.- Ft 2 db. Ha valakinek kell, irjon es
elkudom a cime't.

Udv!
OliApa
lllllllllllllllllllllllllllllllllll

lllllllllllllllllllllllllllllllllll
+ - Szelvedojavitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

sikerult egy kovet szerezni az Octavia szelvedojere. A repedes kb. fel
centis, a kerdesem az lenne, erdemes-e javittatni; ha igen, hol lehet? Jo
lenne, ha tisztessegesen megcsinalnak.

koszi,
ha
+ - megint skoda + skoda tunning + kek izzo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szijasztok!



> Orom volt nezni az utolso par szamban a Skoda fanatikusok leveleit...
> Most mar legalabb mindenki tudja hogy:
> -alig rozsdasodik
> -140km/h az utazosebessege
> -dinamikus, megbizhato, halk motor
> -nagyszeru hutorendszer
> -jo menetstabilitas
> -kivalo, nem zorgo belso karpitozas
>
> Azert ezek nem semmi parameterek ha azt vesszuk hogy a mai 1-1.5 millio Ft
> kozotti uj autok sem igazan felelnek meg teljesen ezeknek a parametereknek
> :)))
>
> Nekem eddig ugy kb.5 kulonbozo Skodaban volt szerencsem(?) utazni, illetve
> kettot vezettem is de nekem egyedul a fek illetve a rugozasa tetszett. A
> menetdinamika es az stabilitas(uttartas) viszont egyszeruen
> csapnivalo(mondjuk jobb mint egy ZIL-nek :)))
> Szoval szerintem ha ez az auto olyan jo lenne mint ahogy azt itt paran
> irtak, akkor meg most is gyartanak mondjuk az Octavia helyett :))
>
Felreertesz! En nem azt mondtam, hogy a skoda lepipalja az osszes mai
autot! Ne forgasd
ki a szavaimat!!! De igenis van olyan jo, mint egy regi lada vagy
zastava, sot....  szerintem
jobb!
Amit a mulkori levelemben leirtam, egyszeruen tenyek, nem tudok es nem
lehet vitatkozni rajtuk...
Errol ennyit!


> minden egyeb kommentar nelkul :) csak a kerdesemet teszem fel:
> volt valaki azon a bizonyos lada-skoda parbajon, es ha igen,
> akkor volna kedve irni rola nehany sort ide az auto-ba?
> allitolag az eredeti cseh tuning hengerfejekkel es mindenfelekkel
> ellatott skodak siman lenyomjak meg a VFTS-eket is, de ilyet itt
> mo.-n meg nem lattam... szoval, latta valaki az emlitett versenyt?
>

A versenyt sajna nem lattam, pedig megneztem volna  :o)
A tunningrol viszont tudok nehany szot, mivel a tavasszal az en automon
is sor kerul ra...
A lokterfogat nem valtozik! Kicserelik a dugattyukat konnyufén
dugattyukra, kicserelik
a vezermutengelyt egy sport vezermutengelyre, kicserelik a karburatort,
folpolirozzak
a beomloket, sportkipufogot raknak fel.  A sportdobrol csak annyit, hogy
nagyon szep
hangja van, nem egy repedtfazek...  Alapjaraton semmi hangja nincs, de
ha megnyomod,
szep mely dormogos hangja van...  :o)  Elektronikus gyujtast raknak be,
kicserelik a gyujto-
kabeleket, es BOSCH SUPER 4-es gyertyakat tesznek be.  A valtot
kicserelik egy GLS
valtora. Atalakitjak a futomuvet, kicserelik a rugokat, uj
lengescsillapitokat kap az auto.
Ezzel az egesszel igy kb 200 korul lesz a vagsebesseg, a gyorsulas
pedig.... Az atlag
nyugati autokat is siman lealazza. Ez az egesz moka igy kb 170 koruli
osszegbe kerul,
ui nalam meg fotengelyt, es minden mast is cserelni kell, ui kedves kis
motoromban mar
130000 km van.  A fogyasztas alig no meg, (igazan csak akkor fogyaszt
tobbet, ha
odalepsz neki) Es a motor elettartama nem csokkenn...
Van meg durvabb tunning is, ekkor lekesztergalnak a hengerfejbol, hogy
kissebb legyen
a robbanoter, de ez mar beleszol a fogyasztasba is. Es emelle egy gyari
sportkipufogot
raknak be, ami sajna nem a legszebb  (nekem legalabbis nem tetszik)
Szoval tavasszal,
miutan megtortent a bejaratas, retegjetek!  :o)


> Csak sajnalni tudom azokat a szerencsetleneket, akik
> a Trabant, Skoda es egyeb autocsodak mar amugy is vakulo
> foncsoru fenyszoroinak sapadt fenyet "xenon" kek buraval
> gyengitik tovabb. Ha valaki ugy erezne, hogy ez egy valodi
> xenon izzo benyomasat kelti, hat ki kell abranditanom.
>

Tenyleg nem olyan, mint egy Audi A6, vagyis mint egy valodi xenon lampa.

DE igenis jol nez ki! Nekem eddig phillips premiumjaim voltak, es most
xenon kupakkal + a 140/100 -as izzokkal ugyanugy latok. Ha egy sima
55/60-as H4-essel rakod be, az ugy mar tenyleg rossz. Hidd el, ha nem
latnek, en dobnam is mar ki a xenon kupakokat, mert azert en szeretek
elni,
es szeretek ugy vezetni, hogy latom is, hogy merre megyek. Ok, tunning,
nezzen ki jol, de azert nem mindenaron! Azon amugy tenyleg csak rohogni
vagy sirni tudok, amikor a szakadt ladaba, skodaba trabantba rakjak be,
aminek nem csak a foncsora nem letezik, hanem a karosszeria is mar
inkabb rozsdabol, mint fembol all.
Szoval ha valaki vesz ilyen kek kupakot, vegyen melle erosebb izzokat
is,
es vegyen egy relet is, mert a vilagitaskapcsolo tuti, hogy ezt mar nem
elbirni.

Szijasztok......  Adam voltam
+ - help me! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Most talatam ra erre a listara, es van egy kis gondom.
Nem ismerem a lista szokasait (vannak egyaltalan?), de tanacsot szeretenek
kerni.
Szertnek autot venni cirka 400e-ert. Ez azt jelenti, hogy kb 10-15 eves
autoban gondolkodom. Kis fogyasztasu kellene, tobbet jarnek vele varosban
mint videken.

Ha kapok valaszt azt megkoszonom!  :))))

Hunyady Lajos


AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS