Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 30
Copyright (C) HIX
1998-05-16
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: gyenge az Ecotec... (mind)  51 sor     (cikkei)

+ - Re: gyenge az Ecotec... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,
> >> Azt azert nem lehet mondani, hogy szarul megy. Egy tesztben olvastam,
> >De igen, mivel az 1.4-es 1.6-os 60 LE, es 75 LE-s motorokrol beszeltem.
> 
> Meg az ECOTEC-rol:

Lehet hogy az ECOTEC-rol is beszeltem de arrol csak azt mondtam hogy
gyenge, es nem azt hogy szarul megy :-). Ha mar annyira odavagy az autos
ujsagok "szakerto" ujsagiroitol, akkor egyreszt vedd tudomasul hogy a nemet
autoknak jobban elsimitjak a hibait, gyengesegeit (finoman fogalmazva),
masreszt en is ideznek egy tesztet. Ha tenyleg azt hiszed hogy az Ecotec
nem gyenge akkor  talan egy kicsit elgondolkozol ezen, bar en most sem
mondom azt hogy ez tuti info, csak ilyet is irnak.
AutoPiac 1997/12 26. oldal Legkondicionalok tesztje. Lemertek fekpadon
hogyan befolyasolja a bekapcsolt legkondi egy auto teljesitmenyet. Az Opel
Astra 1.6 16V Ecotecnel
gyari  adat >74 kW (100 LE)
fekpadon mert >68.7 kw (93 LE)!!!!!!!!!!
bekapcsolt legkondival> 64.6 kW (88LE)
Akkor most ki hazudik? En inkabb az Opelre mondanam eztetet..
( Ugyanez a Mernyonal (E230) rendre 110,109.6,103 kW (150,149,140 LE).)
> Miert nagyobb a vegsebessege az egyaltalan nem meno autonak?

Talan mert a valtoattetele olyan hosszu, hogy kompenzalja azt az 5 loerot..
Es emiatt gyenge a gyorsulasa is, a lusta motor csak raadas 

> hitelesebbnek tartom azt, amikor azonos korulmenyek kozott hasonlitanak
> ossze szakemberek dolgokat es ugy mondanak velemenyt.

Azt en is. Csak ezt ne egy autosujsagtol vard. Amire a tesztjeik
alkalmasak, hogy megismerjuk egy auto belteret, a karpit minoseget, a
terkinalatot. Nem akarok senkit megserteni erzelmeiben, de nagyon ritkan
erzem azt hogy egy ilyen teszt mondana barmi erdemlegeset, a kotelezo
dicsereteken kivul.(kolcsonadtak, mehettunk vele egy hetig, a benzint is a
MOL/TOTAL stb. fizette)
> Nem akarom az OPEL-t vedeni, de nem latom be, miert lehet a szinte
> egyforma technologiaval keszult, szinte ugyanazt a szolgaltatast,
> teljesitmenyt, megbizhatosagot nyujto tipusok kozul az egyiket rakas
> szarnak, a masikat meg valami csodanak tartani?

Azert mert egy faktor nincs meg, a megbizhatosag. Masreszt en nem tartom a
Fiatokat sem csodanak, sot semmilyen markat nem tartok csodanak
(remelhetoleg). Az Opelrol pedig tenyleg nem volt szep azt mondanom hogy
egy rakas szar, egyetertek. De hat az a helyes hogy mindenki abbol induljon
ki amit tapasztalt, es ne abbol amit felhulye ujsagirok leirnak ;-) (bocs)
Azt is elismerem hogy az Opelnel is - valoszinuleg - alacsony a nagyobb
hibak szama, de sajnos nem elegge (nekem azokbol is kijutott ), masreszt
borzaszto sok az aprobb mulasztas, ami mas markakkal osszehasonlitva (pl.
nepauto Golf) nem megengedheto egy ilyen szinten. 
			Bye
				Mark

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS